Silly Season 2019

Ik meen ook in een interview gelezen te hebben dat een van de grote veranderingen voor Crutchlow zijn mediaperformance moet zijn i.v.m. het HRC contract.

Als reactie oo de vraag of er voor hem ook minpunten zaten aan het worden van een HRC rijder.
 
Reeds bevestigd voor 2019
full
 
ik zou Miller wel op de stoel van Lorenzo willen zien. De Honda open klasse waar hij de motogp binnen kwam was niet veel en de RCV van vorig jaar was ook een lastige motor. Sjaak heeft wel de juiste mentaliteit in rijstijl voor de Ducati in mijn ogen. Gun het hem wel
 
ik zou Miller wel op de stoel van Lorenzo willen zien. De Honda open klasse waar hij de motogp binnen kwam was niet veel en de RCV van vorig jaar was ook een lastige motor. Sjaak heeft wel de juiste mentaliteit in rijstijl voor de Ducati in mijn ogen. Gun het hem wel


Mag wat mij betreft per ingang van het volgende race weekend nog wel gebeuren ;)
Had hem afgelopen weekend de winst ook zo gegund, 4de plek leek haast teleurstellend
 
Officeel!

Zarco bevestigd bij KTM factory Racing

https://www.instagram.com...taken-by=ktmfactoryracing
Pressecenter

Eergister werd ook al bekend gemaakt dat Pol Espargaro heeft bijgetekend voor 2019 en 2020

De KTM factory racing line up voor 2019 en 2020 is nu dus bekend. Benieuwd wat er met de Tech 3 KTM's gaat gebeuren. Ik gok toch op Miquel Oliveira, de 2de rijder is voor mij een compleet vraagteken.

Syahrin doet het best leuk, dus kan zo zijn dat mede door afkomst en achterban interessant blijft voor Tech3.
 
Laatst bewerkt:
Officeel!

Zarco bevestigd bij KTM factory Racing

https://www.instagram.com...taken-by=ktmfactoryracing
Pressecenter

Eergister werd ook al bekend gemaakt dat Pol Espargaro heeft bijgetekend voor 2019 en 2020

De KTM factory racing line up voor 2019 en 2020 is nu dus bekend. Benieuwd wat er met de Tech 3 KTM's gaat gebeuren. Ik gok toch op Miquel Oliveira, de 2de rijder is voor mij een compleet vraagteken.

Syahrin doet het best leuk, dus kan zo zijn dat mede door afkomst en achterban interessant blijft voor Tech3.

Sepang International Circuit schijnt te pushen voor een eigen team met Yamaha?
 
ik zou Miller wel op de stoel van Lorenzo willen zien. De Honda open klasse waar hij de motogp binnen kwam was niet veel en de RCV van vorig jaar was ook een lastige motor. Sjaak heeft wel de juiste mentaliteit in rijstijl voor de Ducati in mijn ogen. Gun het hem wel

Ik zou Tito Rabat op die Ducati willen zien hij rijd een ijzersterk seizoen tot dusver :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan