Silly Season 2018

Cortese naar Kallio racing in de WSS lees ik net, fijn dat hij een goed plekje heeft ! Zie er nog steeds een talent in, jammer genoeg nooit echt uit de verf gekomen.
 
DWi1lR4WsAAfrhx.jpg

DWi1lR6X0AA9oBa.jpg
DWi1lR4XUAAZSzN.jpg

DWi1lR3W0AAvewF.jpg
 
Tja, wat moeten we daar van vinden.
Is het nou een talent of heeft hij goede sponsoren?
 
Beide denk ik!

Z'n eerste test 3-daagse op 1.7 seconden van de snelste afsluiten is niet gek. Hij zit nog maar 0.18 achter Luthi, al heeft die maar 3 dagen meer op de GP-machine gezeten.

Ook al denk ik dat de Tech-3 machine de beste satelliet fiets is (misschien samen met Pramac).

Goed, hij is natuurlijk nog maar 23 jaar.. We zullen het zien, zou leuk zijn als hij een beetje rond de puntengrens kan finishen!
 
Beide denk ik!

Z'n eerste test 3-daagse op 1.7 seconden van de snelste afsluiten is niet gek. Hij zit nog maar 0.18 achter Luthi, al heeft die maar 3 dagen meer op de GP-machine gezeten.

Ook al denk ik dat de Tech-3 machine de beste satelliet fiets is (misschien samen met Pramac).

Goed, hij is natuurlijk nog maar 23 jaar.. We zullen het zien, zou leuk zijn als hij een beetje rond de puntengrens kan finishen!


Zit er gewoon goed bij idd, en vind hem vrij kort achter Luthi zitten terwijl Luthi in de moto 2 toch wel de betere rijders t.o.v.
 
Tja, wat moeten we daar van vinden.
Is het nou een talent of heeft hij goede sponsoren?
Genoeg talent om mee te kunnen; de juiste sponsoren om de overstap mogelijk te maken; en vooral: Hafiz is beschikbaar. Haast elke andere coureur zit aan een muurvast contract waar Herve niet aan wil(de) tornen.
 
Tja, wat moeten we daar van vinden.
Is het nou een talent of heeft hij goede sponsoren?

Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat bijv. VD Mark veel sneller was geweest oid.
Daarmee bedoel ik neit dat ik hem niet liever had gezien opde M1 *D
 
In Thailand wordt hij in ieder geval al vervangen door Azlan Shah en rijdt hij dus niet mee. Daarnaast is er o.a. met Razgatlioglu en de tweelingbroertjes Oncu ook nieuwe Turkse aanwas om te begeleiden, dus zou het niet enkel op hem aankomen om de Turkse vlag hoog te houden.

Ergens kan ik het hem niet kwalijk nemen moest hij stoppen, als het maar wel aan het eind van het seizoen is en hij de helm niet ineens plotsklaps aan de wilgen hangt. Ik zou hem dit jaar nog graag zien rijden op Assen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan