Silly Season 2019

Heb wel het idee dat het nieuwtje er een beetje vanaf is bij het BSB in Assen. Publieke belangstelling loopt terug lijkt mij.
 
Iemand een idee of er al nieuws is rond Livio Loi? Toch vreemd dat er na de scheiding tussen Loi en Reale Avintia helemaal niets meer (ook geen geruchten) naar buiten zijn gekomen rond hem!
 
Het was afgelopen jaar iig aanzienlijk rustiger dan de jaren daarvoor.

Als alle mensen die " het is een beter programma dan wsbk etc etc"roepen nu ook allemaal eens heen zouden gaan.. dan zaten er al aardig wat.

Ik denk serieus dat als Eurosport het eens fatsoenlijk uit gaat zenden er vanzelf meer animo voor is/komt.. daarbij werkt het moment ook niet echt mee natuurlijk.
 
Als alle mensen die " het is een beter programma dan wsbk etc etc"roepen nu ook allemaal eens heen zouden gaan.. dan zaten er al aardig wat.

Ik denk serieus dat als Eurosport het eens fatsoenlijk uit gaat zenden er vanzelf meer animo voor is/komt.. daarbij werkt het moment ook niet echt mee natuurlijk.
Ik zit echt te wachten tot het BSB met een videopass op de proppen komt a €50,- voor een heel seizoen, incl. support klassen. Dan denk ik echt dat het WSBK, vooral in de UK en elders in Europa, rap terrein verliest.
 
Zeker weten Joris, fgelopen jaar gemerkt dat Eurosport of maar 1 race uit zend of 2 delen of wat dan ook.
Kan wel van alles gaan volgen en streamen via de laptop maar daar heb ik geen zin aan.
 
Zeker weten Joris, fgelopen jaar gemerkt dat Eurosport of maar 1 race uit zend of 2 delen of wat dan ook.
Kan wel van alles gaan volgen en streamen via de laptop maar daar heb ik geen zin aan.

Dat merk ik ook steeds vaker: Dat je de moeite niet neemt om weer een brakke stream op te zoeken om vervolgens en naar een brakke stream en naar een oersaaie race te zitten kijken. Gelukkig heb ik voor komend seizoen een deal met de kabelaar gemaakt, dus ik kan in ieder geval een heel seizoen ES2 bekijken. Om vervolgens weer af te wachten of ze het uitzenden. Die spanning is vaak hoger dan de spanning van de race. Doet ie het of doet ie het niet? _O-
 
Kpn dus ?!
Ik wil het gewoon op tv zien en niet mn laptop aan de tv etc etc.
Als eurosport dit jaar weer kloten is dan zeg ik de tv zooi allemaal op en stap ik over naar een alternatief..
 
Kpn dus ?!
Ik wil het gewoon op tv zien en niet mn laptop aan de tv etc etc.
Als eurosport dit jaar weer kloten is dan zeg ik de tv zooi allemaal op en stap ik over naar een alternatief..

Nee geen KPN. Er zijn meer kabelaars. KPN is tegenwoordig over het algemeen glas. En heb het vaker gemeld, eigenlijk is er nog maar 1 alternatief, legaal of niet en dat is IPTV.
 
Ah oke, ik heb idd glasvezel en eigenlijk alleen keuze uit KPN.. betaal 60 per maand voor tv + internet en heb dan meteen eurosport 2 erbij ( wat je bij Ziggo pas hebt voor 75 euro oid )

Alternatieven zijn er inderdaad nog niet veel van maar dat kan in een jaar snel veranderen ;)
 
Kpn dus ?!
Ik wil het gewoon op tv zien en niet mn laptop aan de tv etc etc.
Als eurosport dit jaar weer kloten is dan zeg ik de tv zooi allemaal op en stap ik over naar een alternatief..

De Eurosportplayer is voor mij een perfect alternatief (niet helemaal, want er mist wel eens een training van WSBK).

Het kost € 19,95 per jaar, en dan kan je (bijna) alles live zien, of terugkijken. De Eurosport player kan je op je computer openen, maar de App is voor je telefoon of tablet. Maar waar ik hem het vaakst open is op de Smart TV of Playstation!
 
Ik heb daar al; een paar keer over nagedacht maar heb toch besloten om het niet te doen, meeste mensen hebben er goede ervaringen mee maar zijn er ook genoeg die er problemen mee hebben.. daar zit ik gewoon niet op te wachten als ik een race wil zien ;)
Als ze daar alles compleet gaan uitzenden/strreamen stap ik zeker over want qua kosten avn het tv abbo kan dat zat uit.
 
Monster Energy Yamaha MotoGP turn their ‘Beast Mode On’ in Indonesia

MEYMm_2019_YZR-M1_46_12_01.jpg

MEYMm_Rossi-Vinales_03.jpg
 
Fenati is ook weer terug en gevraagd naar zijn gedachtengang cerklaarde hij in Valencia :

Romano Fenati: “Als ik destijds iets beter had nagedacht dan zou er niets gebeurd zijn. Van Manzi heb ik na het incident tot op heden niets meer vernomen, terwijl ik bijvoorbeeld met Tony Arbolino en Joan Mir nog steeds een uitstekende relatie heb en sprake is van wederzijds respect. Kritiek op internet? Ja, sociale netwerken bestaan tegenwoordig uit mensen die van alles durven en alles schijnen te mogen roepen, iedereen roept daar maar van alles zonder enige vorm van gevoel. Ik moet wel zeggen dat er ook mensen zijn die me na enige tijd privé hun excuses hebben aangeboden voor hun gedrag, maar dat lijkt tegenwoordig wel mode – eerst iemand afbranden zonder erbij na te denken en dan later weer je excuses aanbieden. Jammer, maar het schijnt normaal te zijn.

Als ik dat lees zie ik nog steeds dat jij denkt dat het allemaal de schuld van anderen (lees Manzi) was .
We zullen zien of ie wat geleerd heeft
 
Fenati is ook weer terug en gevraagd naar zijn gedachtengang cerklaarde hij in Valencia :

Romano Fenati: “Als ik destijds iets beter had nagedacht dan zou er niets gebeurd zijn. Van Manzi heb ik na het incident tot op heden niets meer vernomen, terwijl ik bijvoorbeeld met Tony Arbolino en Joan Mir nog steeds een uitstekende relatie heb en sprake is van wederzijds respect. Kritiek op internet? Ja, sociale netwerken bestaan tegenwoordig uit mensen die van alles durven en alles schijnen te mogen roepen, iedereen roept daar maar van alles zonder enige vorm van gevoel. Ik moet wel zeggen dat er ook mensen zijn die me na enige tijd privé hun excuses hebben aangeboden voor hun gedrag, maar dat lijkt tegenwoordig wel mode – eerst iemand afbranden zonder erbij na te denken en dan later weer je excuses aanbieden. Jammer, maar het schijnt normaal te zijn.

Als ik dat lees zie ik nog steeds dat jij denkt dat het allemaal de schuld van anderen (lees Manzi) was .
We zullen zien of ie wat geleerd heeft


Ik denk dat het komt omdat jij zelf van iets uitgaat.
Ik sta er heel anders in en lees daardoor zijn verklaring ook heel anders ;)
Hoop trouwens dat hij kampioen word
 
Iets fout doen, sorry zeggen en daarna de cirkel weer opnieuw opstarten is het patroon dat Fenati zelf al een paar keer heeft laten zien. Ik beleef er weinig plezier in hem te zien winnen. Gelukkig is die kans ondertussen niet meer zo groot als toen hij nog aanstormend talent was.
 
Fenati is ook weer terug en gevraagd naar zijn gedachtengang cerklaarde hij in Valencia :

Romano Fenati: “Als ik destijds iets beter had nagedacht dan zou er niets gebeurd zijn. Van Manzi heb ik na het incident tot op heden niets meer vernomen, terwijl ik bijvoorbeeld met Tony Arbolino en Joan Mir nog steeds een uitstekende relatie heb en sprake is van wederzijds respect. Kritiek op internet? Ja, sociale netwerken bestaan tegenwoordig uit mensen die van alles durven en alles schijnen te mogen roepen, iedereen roept daar maar van alles zonder enige vorm van gevoel. Ik moet wel zeggen dat er ook mensen zijn die me na enige tijd privé hun excuses hebben aangeboden voor hun gedrag, maar dat lijkt tegenwoordig wel mode – eerst iemand afbranden zonder erbij na te denken en dan later weer je excuses aanbieden. Jammer, maar het schijnt normaal te zijn.

Als ik dat lees zie ik nog steeds dat jij denkt dat het allemaal de schuld van anderen (lees Manzi) was .
We zullen zien of ie wat geleerd heeft

Het stukje van de (a)sociale media kan mij ik 100% in vinden.
Het zo makkelijk om iemand tot zijn schoenveters af te branden via een toetsenbord.
En verder zal het allemaal, ik hoop dat tie wat meer nadenkt en tot 10 telt.
 
Fenati is ook weer terug en gevraagd naar zijn gedachtengang cerklaarde hij in Valencia :

Romano Fenati: “Als ik destijds iets beter had nagedacht dan zou er niets gebeurd zijn. Van Manzi heb ik na het incident tot op heden niets meer vernomen, terwijl ik bijvoorbeeld met Tony Arbolino en Joan Mir nog steeds een uitstekende relatie heb en sprake is van wederzijds respect. Kritiek op internet? Ja, sociale netwerken bestaan tegenwoordig uit mensen die van alles durven en alles schijnen te mogen roepen, iedereen roept daar maar van alles zonder enige vorm van gevoel. Ik moet wel zeggen dat er ook mensen zijn die me na enige tijd privé hun excuses hebben aangeboden voor hun gedrag, maar dat lijkt tegenwoordig wel mode – eerst iemand afbranden zonder erbij na te denken en dan later weer je excuses aanbieden. Jammer, maar het schijnt normaal te zijn.

Als ik dat lees zie ik nog steeds dat jij denkt dat het allemaal de schuld van anderen (lees Manzi) was .
We zullen zien of ie wat geleerd heeft

Dit getuigd (wederom) van weinig zelfreflectie. Gewoon een keer verklaren: “Ik ben zwaar over de schreef gegaan en heb ervan geleerd”. En daar dan ook naar handelen. Hoe moeilijk kan het zijn?
 
Het stukje van de (a)sociale media kan mij ik 100% in vinden.
Het zo makkelijk om iemand tot zijn schoenveters af te branden via een toetsenbord.
En verder zal het allemaal, ik hoop dat tie wat meer nadenkt en tot 10 telt.
Hopelijk rijdt hij wat meer met de rem erop dit jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan