Silly season 2022

Ja.
Uiteindelijk is het Japan waar de beslissingen vallen, en dan zegt Europe helemaal niets.
dus je zegt ook dat Japan alle beslissingen neemt, EN je zegt dat het wat uitmaakt dat hij een kontrakt heeft met Yamaha-Europa en niet direct met Yamaha zelf ?
beetje contradictorisch niet ?
 
dus je zegt ook dat Japan alle beslissingen neemt, EN je zegt dat het wat uitmaakt dat hij een kontrakt heeft met Yamaha-Europa en niet direct met Yamaha zelf ?
beetje contradictorisch niet ?
Zo klinkt het misschien, maar Japan is hoofdkwartier/fabriek en Europe is een soort importeur/distributeur.
MotoGP wordt aangestuurd vanuit Iwata bijvoorbeeld.
 
Rins naar Petronas en Viñales naar Suzuki?
Tenminste dat zijn de laatste geruchten volgens Speedweek
 
Petronas zou het team worden om de jonge beloftes op te leiden.
Nu hebben ze Rossi , is geen jonge belofte meer en valt ook niet meer op te leiden ( denk ik)
Rins heeft zn opleiding al gehad bij suzuki, ik doel met afvoerputje op de team eigenschappen die ze zelf hebben opgegeven, daar past rins niet in thuis.
 

Hij is net pappa geworden , denk dat hij gaat genieten van z'n (Wel) verdiende centjes , als blijkt dat hij het niet meer naar zijn zin heeft dan zou ik het wel weten ,...."GENIETEN" .
 

Hij is net pappa geworden , denk dat hij gaat genieten van z'n (Wel) verdiende centjes , als blijkt dat hij het niet meer naar zijn zin heeft dan zou ik het wel weten ,...."GENIETEN" .
Dovi 2.0 verhaal ; zelf het hoger in de bol hebben dan de mensen die een zitje te verschaffen hebben, daarbij alleen opties open houden bij fabrieksteams tegen een top salaris.

Ik gok dat er heel snel een groot aantal verschuivingen gaat plaatsvinden en dat de coureurs een nog kortere loopbaan krijgen in de gp.
1 jaar eruit, kom je er ook nooit weer in.
 
Dovi 2.0 verhaal ; zelf het hoger in de bol hebben dan de mensen die een zitje te verschaffen hebben, daarbij alleen opties open houden bij fabrieksteams tegen een top salaris.

Ik gok dat er heel snel een groot aantal verschuivingen gaat plaatsvinden en dat de coureurs een nog kortere loopbaan krijgen in de gp.
1 jaar eruit, kom je er ook nooit weer in.
Terecht ,......één jaar niet gereden op top niveau , dan ben je in mijn opzicht een soort van gevaar , je mist de routine .
 

Hij is net pappa geworden , denk dat hij gaat genieten van z'n (Wel) verdiende centjes , als blijkt dat hij het niet meer naar zijn zin heeft dan zou ik het wel weten ,...."GENIETEN" .
Zoals Stoner. Dikke vinger en tot nooit weerziens. Alhoewel die ook gezondheidsklachten had.
 
Is het heel erg als ik zeg dat ik denk dat Michael van der Mark niets te zoeken heeft in de MotoGP? Hij is een uitstekend WSBK-coureur. Ik ben blij dat we een Nederlander hebben die het op kan nemen tegen Hayden, Alex Lowes, Razgatlioglu en Sykes, maar 't is niet alsof hij die namen met twee vingers in de neus naar huis rijdt of reed. Laat staan dat Michael een vuist kan maken tegen Rea. Dat laatste is volgens mij de lat die elke manager zal aanhouden.

Plus, als SRT werkelijk "jong talent" wil ontwikkelen, zijn ze met Michael rijkelijk laat.

Het gaat volgens mij nog wel even duren voor we weten wie waar belandt. Vierge en Dixon zou ik niet door willen schuiven; Bezzecchi zal wel bij VR46 belanden; de KTM-jongens lijken trouw aan hun oranje kleuren; Di Giannantonio komt al naar Gresini. Canet is één van de weinige toptalenten in de Moto2 die nog geen directe route naar de MotoGP heeft uitgestippeld, maar hij heeft ook zojuist voor twee jaar getekend bij Pons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan