Silly season 2021

20210317_141506.jpg
 
Tis een 3 daagse test. Maar zou me niet verbazen dat dovi op deze manier wilt kijken of aprilia iets is om voor te tekenen. Waarschijnlijk heeft hij ook gezien dat de Aprilia het best goed deed tijdens de test.
 
Laatst bewerkt:
Volgens David Emmett heeft Savadori last van een vervelende schouderblessure.
Er kan dus een mooie kans op doen voor Dovi.
Wel knullig hoor.
Ze hadden Dovi een aanbod gedaan om in 2021 als fulltime coureur aan de slag te gaan, dat aanbod sloeg hij af.
Naderhand wilde werkelijk niemand 2e rijder worden, dan maar Savadori promoveren ten koste van Bradley Smith.
Smith is boos weg gegaan en een eigenlijk te langzame testrijder nu op de 2e motor.
Dovi gaat onwijs snel zijn op die fiets.
Savadori thuis met blessure, Dovi aan de start in Qatar. Savadori weer terug testrijder. Zoiets. Mand.
 
Savadori thuis met blessure, Dovi aan de start in Qatar. Savadori weer terug testrijder. Zoiets. Mand.
De test van Dovi en Aprilia is pas in april. Da's aan de late kant voor een start op Qatar in maart. Maar buiten dat lijkt het me inderdaad dat Dovizioso beseft dat Aprilia altijd z'n enige optie was om nog te blijven. Ik hoop dat die twee elkaar gaan vinden, want Savadori gaat nooit zo snel zijn als Aleix, terwijl Aprilia meer nodig heeft dan één snelle rijder.
 
De test van Dovi en Aprilia is pas in april. Da's aan de late kant voor een start op Qatar in maart. Maar buiten dat lijkt het me inderdaad dat Dovizioso beseft dat Aprilia altijd z'n enige optie was om nog te blijven. Ik hoop dat die twee elkaar gaan vinden, want Savadori gaat nooit zo snel zijn als Aleix, terwijl Aprilia meer nodig heeft dan één snelle rijder.
Dát detail heb ik even over het hoofd gezien :X

Dan heeft Aprilia wel een interessante line-up. Espargaro en Dovizioso.
 
Wel knullig hoor.
Ze hadden Dovi een aanbod gedaan om in 2021 als fulltime coureur aan de slag te gaan, dat aanbod sloeg hij af.
Naderhand wilde werkelijk niemand 2e rijder worden, dan maar Savadori promoveren ten koste van Bradley Smith.
Smith is boos weg gegaan en een eigenlijk te langzame testrijder nu op de 2e motor.
Dovi gaat onwijs snel zijn op die fiets.
Savadori thuis met blessure, Dovi aan de start in Qatar. Savadori weer terug testrijder. Zoiets. Mand.
Ik heb even gemist waarom Smith boos is weggegaan. Wil iemand mij dit kort uitleggen?
 
Ik heb even gemist waarom Smith boos is weggegaan. Wil iemand mij dit kort uitleggen?
Vond van zichzelf dat hij vorig jaar prima presteerde als vervanger van Ianonne en meende recht te hebben op het 2021 zitje. Maar ipv Smith kozen ze uiteindelijk Lorenzo Savadori, de testrijder.
Smith kon weer testrijder worden maar daar heeft hij dus voor bedankt.
 
Bedankt beiden. Dit is volledig langs mij heen gegaan.
Toch is er wel vaak gerommel en onrust rond Aprilia, al is het soms puur de rijder (Iannone). Als het gebeurt dan is het tóch bij Aprilia.
 
Volgens David Emmett heeft Savadori last van een vervelende schouderblessure.
Er kan dus een mooie kans op doen voor Dovi.
Dit is helemaal nieuw voor mij...., iets met iets in een ander daglicht stellen....
Gun Aprilia wel twee sterke coureurs, Savadori had zichzelf nog moeten bewijzen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan