Silly Season 2019

Bijzonder.
Juist ook om dat Irwin & Shakey min of meer worden afgeschreven.
Shakey weet november (volgens mij) of dat zijn nek volledig kan genezen.

Jup, je kan nog zoveel betekend hebben voor de baas, op het moment dat je afgeschreven dreigt te worden, blijkt het het gewoon weer harde business en gaat men op zoek naar een ander.
 
Jup, je kan nog zoveel betekend hebben voor de baas, op het moment dat je afgeschreven dreigt te worden, blijkt het het gewoon weer harde business en gaat men op zoek naar een ander.

Het is geen sociale sport, gewoon commercie. In het bedrijfleven is het niet anders..
 
Ik zag eerder vanochtend voorbijkomen dat Sykes getekend zou hebben bij het Red Bull Ten Kate Honda team en daarmee naast Camier zou komen te rijden volgend jaar. Jammer voor Gagne, die ik echt wel een tweede jaar zou hebben gegund. Zeker als het betekent dat hij uit het WSBK verdwijnt en terug afdruipt naar het MotoAmerica kampioenschap. Maar Sykes rijdende voor 'ons Nederlands team' lijkt mij ergens ook wel kicken!
 
Wie heeft er inmiddels getekend voor 2019 in Moto2 & Moto3
Round up: Moto2™ and Moto3™ 2019 lineups so far
Bedankt voor het delen. Het is bijna tegenstrijdig dat Bendsneyder's naam al bevestigd is bij NTS RW Racing en wij ons eerst zulke zorgen maakten over of hij wel een team zou weten te vinden voor volgend jaar, terwijl hij maar een van de tot nog toe 15 bevestigde coureurs is in het Moto2 kampioenschap. Zouden de overige 15 - 20 coureurs dan al zo ver in de contractonderhandelingen zitten dat die plaatsjes eigenlijk al weg maar gewoon nog niet bevestigd zijn?

In Aragon verschijnt dacht ik traditioneel een voorlopige lijst van Moto3/Moto2 teams en de coureurs die hier volgend jaar voor zullen uitkomen?
 
Denk dat je dan de enige bent.

Dat electrisch racen wordt ons door de strot geduwd helaas. Ben van net na de tweetaktperiode. Maar haal nu mijn schade alsnog in met het opknappen van een eigen tweetakt. Maar ook ter compensatie van dat electrisch racen _O- Tegen de tijd dat het alleen nog elektrisch racen is, ga ik niet meer :N
 
Ik zag eerder vanochtend voorbijkomen dat Sykes getekend zou hebben bij het Red Bull Ten Kate Honda team en daarmee naast Camier zou komen te rijden volgend jaar. Jammer voor Gagne, die ik echt wel een tweede jaar zou hebben gegund. Zeker als het betekent dat hij uit het WSBK verdwijnt en terug afdruipt naar het MotoAmerica kampioenschap. Maar Sykes rijdende voor 'ons Nederlands team' lijkt mij ergens ook wel kicken!

Hmm.. zou die dat dan alleen doen zodat hij 1ste rijder is in het team ? Of omdat er voor hem geen plek is bij het 2de Yamaha team ?
Ik bedoel ; de Honda ging even aardig goed maar als je met de Kawa geen potten kan breken dan zal dat met de Honda ook wel niet lukken
 
Hmm.. zou die dat dan alleen doen zodat hij 1ste rijder is in het team ? Of omdat er voor hem geen plek is bij het 2de Yamaha team ?
Ik bedoel ; de Honda ging even aardig goed maar als je met de Kawa geen potten kan breken dan zal dat met de Honda ook wel niet lukken

Ja maar bij Honda is het toch wachten op de nieuwe motor? :+
 
Denk dat je dan de enige bent.
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoor. De ervaring zal ongetwijfeld heel anders zijn, maar ik ben wel benieuwd hoe zo'n klasse eruit ziet als er echt geracet wordt. Niet van die suffe demo laps op halve snelheid, maar echt op het gaatje.
 
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoor. De ervaring zal ongetwijfeld heel anders zijn, maar ik ben wel benieuwd hoe zo'n klasse eruit ziet als er echt geracet wordt. Niet van die suffe demo laps op halve snelheid, maar echt op het gaatje.

Dat kun je zo zien door Formule E te volgen. En dan zal men hier wel weer opmerkingen maken, dat het niet vergelijkbaar is weges 2 wielen teveel. Ik denk dat je wel een goede indicatie krijgt door eens een Formule E wedstrijd te kijken. En ik word er niet vrolijk van.
 
Dat kun je zo zien door Formule E te volgen. En dan zal men hier wel weer opmerkingen maken, dat het niet vergelijkbaar is weges 2 wielen teveel. Ik denk dat je wel een goede indicatie krijgt door eens een Formule E wedstrijd te kijken. En ik word er niet vrolijk van.
Ik zie ze wel eens voorbij komen ja, op circuits met een muur op drie centimeter van het asfalt... Op zich is er prima naar te kijken. Not the same, maar de televisie-ervaring is nauwelijks anders.
 
Ik zie ze wel eens voorbij komen ja, op circuits met een muur op drie centimeter van het asfalt... Op zich is er prima naar te kijken. Not the same, maar de televisie-ervaring is nauwelijks anders.

Jup, daarover verschillen we van mening en dat mag. Vind het niet om aan te zien. Heeft overigens ook met de circuits te maken en dat staat los van de aandrijving. Maar al zou het wel op leuke circuits gehouden worden: Ik zal er geen kaartje voor kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan