Silly season 2022

V Rossi 46

MF veteraan
29 mrt 2012
11.961
10.982
Tavullia
Voor alle geruchten over 2022.
Waar gaan de rijders heen?
Gaan teams wisselen van fabrikant?
Zien we Rossi nog terug?
Blijft Bo bij SAG?

11951343_10153738753709490_360710435125282825_n.jpg
 
Word qua teams en motor merken misschien nog wel een beetje wild of er gaan onverwachte dingen gebeuren..

Qua rijders verwacht ik niet heel spektakel, KTm / Tech 3 zal wat jongens wisselen denk ik.. Petrux en Lecuona er uit en Fernandez en Gardner in ?
Digia bij Gresini en ik verwacht bezecchi dan als 1 van de laatste jongens uit de moto2
 
Word qua teams en motor merken misschien nog wel een beetje wild of er gaan onverwachte dingen gebeuren..

Qua rijders verwacht ik niet heel spektakel, KTm / Tech 3 zal wat jongens wisselen denk ik.. Petrux en Lecuona er uit en Fernandez en Gardner in ?
Digia bij Gresini en ik verwacht bezecchi dan als 1 van de laatste jongens uit de moto2
En de moto2/moto3 schuift er altijd wat.
Meestal 1 jarige contracten.
Ik ben benieuwd wat Bo kan en mag.
 
Bo zullen ze er ngo wel een jaar op zetten denk ik.. Luthi zal zn spul wel moeten inpakken.

Ben erg benieuwd waar Acosta uit de moto 3 terecht gaat komen na dit seizoen, wat mij betreft meteen naar ktm moto 2.
Binder ook naar de moto 2 hopelijk.

Mcphee en antonelli moeten de plekken maar eens gaan afstaan aan nieuwe talenten, wie dat precies zijn weet ik niet maar er rijden er genoeg rond in bijv het cev.
 
Word qua teams en motor merken misschien nog wel een beetje wild of er gaan onverwachte dingen gebeuren..

Qua rijders verwacht ik niet heel spektakel, KTm / Tech 3 zal wat jongens wisselen denk ik.. Petrux en Lecuona er uit en Fernandez en Gardner in ?
Digia bij Gresini en ik verwacht bezecchi dan als 1 van de laatste jongens uit de moto2
Raul Fernandez heeft openlijk gezegd dat als KTM zegt dat-ie nog een jaartje Moto2 mag doen, hij dat dikke prima vindt. Hij wil volgens mij heel graag binnen die structuur blijven, is nog helemaal niet bezig met MotoGP-contracten bij andere fabrieken. (Het aanbod is er ook nog niet, dus komt goed uit...)

Daarmee staat de deur open voor Gardner naar Tech3, en slechts één van die twee huidige jongens eruit (Petrux of Lecuona inderdaad).
 
Klopt, misschien w el een heel verstandig antwoord van hem om KTM te pleasen ?
Aan de andere kant kan ik mij ook wel voorstellen dat hij nog een beetje wil rijpen.. of wil wachten tot de gp machine weer mee kan met de rest
Hij moet ook niet te lang wachten want dan moet hij straks tegen acosta op boksen

Wat denk jij ? Neemt ktm dan afscheid van lecuona of petrux ? ik denk de eerste
 
Ik denk dat ze dat pas in de tweede helft van het seizoen besluiten. Als Iker de peper in z'n reet krijgt, kan ik me voorstellen dat Herve hem nog wel even in de stal wil houden. Daarnaast kan ik me voorstellen dat Petrucci iets makkelijker aan een WSBK zitje komt dan Lecuona.
 
Het lijk me meer dat een optie bij twee partijen ligt .
In een interview met moto73 voor de start van het seizoen gaf hij aan dat de optie bij het team ligt.
Maar die optie zullen ze niet lichten als de coureur dat zelf niet wilt natuurlijk. Maar voorlopig heeft Bo het heel goed naar zijn zin bij SAG!
 
Laatst bewerkt:
Mooi voor Brad en KTM! Iker Lecuona en Danilo Petrucci moeten vrezen voor hun plaatsen bij KTM.
https://www.racesport.nl/motogp-in-2022-zonder-rossi-petrucci-en-lecuona/Rossi's plaatsvervanger Jake Dixon (Brit) bij Petronas SRT wordt gesuggereerd....
Bezzecchi naast Marini in VR46 team op Ducati?
Ik heb het stuk gelezen inderdaad.
Dixon? Dat begrijp ik niet helemaal.
Paspoort ja, maar prestaties nee.
Als je kijkt naar zijn palmares zie ik geen absoluut toptalent.
Maar goed, wie weet ziet SRT het wel.
Raul Fernandez en Remy Gardner voor Lecuona & Petrucci snap ik wel.
Met name Fernandez in mijn ogen is echt een top talent, zou de nieuwe MM kunnen worden.
Tja Sky VR46 geen idee, gaat Rossi zelf rijden?
Rossi gaf aan in het interview met Speedweek.de dat Quatararo het verschil maakt op de Yamaha.
Ducati levert op dit moment misschien wel de beste fietsen.
2021 is niet het beste jaar voor Bezzecchi.
 
Nou mooi dat is nu eindelijk naar buiten.

Ben heel benieuwd wat er met Fernandez gaat gebeuren, of hij gewoon in de moto 2 mag blijven of naar de gp "moet"
 
Terug
Bovenaan Onderaan