Silly season 2021

Oef. Dat zou qua team volgens mij geen vooruitgang zijn. Ben benieuwd wat ervan waar blijkt te zijn.
 
Als VDM in het team naast toprak blijft zitten word hij ook geen kampioen ben ik bang ;)
Als BMW de race afstand voor elkaar krijgt hebben ze daar ook gewoon een super fiets staan hoor..
 
Die hele Alex marquez helpt de hele gp eigenhandig naar de kloten :P

Nee, t is mooi zonde voor Cal!! Word gewoon pensioen ben ik bang.. of bsb voor de fun, sbk wil die niet
 
Die hele Alex marquez helpt de hele gp eigenhandig naar de kloten :P

Nee, t is mooi zonde voor Cal!! Word gewoon pensioen ben ik bang.. of bsb voor de fun, sbk wil die niet

Die hele Alex marquez helpt de hele gp eigenhandig naar de kloten :P

Nee, t is mooi zonde voor Cal!! Word gewoon pensioen ben ik bang.. of bsb voor de fun, sbk wil die niet

Valt hem niks te verwijten , dan moet je eerder denken aan de grote bazen bij Repsol , die jongen heeft daar niet om gevraagd.
 
Ik zit nu lekker ff te kijken op diverse sites en vele interviews terug te lezen,....maar mijn gevoel zegt dat Lorenzo weer terug komt , hetzij bij Petronas of bij Ducati .

De wens is de vader van de gedachte .
 
Ik zit nu lekker ff te kijken op diverse sites en vele interviews terug te lezen,....maar mijn gevoel zegt dat Lorenzo weer terug komt , hetzij bij Petronas of bij Ducati .

De wens is de vader van de gedachte .
Ik kan het alleen maar met je mee hopen...graag op de Duc, Dovi een jaartje vissen met Stoner... (Al ben ik Dovi fan!)
 
Ik zit nu lekker ff te kijken op diverse sites en vele interviews terug te lezen,....maar mijn gevoel zegt dat Lorenzo weer terug komt , hetzij bij Petronas of bij Ducati .

De wens is de vader van de gedachte .
Dovi bluft dat-ie liever thuis blijft dan voor een schamele paar miljoen te racen, en het ziet ernaar uit dat Ducati daar helemaal okay mee is. Dovi en Duc is een huwelijk dat overduidelijk toe is aan óf een therapeut óf (waarschijnlijker nog) een echtscheidingsadvocaat. Waar ik vooral benieuwd naar ben, is hoe de sfeer in de box gaat zijn gedurende dit seizoen.
 
Lijkt er een beetje op alsof Dovi het te hoog in zijn bol heeft gekregen na een aantal 2e plaatsen in het WK. Het is een prima rijder, maar heeft gewoon een aantal circuits waar hij slecht uit de verf komt en daar ga je nooit WK mee worden en dat weet Ducati ook.
 
Als ik moet kiezen tussen Dovi of Cal dan is de keuze gauw gemaakt, Cal
Die keuze is eerder aan Cal dan aan Ducati denk ik, en Cal is er destijds behoorlijk hard weggerend... Ik vermoed dat-ie dat verhaal niet nóg eens wil ervaren. Tegelijkertijd, zou wel grappig zijn om Cal en Jack weer in één team herenigd te zien.
 
In de docu van Dovi gaat het over hoeveel risico je neemt in de MotoGP.... En als de heren eenmaal een bepaald salaris gewend zijn is het lastig om een stap terug te doen. Hij heeft de schaapjes op het droge gok ik, dus waarom zou je dan voor een veel lager bedrag weer op zo'n leipe motor stappen.... Menig aanstormend talent zou bij wijze van spreken voor niks opstappen. Bij Dovi ligt dat inmiddels iets anders denk ik. En zijn relatie met Ducati is ook niet de beste ooit, vandaar misschien de wat mindere aanbieding van de werkgever.

Allemaal speculaties...
 
Terug
Bovenaan Onderaan