"Silly"season 2020

Repsol met Marquez en Nakagami en LCR met Crutchlow en Zarco lijkt mij wel heel erg logisch. Alex Marquez nu nog aantrekken is ook een optie, maar daar staat niemand behalve familie Marquez om te springen volgens mij.

Mijn gedachten op een rij:
* Nakagami naar HRC is leuk voor de Japanners. Nakagami is jong en gretig genoeg, en met hem komt de triple crown zeker wel in zicht zonder dat Marc's positie in gevaar komt. Nakagami voor drie seizoenen op de Repsol staat wel leuk.
* Crutchlow twijfelt over pensionering, en zit bij LCR wel lekker. Qua team, sfeer en sponsoring klopt dat plaatje wel. Cal heeft volgens mij ook nauwelijks Repsol-aspiraties, als-ie maar het gevoel heeft over ongeveer dezelfde middelen te beschikken.
* Zarco naar LCR kan prima, en Zarco zal niet moeilijk doen over rijden met een 2019 Honda. Als het ding maar twee wielen heeft.
* Alex Marquez mag nog een jaartje in de Moto2 blijven, en kan in 2021 misschien zelfs Cal's zitje overnemen.

Als iemand dit even vertaalt in het Spaans en naar Alberto Puig wil sturen? :+
 
Op Eurosport werd zojuist verteld dat Abraham zo goed als zeker exit is bij Avintia en Zarco zijn zitje overneemt. Zondag komt er een persbericht over.

Daarnaast lijkt Alex Marquez hoog op de lijst bij Honda Repsol te staan en doen ze er alles aan hem te krijgen, maar dit blijkt nog niet heel zeker te zijn dat het gaat lukken.
 
Zou wel een stunt zijn de gebroeders Marquez alletwee op de Repsol:o
En Zarco naar Avintia...denk niet dat hij daar erg gelukkig van gaat worden

Benieuwd wie het zitje van Marquez overneemt bij MvdS?
 
Jeetje 3 dagen voor eigenlijk het seizoen 2020 van start gaat met de grote Valencia Test gaan er nog even wat verschuivingen plaatsvinden.

Wat een domper voor Zarco als hij straks noodgedwongen op een c garnituur Ducati komt te zitten.
 
Damn spannende transfermarkt... Zarco gaat hier de gebeten hond worden ben ik bang. Gebroeders marquez op de Honda (PR technisch natuurlijk een goude move, en daarnaast nagenoeg een garantie op de constructeurstitel en wk). Avintia vind hij te min, Yamaha heeft hem al afgeschreven als testrijder toen hij die drie races voor Honda besloot te rijden... en een moto2 team.. staan die nou te springen op een 30 jarige terwijl er bosjes onbezonnen snel nieuw vlees staan te trappelen... daarnaast; zoveel zitjes zijn er ook niet meer in de Moto2 volgens mij.

Ik ben bang dat dit het einde is van Zarco’s GP carriere...
 
Damn spannende transfermarkt... Zarco gaat hier de gebeten hond worden ben ik bang. Gebroeders marquez op de Honda (PR technisch natuurlijk een goude move, en daarnaast nagenoeg een garantie op de constructeurstitel en wk). Avintia vind hij te min, Yamaha heeft hem al afgeschreven als testrijder toen hij die drie races voor Honda besloot te rijden... en een moto2 team.. staan die nou te springen op een 30 jarige terwijl er bosjes onbezonnen snel nieuw vlees staan te trappelen... daarnaast; zoveel zitjes zijn er ook niet meer in de Moto2 volgens mij.

Ik ben bang dat dit het einde is van Zarco’s GP carriere...

Wat ik uit het bericht haal heeft Zarco sowieso al een Moto2 zitje. Wellicht die van A. Marquez?
 
Alex Marquez is toch lang zo goed niet als Zarco? Alex heeft er tig jaar over gedaan op top materiaal om kampioen te worden en dan is hij nog niet eens de beste in Moto2. Dat is Binder en aankomend Martin en Fernandez. En zo kan ik nog een paar betere noemen. In de Moto3 was hij al niet de beste toen hij kampioen werd.
Ik zou het vreselijk vinden als de beide Marquez broeders in hetzelfde team zouden zitten, en zou Honda en Repsol nog meer gaan hekelen dan ik nu al doe.
Doe maar Nakagami op de Repsol en Zarco op de LCR. En dan A. Marquez gewoon nooit naar MotoGP.
 
Alex Marquez is toch lang zo goed niet als Zarco? Alex heeft er tig jaar over gedaan op top materiaal om kampioen te worden en dan is hij nog niet eens de beste in Moto2. Dat is Binder en aankomend Martin en Fernandez. En zo kan ik nog een paar betere noemen. In de Moto3 was hij al niet de beste toen hij kampioen werd.
Ik zou het vreselijk vinden als de beide Marquez broeders in hetzelfde team zouden zitten, en zou Honda en Repsol nog meer gaan hekelen dan ik nu al doe.
Doe maar Nakagami op de Repsol en Zarco op de LCR. En dan A. Marquez gewoon nooit naar MotoGP.

Volledig mee eens.


Ik vermoed dat, wanneer A. Marquez naar HRC gaat, dat M. Marquez Honda flink onder druk heeft gezet.
Alex niet op een HRC, dan ben ik na einde contract weg.....

Want idd, er zijn wel grotere talenten in de Moto2.

Kan me dan ook niet voorstellen dat Honda, Alex als 1e keus (of 2e keus, of zelfs 3e keus) ziet om op een fabrieksfiets te zetten.
 
Volledig mee eens.


Ik vermoed dat, wanneer A. Marquez naar HRC gaat, dat M. Marquez Honda flink onder druk heeft gezet.
Alex niet op een HRC, dan ben ik na einde contract weg.....

Want idd, er zijn wel grotere talenten in de Moto2.

Kan me dan ook niet voorstellen dat Honda, Alex als 1e keus (of 2e keus, of zelfs 3e keus) ziet om op een fabrieksfiets te zetten.

En jij denkt dat Honda daar in mee zou gaan, of MM zijn kans op vele wereldtitels in gevaar zou brengen zodat zijn broertje maar mee kan rijden.

Denk het niet.
 
En jij denkt dat Honda daar in mee zou gaan, of MM zijn kans op vele wereldtitels in gevaar zou brengen zodat zijn broertje maar mee kan rijden.

Denk het niet.

1000% zeker wel, enige naar wie Honda luistert is MM. Als MM uit rancune naar Ducati verkast gaat Honda in jaren geen kampioen meer worden.

Wat een trieste ontwikkeling zeg bah, ik zag Zarco graag op de LCR dan wel een Repsol Honda.
AM is zoals eerder al gemeld veruit níet de beste Moto2 rijder :N
 
Zou wel heel zuur en onverdiend imho zijn voor Petrucci als hij door dit gezeur teruggezet wordt naar Avintia:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan