Silly Season 2019

Officeel!

Zarco bevestigd bij KTM factory Racing

https://www.instagram.com...taken-by=ktmfactoryracing
https://press.ktm.com/New...=7311&l=international

Eergister werd ook al bekend gemaakt dat Pol Espargaro heeft bijgetekend voor 2019 en 2020

De KTM factory racing line up voor 2019 en 2020 is nu dus bekend. Benieuwd wat er met de Tech 3 KTM's gaat gebeuren. Ik gok toch op Miquel Oliveira, de 2de rijder is voor mij een compleet vraagteken.

Syahrin doet het best leuk, dus kan zo zijn dat mede door afkomst en achterban interessant blijft voor Tech3.
Goed gegokt :t . Oliveira gaat het worden.
 
Nou, Ducati biedt 5 miljoen en Dovi wil 6 miljoen, what's the problem? Dovi gaat tenminste hard rond op de Duc.
Wat kregen Lorenzo (en Rossi) ook alweer destijds? 20 miljoen toch? Snap niet waarom ze dan zo moeilijk doen over Dovi... :N Een italiaan die hard rond kan gaan op een italiaanse motor. Volgend jaar gewoon samen met Petrux :P

Luigi Dall'Igna: ‘Somber gestemd over langer verblijf Dovizioso bij Ducati’
Ducati weet ook wel dat Dovi verder weinig opties heeft. Honda gaat ook geen groot bedrag voor hem neerleggen.
 
Nou, Ducati biedt 5 miljoen en Dovi wil 6 miljoen, what's the problem? Dovi gaat tenminste hard rond op de Duc.
Wat kregen Lorenzo (en Rossi) ook alweer destijds? 20 miljoen toch? Snap niet waarom ze dan zo moeilijk doen over Dovi... :N Een italiaan die hard rond kan gaan op een italiaanse motor. Volgend jaar gewoon samen met Petrux :P

Luigi Dall'Igna: ‘Somber gestemd over langer verblijf Dovizioso bij Ducati’

Meende dat jl vorig jaar iets van 12 pakte ? Terwijl dovi op iets van 2 a 3 stond ? Als ze Dovi nu gewoon 6 doen e petrux er bij halen voor 2.. zijn ze 6 per jaar kwijt en een hoop irritaties
 
Meende dat jl vorig jaar iets van 12 pakte ? Terwijl dovi op iets van 2 a 3 stond ? Als ze Dovi nu gewoon 6 doen e petrux er bij halen voor 2.. zijn ze 6 per jaar kwijt en een hoop irritaties

Nee man, dat is veel te makkelijk gedacht. Als je veel meer betaalt voor verwende wereldkampioen, dan krijg je er ook veel meer voor terug. Althans zo lijkt men al jaren te redeneren bij Ducati.
 
De enorme beloning die Lorenzo kreeg, was voor een drievoudig wereldkampioen. Ducati had een bewezen wereldkampioen nodig, om te kijken of hun motor nou eindelijk echt op competitief niveau zat. Met halfgoden zou je nooit weten wat de Ducati écht kan. Maar goed, hoe haal je zo'n wereldkampioen binnen? Ja, precies, met een gigantisch salaris. Iedereen snapt dat dat eenmalig is, een haast wanhopige uitzondering om zo'n "alien" binnen te halen. Lorenzo ging dat salaris niet houden, en niemand anders zou het krijgen, die pot is één keer te gebruiken en daarna niet meer.

Het is, meen ik, daarom ook te simpel gedacht dat er dit jaar een budget is van ongeveer 18 miljoen euro. Ironisch genoeg faalde het plan compleet, zo weten we nu. Juist de halfgod Dovizioso slaagde erin om titelkandidaat te blijven tot Valencia, terwijl Lorenzo liet zien dat een (zoveelste) dure kampioen de onderstuurproblemen niet op magische wijze doet verdwijnen. De Ducati blijft een moeilijke motor om mee te winnen, wie je er ook op zet.

Ik denk dat Ducati en Dovizioso er binnenkort wel uitkomen: Mugello is een mooi moment om te zeggen wat het midden is tussen vijf en zes miljoen.
 
Wat een gezeik over een salariseis van Dovi knallen moeten ze topraces wil ik zien wat ze verdienen gaat mij niets aan .....maar terecht dat hij goed betaald wilt worden maar een verschil van maar :+ 1 miljoen een goede rijder laten gaan :?

Goed personeel kost geld :X
 
Wat een gezeik over een salariseis van Dovi knallen moeten ze topraces wil ik zien wat ze verdienen gaat mij niets aan .....maar terecht dat hij goed betaald wilt worden maar een verschil van maar :+ 1 miljoen een goede rijder laten gaan :?

Goed personeel kost geld :X

Maar wat als ze niet voldoen aan de verwachtingen ,....probeer ze er maar uit te knikkeren. :N
 
Nee man, dat is veel te makkelijk gedacht. Als je veel meer betaalt voor verwende wereldkampioen, dan krijg je er ook veel meer voor terug. Althans zo lijkt men al jaren te redeneren bij Ducati.


Rare denkwijze hebben ze daar sowieso :P

Denk dat ze ene visser genaamd Stoner ook al wel weer een wereld aanbod gedaan hebben van misschien wel 20m als hij er volgend jaar weer op gaat zitten.. en zou het nog graag zien gebeuren ook ! Kan Jl een tijdje gaan vissen
 
Rins to stay with Team Suzuki Ecstar for two more seasons

2019 en 2020 voor Rins dus, ik vind het wel mooi! Vind zijn stijl echt te gek en dan over die rokende achterband nog maar te zwijgen.

suzuki-puas-dengan-perkembangan-alex-rins-iHmDqy2qHQ.jpg
 
Ga er van uit dat ze Redding ook vast gaan leggen eigenlijk, tenzij Iannone bij Suzuki aan de kant gezet word.

Ben zelf het meest benieuwd wie er naast MM gaat rijden bij repsol
 
De enorme beloning die Lorenzo kreeg, was voor een drievoudig wereldkampioen. Ducati had een bewezen wereldkampioen nodig, om te kijken of hun motor nou eindelijk echt op competitief niveau zat.
8<
Ik denk dat Ducati en Dovizioso er binnenkort wel uitkomen: Mugello is een mooi moment om te zeggen wat het midden is tussen vijf en zes miljoen.
En heb je zelf al een miljoenen aanbod gehad, Twonha?
Van een motorblad of website bedoel ik.
Wat jij schrijft is altijd zo raak. :t
 
Heb gelezen dat Monster energy wel sponsor wil worden van Suzuki, nu tech3 in 2019 natuurlijk geen Monster energy meer op de kuipen zal hebben...

Maar lorenzo zou dan onderdeel van de sponsordeal moeten worden.

Mocht dit door gaan, zal iannone een andere werkgever moeten zoeken...
 
Heb gelezen dat Monster energy wel sponsor wil worden van Suzuki, nu tech3 in 2019 natuurlijk geen Monster energy meer op de kuipen zal hebben...

Maar lorenzo zou dan onderdeel van de sponsordeal moeten worden.

Mocht dit door gaan, zal iannone een andere werkgever moeten zoeken...

Laat in dat geval de Maniac maar weer op de Ducati kruipen.
 
Heb gelezen dat Monster energy wel sponsor wil worden van Suzuki, nu tech3 in 2019 natuurlijk geen Monster energy meer op de kuipen zal hebben...

Maar lorenzo zou dan onderdeel van de sponsordeal moeten worden.

Mocht dit door gaan, zal iannone een andere werkgever moeten zoeken...

Voor Suzuki is een dergelijke sponsor erg welkom. Maar of ze zo blij met de genoemde rijder moeten zijn? Suzuki heeft een rijder nodig die er echt voor wil gaan. Niet een die meteen chagrijnig is, als het een keertje tegen zit. Mjah geld is belangrijker.
 
Laatst bewerkt:
De geruchtenmolen stuurt aan op Lorenzo met Monster naar Suzuki, en Iannone naar Aprilia. Dat zou ik op zich nog wel interessant vinden.
 
Zou Redding ook wel op weer bij VDS of op een satteliet Ducati willen zien. Heeft naar mijn idee nog lang niet laten zie wat ie wel kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan