Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou ja zo zou het volgens mij wel moeten zijn. Aan de hand van de snelste en de lichtste motorfiets je merk aanprijzen. En een coureur erop die het beest aankan. Maar dat is verleden tijd, ik weet het wel maar vind het dan moeilijk om het dan nog als de "koningsklasse" te zien.Ik snap je punt maar puur (race) technisch is ook niet de enige ‘vooruitgang’ mogelijk natuurlijk.
Nee het is vnl door de druk van Honda gedaan. Die dreigden weer uit de GP's te stappen.Was 2 tact naar 4 tact ook niet gewoon een emissie/milieu verhaal?
Nee het is vnl door de druk van Honda gedaan. Die dreigden weer uit de GP's te stappen.
Zelfde verhaal idd. Het was natuurlijk geen verassing dat Honda vanaf seizoen 1 de Motogp domineerde, met het best uitgedachte concept binnen het eerste reglement een 5 cilinder. Het ding was gelijk snel, betrouwbaar en goed handelbaar. Het is gissen hoelang ze dat ding al klaar hadden staan, maar toen het eindelijk zover was en Honda hun zin kreeg waren ze de enige die er echt klaar voor waren.ik dacht eigenlijk meer aan motorcross, zelf verhaal of gevolg van?
Ik was een van de eerste die een Yamaha YZ400 op kenteken zette hier in Nederland. Ik heb gelijk mijn Huskie 610 weggedaan toen ik zo'n nieuwe 4 tact in 250cc frame kon betalen. En velen met mij, maar je hebt helemaal gelijk heel veel hobby crossers hebben weer een 2 tact gekocht. 2 tact crosser is veel goedkoper in gebruik en je moet echt een 4 tact fan zijn om in het zand aan een 4 tact te wennen als je met een 2 tact bent groot geworden. Ik wil nooit meer terug naar 2 tact, mijn 4 tact is veel veelzijdiger (enduro, Supermotard en ff een ritje op de weg), maar de echte crossers snap ik wel als ik mijn big-end weer eens eraan hoor komen.Motorcross ook zelfde verhaal, komen ze al op terug 4takt onderhouden is erg duur en 2takten zijn erg schoon tegenwoordig.
En extra inzet nodig van mannen die punten pakken voor constructeurstitel....Volgens mij hebben zowel Folger als Laverty hun beste tijd wel gehad. Beide teveel in de lappenmand de laatste tijd.
Michael hoeft zich qua concurrentie niet echt druk te maken om die twee, maar wel leuk voor BMW vanwege de extra input en ze kunnen nog best een aardig stukje sturen en hebben de ervaring die nodig is om een fiets te ontwikkelen.
Dat met die lappenmand geldt zeker voor Laverty. Die man heeft echte veel pech gehad.Volgens mij hebben zowel Folger als Laverty hun beste tijd wel gehad. Beide teveel in de lappenmand de laatste tijd.
Michael hoeft zich qua concurrentie niet echt druk te maken om die twee, maar wel leuk voor BMW vanwege de extra input en ze kunnen nog best een aardig stukje sturen en hebben de ervaring die nodig is om een fiets te ontwikkelen.
Dat met die lappenmand geldt zeker voor Laverty. Die man heeft echte veel pech gehad.
Maar Folger kreeg in zijn MotoGP jaar een burn-out.
Daarna is hij testrijder van Yamaha geweest en heeft hij dit jaar de IDM gewonnen.
Zonder noemenswaardige blessures.
Geen burnout, 1 of andere zeldzame infectie/ziekte.Dat met die lappenmand geldt zeker voor Laverty. Die man heeft echte veel pech gehad.
Maar Folger kreeg in zijn MotoGP jaar een burn-out.
Daarna is hij testrijder van Yamaha geweest en heeft hij dit jaar de IDM gewonnen.
Zonder noemenswaardige blessures.
Nee, dat dacht men eerst.Geen burnout, 1 of andere zeldzame infectie/ziekte.
Jonas Folger lijdt aan het syndroom van Gilbert
Jonas Folger weet eindelijk aan welke ziekte hij lijdt. De Duitse MotoGP coureur, die al enige tijd uit de roulatie is lijdt, aan het syndroom van Gilbert.www.racesport.nl
Laverty waarschijnlijk niet idd, Folger verwacht ik nog wel het een en ander van.Is het echt alleen maar "pech" bij Laverty?.... Ik heb altijd een beetje het idee bij hem dat hij zichzelf erg goed vind, en dat hij zelf vind dat hij tussen de beste van de wereld thuis hoort. Tuurlijk als coureur moet je ook wel overtuigt zijn van jezelf, maar zelfreflectie en zelf kritisch heeft hij niet zoveel mee (vindt ik). In zijn 600 SS periode leek hij het helemaal te worden, maar daarna heeft hij van alles gereden en ook niet altijd op het beste materiaal. Nu heeft hij op goed materiaal moeite op er op te blijven zitten en punten te sprokkelen.
Reiterberger heeft ook met overmacht de IDM gewonnen en verdiende zijn plek weer in de WSBK, jammer genoeg had hij het erg moeilijk. Ik geloof nooit dat Folger of Laverty in de buurt Michael gaan komen, laat staan moeilijk maken. Ik denk dat zelfs Sykes met meer ervaring op de BMW het moeilijk krijgt Michael bij te houden.