Silly season 2021

Beiden zijn ze enigszins tot elkaar veroordeeld toch? Cal als vervanger van Dovi kun je niet serieus overwegen (sympathieke gast verder, maar ze hebben al een karakter en iemand die bij vlagen snel is en er te vaak naast ligt in de vorm van Jack, verder heeft Dovi al vaker met Cal in een team gezeten en 'm eigenlijk altijd zoek gereden in het kampioenschap volgens mij). Alle rijders die kans maken op de 2e plek in het kampioenschap zijn onder de pannen (let's face it, zo lang HRC de motor niet gruwelijk verpest wordt Marquez gewoon kampioen de komende jaren).
Verder zijn alle plekken waar Dovi met een vergelijkbare of betere motor en vergelijkbaar salaris zijn rondjes kan draaien al lang en breed vergeven, dus het enige alternatief is inderdaad vissen met Stoner.

Beiden gaan uiteindelijk toch met hangende pootjes met elkaar in zee aan het einde van dit gekibbel.

Ze kunnen wellicht beter de tactiek van KTM afkijken, die hebben met Binder en Oliveira serieus goede rijders voor de toekomst uit eigen gelederen gecreëerd. Binnen dat team zou je dat gezever niet/minder hebben want dan schuif je gewoon een andere rijder naar voren.
 
Dovi kan ook kiezen voor de autosport of zelfs motorcross.
Cal voor een pensioen want SBk etc wil die niet ( al zie ik hem gerust/graag in het BSB rijden )

Dovi is zolangzamerhand een beetje de autist van het stel, zie je ook heel goed in die docu van/over hem.. Alles moet kloppen, heel veel dingen hebben met gevoelens en gedachten etc te maken
 
Dovi kan ook kiezen voor de autosport of zelfs motorcross.
Cal voor een pensioen want SBk etc wil die niet ( al zie ik hem gerust/graag in het BSB rijden )

Dovi is zolangzamerhand een beetje de autist van het stel, zie je ook heel goed in die docu van/over hem.. Alles moet kloppen, heel veel dingen hebben met gevoelens en gedachten etc te maken
Over autisten waarbij alles moet kloppen gesproken en ducati:
 
Over autisten waarbij alles moet kloppen gesproken en ducati:
En wat gaan ze Lorenzo betalen???????????????????
Dovi een jaartje vissen,ech niet.
Dovi gaat dan lekker knallen met 4 wielen.
 
Die keuze is eerder aan Cal dan aan Ducati denk ik, en Cal is er destijds behoorlijk hard weggerend... Ik vermoed dat-ie dat verhaal niet nóg eens wil ervaren. Tegelijkertijd, zou wel grappig zijn om Cal en Jack weer in één team herenigd te zien.
 
Ik kan me nog herinneren hoe Cal over de Ducati tekeer ging een aantal jaren geleden.... Dat ging echt op zijn Crutchlows..., Cal gaat niet naar Ducati denk ik...
Het ging mij meer om wie ik liever zie in de MotoGP, dan zie ik liever Cal.
Een echt karakter.
Dovi kan goed rijden, maar ik vind het buiten de baan een beetje saai.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1594202748416.jpg
    FB_IMG_1594202748416.jpg
    82,4 KB · Weergaven: 6
Ik heb geen witte bus ....rijd transit connect antraciet met #58 stikker.
Oh ik reed gister op de A12 tussen Zevenhuizen richting Bleiswijk en ik zag een witte Punto met een rode 33 van Melandri (Hayate/Aprilia).
Ik dacht je te herkennen aan de foto's die je wel eens geplaatst in een pitbox met Wilco Zeelenberg.
 
Zie het niet gebeuren. Ik denk dat als iemand dit jaar met de Duc gaat winnen, dat dat Miller is. Weet niet waarom, maar dat gevoel heb ik ;)

Benieuwd ook wat Zarco kan laten zien.
 
Zie het niet gebeuren. Ik denk dat als iemand dit jaar met de Duc gaat winnen, dat dat Miller is. Weet niet waarom, maar dat gevoel heb ik ;)

Benieuwd ook wat Zarco kan laten zien.
Gedeeltelijk met je eens, Dovi zou denk ik wel kunnen winnen op de Ducati banen... Echter wat doet het hele onderhandelings "gedoe" met je...., komt prestaties denk ik niet ten goede. We gaan het zien volgend weekend!
 
Marquez rijd iedereen weer het snot voor de ogen... Komt echt niet zomaar iemand in de buurt.
Zolang ze niet elk weekend podium pakken ga je het nooit winnen.

Áls Lorrie terug komt zal die er best een paar winnen, maar kampioen...
 
Marquez rijd iedereen weer het snot voor de ogen... Komt echt niet zomaar iemand in de buurt.
Zolang ze niet elk weekend podium pakken ga je het nooit winnen.

Áls Lorrie terug komt zal die er best een paar winnen, maar kampioen...

Ik vraag het mij ook af of dit de beste zet is van Ducati, mocht het zover komen. Het is kortetermijn denken. IMHO kunnen ze beter voor de jeugd gaan. Al kunnen ze nu natuurlijk moeilijk iemand voor een jaar op die fabrieksfiets zetten. Miller, Bagnaia en Martin. Wie moet dan die vierde worden? Baldassari of Gardner? of toch Navarro of DiGia?

De tijd zal het leren ;)
 
Marquez rijd iedereen weer het snot voor de ogen... Komt echt niet zomaar iemand in de buurt.
Zolang ze niet elk weekend podium pakken ga je het nooit winnen.

Áls Lorrie terug komt zal die er best een paar winnen, maar kampioen...

Eerst maar eens zien, de dominantie van Marquez lijkt er een beetje af te gaan..
 
Ik vraag het mij ook af of dit de beste zet is van Ducati, mocht het zover komen. Het is kortetermijn denken. IMHO kunnen ze beter voor de jeugd gaan. Al kunnen ze nu natuurlijk moeilijk iemand voor een jaar op die fabrieksfiets zetten. Miller, Bagnaia en Martin. Wie moet dan die vierde worden? Baldassari of Gardner? of toch Navarro of DiGia?

De tijd zal het leren ;)
DiGia! Wat mij betreft...
 
FF een gokje, meedenken wordt gewaardeerd
1. Rossi tekend bij Petronas SRT
2. Cruchtlow naar Aprilia of toch Ducati?
3. Dovi blijft gewoon bij Ducati of toch Aprilia?
4. Of toch Zarco naar Ducati fabrieksteam en Dovi helemaal exit..
Nog meer out of the box ideeen?
 
FF een gokje, meedenken wordt gewaardeerd
1. Rossi tekend bij Petronas SRT
2. Cruchtlow naar Aprilia of toch Ducati?
3. Dovi blijft gewoon bij Ducati of toch Aprilia?
4. Of toch Zarco naar Ducati fabrieksteam en Dovi helemaal exit..
Nog meer out of the box ideeen?
1. correct
2. Crutchlow gaat al rijderscoach naar HRC
3. Dovi blijft bij Ducati
4. Zarco terug naar Moto2
:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan