Silly season 2021

Laatst bewerkt:
Wel knullig hoor.
Ze hadden Dovi een aanbod gedaan om in 2021 als fulltime coureur aan de slag te gaan, dat aanbod sloeg hij af.
Naderhand wilde werkelijk niemand 2e rijder worden, dan maar Savadori promoveren ten koste van Bradley Smith.
Smith is boos weg gegaan en een eigenlijk te langzame testrijder nu op de 2e motor.
Dovi gaat onwijs snel zijn op die fiets.
Savadori thuis met blessure, Dovi aan de start in Qatar. Savadori weer terug testrijder. Zoiets. Mand.
Yep, maar ja afeglopen jaar was de RS-GP niet betrouwbaar.
Dat schijnt nu opgelost te zijn en de snelheid lijkt er ook goed in te zitten.
Vandaar Dovi er misschien wel oren naar heeft.
 
Savadori

Dit artikel is 3 weken (22 dagen) oud.
Ik heb pas nog naar presentatie zitten kijken met Savadori, die was op 4 maart
 
Meeste kennis van allemaal ? Peter Bom dan ?

Als Patrick eens normaal nederlands gaat praten en wat beter zn best doet om de dingen juist te benoemen word het een stuk beter, qua kennis zit hij inderdaad al aan de goede kant.

Maar ik zal niet klagen zolang die "modelletjes" zoals cementa maar weg blijven
 
Meeste kennis van allemaal ? Peter Bom dan ?

Als Patrick eens normaal nederlands gaat praten en wat beter zn best doet om de dingen juist te benoemen word het een stuk beter, qua kennis zit hij inderdaad al aan de goede kant.

Maar ik zal niet klagen zolang die "modelletjes" zoals cementa maar weg blijven
Volgens mij al vaker gezegd....
  • Frank Weeink is een lopende en pratende enceclopedie
  • Peter Bom is een pratende rastechneut en vooral een enorme liefhebber van het spelletje. Heeft er jaren in wereldje gewerkt en weet waar hij het over heeft
  • Patrick vd Goorbergh heeft een boel inside information en heeft gereden op het niveau waar hij over praat en ook een echte liefhebber van de sport
  • Diederik de Vries is een absolute liefhebber, maar mist het een en ander aan (praktijk) ervaring in de echte motorsport
  • David Emmett weet ook altijd van alles ook van binnenuit en een echte motorsportliefhebber en vakjournalist
Ik vind het prima zo bij Eurosport! Mag ze graag horen.
 
Meeste kennis van allemaal ? Peter Bom dan ?

Als Patrick eens normaal nederlands gaat praten en wat beter zn best doet om de dingen juist te benoemen word het een stuk beter, qua kennis zit hij inderdaad al aan de goede kant.

Maar ik zal niet klagen zolang die "modelletjes" zoals cementa maar weg blijven
Neem van mij aan dat Patrick een motor af kan stellen, waar "iedereen" gelijk hard mee "kan" gaan als hij er alleen een paar x op geduwd en droog op gezeten heeft.
En dat kan Bom niet, ondanks dat Peter echt wel weet waar hij over praat. Die heeft data nodig die hij uit kan lezen, zodat hij "iedereen" aan kan tonen en vertellen hoe hard te "kunnen" gaan.
Peter is ook niks mis mee, maar dat is een techneut en vnl data analist. En dat laatste is hij dan wel weer heel erg goed in. Patrick is ex-ontwikkelings coureur en techneut! Beter wordt het niet.

Peter Bom kan ook iets leuker vertellen en praten als Patrick met zijn tongval. Maar ik kan de hele dag naar Patrick luisteren, die zouden ze eens in een pod-cast uit mogen nodigen en laten vertellen over zijn dagen als coureur bij Aprilia. En het eerste seizoen van Jurgen in gp500 op de Millar Honda...........
 
Volgens mij al vaker gezegd....
  • Frank Weeink is een lopende en pratende enceclopedie
  • Peter Bom is een pratende rastechneut en vooral een enorme liefhebber van het spelletje. Heeft er jaren in wereldje gewerkt en weet waar hij het over heeft
  • Patrick vd Goorbergh heeft een boel inside information en heeft gereden op het niveau waar hij over praat en ook een echte liefhebber van de sport
  • Diederik de Vries is een absolute liefhebber, maar mist het een en ander aan (praktijk) ervaring in de echte motorsport
  • David Emmett weet ook altijd van alles ook van binnenuit en een echte motorsportliefhebber en vakjournalist
Ik vind het prima zo bij Eurosport! Mag ze graag horen.
Dat heb je mooi neergezet!
 
Neem van mij aan dat Patrick een motor af kan stellen, waar "iedereen" gelijk hard mee "kan" gaan als hij er alleen een paar x op geduwd en droog op gezeten heeft.
En dat kan Bom niet, ondanks dat Peter echt wel weet waar hij over praat. Die heeft data nodig die hij uit kan lezen, zodat hij "iedereen" aan kan tonen en vertellen hoe hard te "kunnen" gaan.
Peter is ook niks mis mee, maar dat is een techneut en vnl data analist. En dat laatste is hij dan wel weer heel erg goed in. Patrick is ex-ontwikkelings coureur en techneut! Beter wordt het niet.

Peter Bom kan ook iets leuker vertellen en praten als Patrick met zijn tongval. Maar ik kan de hele dag naar Patrick luisteren, die zouden ze eens in een pod-cast uit mogen nodigen en laten vertellen over zijn dagen als coureur bij Aprilia. En het eerste seizoen van Jurgen in gp500 op de Millar Honda...........
Ik snap wat je bedoeld en ben het er ook mee eens !
Patrick zn eigen ervaringen waren natuurlijk nog in het 2t tijdperk, het spelletje is niet veranderd maar de machines natuurlijk wel.. hij zorgt wel weer dat hij zn kennis up to date heeft !

Ik bedoel het ook niet negatief , het zijnpunten die hij kan verbeteren om nog beter(der :p ) te worden.
Ik denk zelfs dat er al een groot verschil is met een betere commentator aan zn zijde. Iemand die wel de juiste opmerkingen maakt of vragen stelt, afgelopen jaar was er regelmatig zo'n kibbel sfeer en dan word het er niet leuker op.

Zoals @Race liefhebber het al zegt, we mogen niet klagen met eurosport!!
 
Maar ik zal niet klagen zolang die "modelletjes" zoals cementa maar weg blijven
Dr wordt een 'nieuwe' cementa ingezet, ik verwacht op alle vlakken verbetering ;)
Hopelijk heeft ze ook inhoudelijke motorsport toewijding en kennis, hoewel ik absoluut niet klaag met de huidige commentatoren, in tegendeel!
(Muv ddv...)

Wat Dovi betreft, hopelijk kan ie nog elders een zitje krijgen maar appie zal wel veel aan hem hebben als dat langduriger zal zijn.
 
Dr wordt een 'nieuwe' cementa ingezet, ik verwacht op alle vlakken verbetering ;)
Hopelijk heeft ze ook inhoudelijke motorsport toewijding en kennis, hoewel ik absoluut niet klaag met de huidige commentatoren, in tegendeel!
(Muv ddv...)

Wat Dovi betreft, hopelijk kan ie nog elders een zitje krijgen maar appie zal wel veel aan hem hebben als dat langduriger zal zijn.
Dat is nieuw voor mij, wie o wie gaat dat zijn dan ? In de rol die wel eens vertolkt werd door die stevige jongen ?
 
shark attack jaws GIF

 
Terug
Bovenaan Onderaan