Silly Season 2019

Wie gaat er een moto e topic aanmaken ?

Komt steeds meer nieuws over en ondanks dat mensen roepen dat het allemaal niks is/word , denk ik dat een topic toch op zn plaats is ?!
 
Edit: oeps dubbel 😶
Dr-DfBrWoAYhwuA
 
Heeft pasini nog niks?
Dat zou jammer zijn.
Vindt hem wel spectaculaire rijden.
Ik las dat hij er "geen geheim" van maakte door het BSB geïntrigeerd te zijn, maar of dat betekent dat hij in verregaande contractonderhandelingen zit durf ik je niet te zeggen.
 
Als je het over de duivel hebt.....8-)

Fenati in 2019 met Marinelli Snipers Team terug in Moto3 klasse

Jammer ik had hem liever in de MotoE klasse gezien, gevecht over 5 ronden met Canepa:P

En the story continues :

Romano Fenati heeft zichzelf opnieuw behoorlijk in de nesten gewerkt. De Italiaanse Moto2 coureur, die momenteel een schorsing uitzit vanwege het al veelbesproken ‘remincident’ tijdens de Grand Prix in Misano, werd vrijdagavond na een korte achtervolging staande gehouden door de Italiaanse politie.

Remmenknijper Romano Fenati opnieuw in de fout

Hoe kan ik mijzelf nog verdedigen, ik die Romano Fenati ben en elke keer dat er ook maar iets is alles vervolgens direct onder een vergrootglas wordt geplaatst?”

Vooral het blijven ontkennen en constant eem ander de schuld geven is typisch Fenati
 
Tja, fenati is een tikkende tijdbom, dat weten we inmiddels wel..
Een potentieel gevaar voor alle deelnemers die,m in de ''weg' zitten...
 
En the story continues :

Romano Fenati heeft zichzelf opnieuw behoorlijk in de nesten gewerkt. De Italiaanse Moto2 coureur, die momenteel een schorsing uitzit vanwege het al veelbesproken ‘remincident’ tijdens de Grand Prix in Misano, werd vrijdagavond na een korte achtervolging staande gehouden door de Italiaanse politie.

Remmenknijper Romano Fenati opnieuw in de fout

Hoe kan ik mijzelf nog verdedigen, ik die Romano Fenati ben en elke keer dat er ook maar iets is alles vervolgens direct onder een vergrootglas wordt geplaatst?”

Vooral het blijven ontkennen en constant eem ander de schuld geven is typisch Fenati

Tja, fenati is een tikkende tijdbom, dat weten we inmiddels wel..
Een potentieel gevaar voor alle deelnemers die,m in de ''weg' zitten...


Heb je de rest van het verhaal wel gelezen?

Fenati was op weg naar het ziekenhuis.
Zijn opa heeft een hartoperatie moeten ondergaan en er waren complicaties.
Fenati was opgebeld om z.s.m. naar het ziekenhuis te gaan.
We praten over een boete van 80 euro...
 
Terug
Bovenaan Onderaan