Silly Season 2019

V Rossi 46

MF veteraan
29 mrt 2012
11.966
10.987
Tavullia
Voor al uw geruchten, roddel en achterklap.
De stoeltjeswissel voor 2019 zou wel een interessante kunnen wezen.
 
Triumph is hun Moto2 blok aan het testen in een Daytona 675 frame op Aragon met Julian Simon als testrijder. Is een niet R versie aan de remmen te zien, wel met mooi K tech spul erop. Mooie pica's te zien op asphaltandrubber.com. Heelas geen filmpje en dus geen geluid -O-
 
Carlo Pernat 1 van de beste geïnformeerde mannen van het Moto GP paddock verwacht dat Red Bull hem gaat over halen om in 2019 zijn been te zwaaien over de Red Bull KTM
Carlo Pernat: «Mein Tipp – Marc Márquez 2019 auf KTM»/MotoGP SPEEDWEEK

Grappig. Zat vandaag nog te denken wat hij met een Aprilia of een KTM zou kunnen. Mocht hij de carriere van Rossi willen aanvallen zal hij toch ooit een switch moeten maken naar een 'mindere' motor. Zou hem ook graag op de Ducati zien maar ben bang dat er dan de komende jaren niks meer aan is...

Doe KTM maar !
 
En Suppo vertrekt alvast naar KTM om het bedje te spreiden... O-)

Big news from HRC - Livio Suppo is leaving to pursue new challenges. https://twitter.com/MCNSport/status/930104472411492352
Ging Suppo niet ook van Ducati naar HRC om Stoner daar binnen te halen? :P
 
En Suppo vertrekt alvast naar KTM om het bedje te spreiden... O-)

Big news from HRC - Livio Suppo is leaving to pursue new challenges. https://twitter.com/MCNSport/status/930104472411492352

Ik las dat de baas van KTM daar nog geen interesse in had. Als KTM zou winnen met MM ligt het aan MM. Als MM niet kan winnen met KTM ligt het aan KTM.

Maar ze praten wel vaker onzin om de werkelijkheid te verbloemen. ;)
 
Ik las dat de baas van KTM daar nog geen interesse in had. Als KTM zou winnen met MM ligt het aan MM. Als MM niet kan winnen met KTM ligt het aan KTM.

Maar ze praten wel vaker onzin om de werkelijkheid te verbloemen. ;)

Het is wel leuk om te speculeren, als Suppo inderdaad naar KTM gaat om Marquez binnen te halen, zal Zarco dan naar Honda gaan?

Ik verwacht dat Rossi ook in 2019 nog zal racen in de MotoGP en ze ook geen afscheid nemen van Vinales, dus zal Zarco zijn heil elders gaan zoeken.
 
Wat dacht je van Ducati ?? Gok dat ze bij Honda liever een Rins er op zetten, of misschien komen er wel 2 beschikbaar ?? Ga er niet vanuit dat Pedrosa nog jaren blijft.
 
Ciabatti heeft geroepen dat Ducati geïnteresseerd is 3 jonge rijder; Bagnaia, Morbidelli en Mir.
 
Mir zie ik nog wel het stoeltje van Pedrosa nemen. Maar dan moet Pedrosa wel met pensioen en ik vind hem nog niet afgeschreven, maar zie m ook ik niet ergens anders starten dan Honda (Repsol). Wie weet is een functie als HRC testrijder ofzo iets voor m, wild card hier en daar...?
 
Mir zie ik nog wel het stoeltje van Pedrosa nemen. Maar dan moet Pedrosa wel met pensioen en ik vind hem nog niet afgeschreven, maar zie m ook ik niet ergens anders starten dan Honda (Repsol). Wie weet is een functie als HRC testrijder ofzo iets voor m, wild card hier en daar...?

Op de honda in WSBK....Ten Kate })
 
Bagnaia komt daar vast op de plek
Hoop dat er ergens een mooi plekje ( suzuki ? KTM ? ) vrij komt voor deze beer
 
Terug
Bovenaan Onderaan