Silly Season 2017

Beetje flauw van mij misschien, maar ik zie het nut er niet zo van in om van ieder slecht vertaald stom gerucht van een of andere onbekende website hier neer te zetten. Niemand is zo dom om Chaz Davies in Ducati's fabrieksteam te zetten, als ze ook Iannone / Dovizioso / Petrucci klaar hebben staan.

Speedweek.com is in principe een goed ingelichte website.
Alleen heb ik eerder gelezen dat het eerder het dan Pramac zou worden.
 
Misschien was Dall'Igna wel onder de indruk van zijn laatste race.
Hij zat immers het hele weekend bij Chaz in de pitbox. :o
Wellicht genoeg gepresteerd voor een testje op de MotoGP machine.
 
Laatst bewerkt:
Dani zn stijl lijkt dan misschien wel heel goed te passen bij de Yamaha maar ik moet nog maar eens zien of hij er wel echt hard mee kan gaan !! het mannetje lijkt me gewoon te licht en te klein, snap niet waarom hij niet zorgt dat hij er een paar kg spiermassa bij krijgt

Omdat hij daar de bouw niet voor heeft....en geloof maar dat hij je alle hoeken van de sportschool laat zien.
 
Omdat hij daar de bouw niet voor heeft....en geloof maar dat hij je alle hoeken van de sportschool laat zien.


hahha scheelt dat je mij kent blijkbaar ?? Zou graag een keer het trainingsschema willen zien van een Pedrosa, die jongen moet makkelijk 3 - 4 kg aan kunnen komen want het excuus dat iemand er de bouw niet voor heeft geldt al heel wat jaren niet meer ;)
 
hahha scheelt dat je mij kent blijkbaar ?? Zou graag een keer het trainingsschema willen zien van een Pedrosa, die jongen moet makkelijk 3 - 4 kg aan kunnen komen want het excuus dat iemand er de bouw niet voor heeft geldt al heel wat jaren niet meer ;)

Dikke vette onzin, hij is gewoon klein, maar voor zijn lengte heeft hij genoeg spiermassa :)
Daarnaast kan hij de Yamaha makkelijk handelen lijkt mij.
 
Dikke vette onzin, hij is gewoon klein, maar voor zijn lengte heeft hij genoeg spiermassa :)
Daarnaast kan hij de Yamaha makkelijk handelen lijkt mij.
Barry Veneman noemde hem bij een circuittraining in 2010 de rijder die de motor het snelste rechtop kan zetten na de bocht.
Dus kleine man, grote rijder. :Y
 
Beetje flauw van mij misschien, maar ik zie het nut er niet zo van in om van ieder slecht vertaald stom gerucht van een of andere onbekende website hier neer te zetten. Niemand is zo dom om Chaz Davies in Ducati's fabrieksteam te zetten, als ze ook Iannone / Dovizioso / Petrucci klaar hebben staan.

Het an ook zijn dat het geld op is na het tekenenen van het contract van Lorenzo.
 
hahha scheelt dat je mij kent blijkbaar ?? Zou graag een keer het trainingsschema willen zien van een Pedrosa, die jongen moet makkelijk 3 - 4 kg aan kunnen komen want het excuus dat iemand er de bouw niet voor heeft geldt al heel wat jaren niet meer ;)

Pedrosa is ook geen Iwema he. Volgens mij haal je die twee door elkaar. ;)
Toen Pedrosa zijn eerste ritje had gemaakt in de MotoGP en overkwam uit de 250cc gaf hij wel te kennen dat hij wat meer spiermassa moest krijgen, maar dat is al jaren geleden (ik word oud).
 
Pedrosa is ook geen Iwema he. Volgens mij haal je die twee door elkaar. ;)
Toen Pedrosa zijn eerste ritje had gemaakt in de MotoGP en overkwam uit de 250cc gaf hij wel te kennen dat hij wat meer spiermassa moest krijgen, maar dat is al jaren geleden (ik word oud).


Verschil tussen Dani en Iwema weet ik wel :P

Als je ziet hoe wat grotere en sterkere rijders met die Gp machine omgaan vind ik het er soms bij Dani een beetje moeilijk uit zien.. Hij zet hem idd heel snel rechtop , vooral om de grip te krijgen zoals hij zelf zegt.

maar wat zou het kwaad kunnen als hij er een 3- 4 Kg bij krijgt ?? Snelheid scheelt het niks maar denk wel dat hij de fiets makkelijker beheerst
 
maar wat zou het kwaad kunnen als hij er een 3- 4 Kg bij krijgt ?? Snelheid scheelt het niks maar denk wel dat hij de fiets makkelijker beheerst
Er is wel eens een item op de televisie geweest over de fitness capaciteiten van rijders.
Alleen De Puniet viel onder de buitencategorie; Rossi meende dat het niet echt nodig was.
Een goede conditie en flexibiliteit was belangrijker dan spierkracht. Meer spieren kunnen op de motor ook tegen je werken.

5983775561_961c32dae7.jpg

Milan15.jpg


Deze heb ik dan weer niet teruggezien in de MotoGP. :+

9cdaefd1dfca420c92749a7ab0157b57.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als je ziet hoe wat grotere en sterkere rijders met die Gp machine omgaan vind ik het er soms bij Dani een beetje moeilijk uit zien.. Hij zet hem idd heel snel rechtop , vooral om de grip te krijgen zoals hij zelf zegt.

maar wat zou het kwaad kunnen als hij er een 3- 4 Kg bij krijgt ?? Snelheid scheelt het niks maar denk wel dat hij de fiets makkelijker beheerst

Goh zeg, al die miljoenen euro's die maar in die motor, trainingsprogramma's en weetikveelwaarnogmeer worden gestopt en hier hebben ze nog nooit aan gedacht.

Ik zeg: solliciteren bij Honda / Het Pedrosa Team ZXR88, iemand die het allemaal zo goed weet zullen ze ongetwijfeld zo aannemen!





:N _O- :+
 
Sorry Dani is een hele goeie rijder maar ik zou toch als Yamaha zijnde niet voor hem kiezen.
Deze jongen rijd al zo lang mee. Heeft al zovaak de kans gekregen om kampioen te worden. Helaas elke keer geplaagd door blessures etc. Tevens is Dani ook erg wisselvallig. Hij kan keihard een race winnen maar ook gewoon 5 races buiten het podium rijden.

Yamaha zou er goed aan doen om Ianonne der bij te nemen. 2 italianen in het team. Denk dat Rossi dat ook wel fijn vind. Tevens moet Vinales gewoon bij Suzuki blijven. Als hij daar zo door gaat gaat hij volgend jaar gewoon serieus meedoen in het kampioenschap aangezien de Honda`s alleen maar problemen hebben kan Suzuki ze volgend jaar zomaar ineens voorbij lopen met de nieuwe motor.

Lorenzo en de duc zal een drama worden. Maar daar kijk ik graag naar.

Bij Movistar willen ze zowieso een Spanjaard, Iannone zal het niet worden.

Momenteel zijn er in de MotoGP 4 garanties voor veel podiumplaatsen: Lorenzo, Marquez, Rossi en Pedrosa.

De eerste 2 rijden volgend jaar niet voor Yamaha, dus Pedrosa is gewoon een goede optie. Op Rossi en Lorenzo na is het qua podia de meest succesvolle 500cc/ MotoGP rijder uit de geschiedenis. En wat een PR stunt zou het zijn als Pedrosa op de Yamaha opeens (nog) beter weet te presteren dan op de Honda.

Voor zowel Yamaha als Pedrosa zou ik de keuze voor elkaar heel erg logisch vinden. Vinales kan nog wel 2 jaar bij Suzuki rijden en kunnen ze dan alsnog aantrekken toch?!

Ik hoop zo dat Pedrosa team genoot van Rossi wordt!! :Y :Y :Y
 
Denk dat de huidige ducati rijders ook zeker podium kandidaten zijn als ze er op blijven zitten.
Op dit moment wel ja. Zowel Dovi als Iannone hebben een podium op naam gezet en vele podiumkansen weggegooid, terwijl Dani één "gegeven" podium gescoord heeft in vijf wedstrijden. Neemt niet weg dat hij razendsnel is en, in tegenstelling tot zo ongeveer iedere andere coureur in de top 6, dit jaar nog niet gevallen is volgens mij?
 
Op dit moment wel ja. Zowel Dovi als Iannone hebben een podium op naam gezet en vele podiumkansen weggegooid, terwijl Dani één "gegeven" podium gescoord heeft in vijf wedstrijden. Neemt niet weg dat hij razendsnel is en, in tegenstelling tot zo ongeveer iedere andere coureur in de top 6, dit jaar nog niet gevallen is volgens mij?

Jawel hoor. Hij heeft op bijzonder fraaie wijze Dovi onderuit gekegeld, in Austin meen ik.
Razendsnel? Mwoah, vind ik tegenvallen dit jaar. Schaar hem ook niet meer onder de aliens, daarvoor presteert hij al 2 jaar te wisselvallig.
 
Jawel hoor. Hij heeft op bijzonder fraaie wijze Dovi onderuit gekegeld, in Austin meen ik.
Vind je ook niet dat die actie vderdacht veel leek op die van Marquez afgelopen zondag? :)
Razendsnel? Mwoah, vind ik tegenvallen dit jaar. Schaar hem ook niet meer onder de aliens, daarvoor presteert hij al 2 jaar te wisselvallig.
Tien jaar aan de top en dan twee jaar minder goed omdat Honda überhaupt struikelt? Dani verdient beter. ;)
 
Laatst bewerkt:
Goh zeg, al die miljoenen euro's die maar in die motor, trainingsprogramma's en weetikveelwaarnogmeer worden gestopt en hier hebben ze nog nooit aan gedacht.

Ik zeg: solliciteren bij Honda / Het Pedrosa Team ZXR88, iemand die het allemaal zo goed weet zullen ze ongetwijfeld zo aannemen!






:N _O- :+

Och ben je op je pikkie getrapt ofzo ?? Ik stel de vraag of het kwaad zou kunnen, ik zeg niet dat hij het MOET doen alleen maar dat het imo verstandig zou zijn.. een goede 50 KG is nou niet bepaald zwaar ;)

Btw het zou dan team ZXRH88 worden, lezen is blijkbaar niet helemaal je ding :P

Btw : fitness en bodybuilding zijn 2 heel verschillende dingen, een coureur moet soepel en snel zijn met een groot uithoudingsvermogen.
 
Jawel hoor. Hij heeft op bijzonder fraaie wijze Dovi onderuit gekegeld, in Austin meen ik.
Razendsnel? Mwoah, vind ik tegenvallen dit jaar. Schaar hem ook niet meer onder de aliens, daarvoor presteert hij al 2 jaar te wisselvallig.

Oh ja, Austin! :X

Gelukkig is de term "aliens" niet precies gedefinieerd. Tot nu toe heeft Dani ieder jaar meerdere races gewonnen (m.u.v. 2014, toen maar één). Wat mij betreft mag dat de definitie zijn. Razendsnel dus, met de volgende Honda zo'n drie postcodes achter hem... Eén ding is zeker: hem op de Yamaha is interessant!
 
Oh ja, Austin! :X

Gelukkig is de term "aliens" niet precies gedefinieerd. Tot nu toe heeft Dani ieder jaar meerdere races gewonnen (m.u.v. 2014, toen maar één). Wat mij betreft mag dat de definitie zijn. Razendsnel dus, met de volgende Honda zo'n drie postcodes achter hem... Eén ding is zeker: hem op de Yamaha is interessant!
Hij was wel meerdere jaren vrij onzichtbaar, en dan ineens drie races achter elkaar nagenoeg onverslaanbaar. :?
 
Er is wel eens een item op de televisie geweest over de fitness capaciteiten van rijders.
Alleen De Puniet viel onder de buitencategorie; Rossi meende dat het niet echt nodig was.
Een goede conditie en flexibiliteit was belangrijker dan spierkracht. Meer spieren kunnen op de motor ook tegen je werken.


Deze heb ik dan weer niet teruggezien in de MotoGP. :+

[afbeelding]

Jawel,ik heb nog koekjes met d'r gebakken,Assen 2011 })
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan