Silly Season 2018

Kd5Zq1
 
Danny Kent zou zijn ontslagen bij het Speed Up Moto2 team. Erg benieuwd wie dan als vervanger zou mogen komen opdraven.

Edit: Edgar Pons
 
Laatst bewerkt:
Het is nog niet definitief.
het is wat Danny Kent verwacht nadat de test door Edgar Pons op maandag werd verreden;
Moto2: Speed Up dump Kent for final rounds?
Dan wachten we het officiële nieuws nog even af. Overigens wel opmerkelijk om dan al naar de media te stappen als coureur. Zet de relatie alleen maar verder onder druk lijkt mij? Tenzij Kent het idee heeft dat er toch al niets meer te redden valt...
 
Dan wachten we het officiële nieuws nog even af. Overigens wel opmerkelijk om dan al naar de media te stappen als coureur. Zet de relatie alleen maar verder onder druk lijkt mij? Tenzij Kent het idee heeft dat er toch al niets meer te redden valt...

Als SpeedUp hem er nu al uit gooit hoeft ie geen excuses te maken waarom hij in de laatste paar races van het seizoen zo slecht presteert. Overigens een paar weken geleden zei Kent zelf al dat de enige optie om in 2019 in de GP paddock te blijven een terugkeer naar Moto3 was.....
 
Dan wachten we het officiële nieuws nog even af. Overigens wel opmerkelijk om dan al naar de media te stappen als coureur. Zet de relatie alleen maar verder onder druk lijkt mij? Tenzij Kent het idee heeft dat er toch al niets meer te redden valt...

Nah jah als je het gevraagd wordt waarom Edgar Pons test i.p.v. jou?
En aan de andere kant wat valt er verder te verzieken?
Ik vind het overigens niet chique om iemand er tussentijds uit te gooien, tenzij dat die de financiële verplichtingen niet na komt.
Het heeft vaak geen zin omdat er geen betere beschikbaar zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan