"Silly"season 2020

Je weet dat er komend seizoen geen ktm meer in de moto zit toch ?
Het team blijft alsnog wel bestaan dus ik denk dat je daar op doelt ?
Het zal voor zarco in ieder geval leuk zijn als hij een plekje vind, kan hij zich opnieuw proberen te bewijzen ;)

hij is anders op de lcr 2018 Honda al lekker op weg hoor.... en dat na 1 weekend
 
En dan Zarco op een Honda bij LCR en Nakagami bij Repsol :Y
Dit is exact wat ik denk dat er na Valencia gaat gebeuren :Y
Lorenzo die stopt (toch wel jammer maar kan me niét voorstellen dat ie nog een jaar wil aanmodderen, en i.t.t Rossi na Ducati, heeft ie aangegeven door zn blessures te twijfelen dus ik verwacht niet dat ie zich nog voor de volle 200% kan/wil geven), ruimte vrij voor Nakagami die daar nu al op voorbereid wordt dmv operatie, en dan de Lcr vrij voor Zarco.
Misschien vergezocht maar zie het wel gebeuren :Y

Dat Lorenzo's zitje voor Lorenzo blijft, zou ik wel fair vinden. Dit seizoen is sowieso verloren, of-ie nou als eerste of als laatste over de finish komt. Volgend seizoen is dan "do or die", en als het écht wanhopig gaat kan hij altijd nog aan de kant gezet worden. Eerst maar de wintertesten en bijvoorbeeld de openingsraces aanzien.
Fair wel maar zoals hij zelf soort van aangeeft, denk ik niet dat “do or die” er nog in zit, dat zou inhouden volle bak gaan, veel crashen en met vallen en opstaan vooruitgang boeken maar juist dat vallen en opstaan is ‘ie min of meer “bang” voor geworden..
 
HRC ontkent het in alle toonaarden maar ook ik denk dat zoiets op stapel staat.
Zarco is MotoGP materiaal, die gaat echt geen stap terug naar Moto2 doen :N
Ik ben benieuwd wat beide hoofdrolspelers in deze soap klaarspelen aankomend weekend!
 
Waarom is hij perse Motogp materiaal ??
Zarco heeft nog zeker enige verbeter punten die hij ook in de moto 2 kan ontwikkelen, 1 daarvan is omgaan met druk.
 
Waarom is hij perse Motogp materiaal ??
Zarco heeft nog zeker enige verbeter punten die hij ook in de moto 2 kan ontwikkelen, 1 daarvan is omgaan met druk.

Omdat naar mijn mening Zarco zich al voldoende heeft bewezen om een zitje in de MotoGP te verdienen. In tegenstelling tot een Abraham, Rabat of Syharin.
 
Prima, je weet ook dat die andere jongens geld mee brengen of bepaalde belangen ?
BTW Rabat zie ik gelijkwaardig qua talent aan Zarco
 
Prima, je weet ook dat die andere jongens geld mee brengen of bepaalde belangen ?
BTW Rabat zie ik gelijkwaardig qua talent aan Zarco

Ow zeker, stuk voor stuk paydrivers die het niet van talent moeten hebben.
Met 1x winst in Moto2 van Abraham vind ik hem het zitje dus onwaardig, het is dat zijn vader eigenaar is (of was?) van Brno.
Rabat daarentegen schat ik idd hoger in dan beide heren maar moet het ook niet van talent hebben. Wel van ontzettend veel meters maken.

Terug naar Zarco. Veelvoudig Moto2 winnaar én kampioen. Ontzettend goed op de Tech3 Yamaha (Quartararo, iemand?) en verdiend dus wat mij betreft een zitje in de MotoGP :)
 
Centjes en paspoorten ;) Abraham idd om de connectie met BRNO, en natuurlijk als Tsjech.. zelfde geldt voor Syharin.
Rabat vind ik bij vlagen een geniale rijder, is idd veel tijd nodig maar heeft ook nooit het materiaal gehad om echt mee te doen.
Zarco heeft het materiaal gehad maar liet zien vooral goed te zijn voor 1 hele snelle ronde maar in de races toch vaak en langdurig beginners fouten gemaakt ( banden op roken , crashen ) en die het vaak moeilijk krijgt als er druk op hem staat ( moto 2 kampieonschap, franse gp etc )

Daarbij denk ik dat de moto2 op dit moment echt de klasse is waarin je jezelf kan bewijzen, vooral omdat er in de Gp geen echte top plekken beschikbaar zijn ( en ik mij afvraag of hij er voor in aanmerking komt )
 
Omdat naar mijn mening Zarco zich al voldoende heeft bewezen om een zitje in de MotoGP te verdienen.
Rossi had hem graag als testrijder bij Yamaha gehad. Maar Honda was sneller met ´n aanbod.
Yamaha heeft nu geen testrijder met Yamaha ervaring. Honda heeft ´n mooie oplossing voor het LCR zitje
voor 3 races. Tactisch slim gedaan van Honda. ;)
 
Rossi had hem graag als testrijder bij Yamaha gehad. Maar Honda was sneller met ´n aanbod.
Yamaha heeft nu geen testrijder met Yamaha ervaring. Honda heeft ´n mooie oplossing voor het LCR zitje
voor 3 races. Tactisch slim gedaan van Honda. ;)
Ik dacht dat Folger door Yamaha gecontracteerd was?
 
Waarom zou Zarco een testcontract bij Yamaha (en wie weet wat nog meer) opgeven voor 3 wedstrijden met een Honda, zonder verdere toekomst?
We zullen volgend seizoen wel zien of het een slimme keuze was van hem...
 
Honda is wel slim bezig door alle coureurs van de concurrentie weg te kopen. Eerst Lorenzo weghalen bij Ducati toen hij een bedreiging werd, en nu Zarco bij Yamaha als testrijder om te voorkomen dat Yamaha voordeel uit hem zou halen.
Puig is een naar mannetje, maar wel slim.
 
Ze moeten hem toch hoop op iets meer dan die 3 races hebben gegeven lijkt me, als het puur om het racen ging had ie vast nog wel een rondje op de KTM mogen doen..
Ik gok dat er nog steeds twijfel is of JL volgend seizoen rijd
 
Lijkt mij een kwestie van tijd jungs!

Jorge Lorenzo: I am sad and unhappy


By Günther Wiesinger - 31.10.2019 10:18

Repsol Honda works driver Jorge Lorenzo finished in Australia in last place. Nevertheless, he remains in the focus of interest.
Jorge Lorenzo has not scored in the last four Grand Prix, most recently in Phillip Island, where he finished in last place - 66 seconds behind on his Repsol Honda team-mate Marc Márquez after 27 laps.

Nevertheless, the 32-year-old Mallorcan is the best headline supplier of the MotoGP present. Although Márquez wins one race after another and has already collected 375 out of 425 possible points, the whole world is interested in the future of the five-time World Champion Lorenzo.

«I am 32 years old. Everything I've done so far in my career does not count right now. I would like to be the center of attention because I fought for the title and not because of the speculation about my future. I'm sad. I am unhappy. The situation with my results and the bike is probably the worst I've ever experienced as a driver. Because there were very high expectations a year ago, from Honda, from the team, from team boss Alberto Puig. We were hoping for decent results. I tried my best, but I suffered a few drops. And I never really felt at home on the Honda 2019 machine. "

How does Lorenzo deal with the reviews? Some racing colleague already ridicule him, even those who have never won a world title. "Of course, I'm concerned with the reviews. But they do not hurt me as much as some other drivers would, "Jorge sighed.

Has Lorenzo once asked Honda if he can test for comparison once the 2018 factory machine, which should be advantageous at the curve speed, as Crutchlow asserted?

"That's an interesting question," Jorge countered. "There was a time in this World Cup when I was denied this opportunity. That was a few months ago. »

But that is completely understandable: For the Honda factory team, only the 2019 engine specification is homologated. And the new 2020 engine does not fit into the 2018 chassis used by Nakagami's LCR because of the new airbox - and now from Zarco.

By the way: In the Misano test he did not get to see the 2020 prototype. Unlike Márquez, Bradl and Crutchlow.

- Mehr bei SPEEDWEEK: Jorge Lorenzo: «Ich bin traurig und unglücklich»/MotoGP SPEEDWEEK
 
Husqvarna is gewoon een KTM .
Inderdaad zelfs gewoon dezelfde mensen achter de schermen in het design en ontwikkelingsteam op de fabriek.
Zo worden we nog wel meer voorgelogen, welke verzekeraars vertegenwoordigen uiteindelijk één en hetzelfde bedrijf?
Alleen het omhulsel en de prijs is anders. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan