Silly Season

V Rossi 46

MF veteraan
29 mrt 2012
12.132
11.220
Tavullia
Voor alle geruchten over 2023.
Waar gaan de rijders heen?
Gaan teams wisselen van fabrikant?
Blijft Bo bij SAG?

00684_TEST2020_Portimao_Jan_Action.jpg
 
Voor alle geruchten over 2023.
Waar gaan de rijders heen?
Gaan teams wisselen van fabrikant?
Blijft Bo bij SAG?

Bekijk bijlage 1731014
o je bedoeld toch wel 2023 ;) ( zie koptekst )

Voor nu de grote vragen voor 2023 ;
SBK :
Wat gaat Razta doen en wat doet Rea, verder allemaal niet zo heel interessant.
WSP : Net alles en iedereen in het "nieuw" dus verwacht daar ook weinig bijzonders

Moto 3 : Ik heb zo n gevoel dat we veel van de jongens die in 22 er rijden er in 23 ook nog rijden
Moto 2 : 2022 gaat voor veel rijders bepalen of ze in 23 nog een zitje hebben denk ik, zie bijv. Schrotter, Bo en dergelijke jongens.
Moto GP: Martin op de plek van Miller, Fernandez op die van Fabio en Fabio op die van Mir/Rins. Aleix gaat fietsen en die plek word ingenomen door Miller of Rins of misschien Zarco want die schoppen ze er bij Pramac ook uit :P
 
o je bedoeld toch wel 2023 ;) ( zie koptekst )

Voor nu de grote vragen voor 2023 ;
SBK :
Wat gaat Razta doen en wat doet Rea, verder allemaal niet zo heel interessant.
Razta? Rasta bedoel je? nou ja die stroming is al jaren niet zo heel populair meer behalve onder reggae liefhebbers. En dat is een vrij vaste schare fans volgens mij. En voornamelijk onder de zuidamerikaanse volkeren.








;););):P:P:P
 
Razta? Rasta bedoel je? nou ja die stroming is al jaren niet zo heel populair meer behalve onder reggae liefhebbers. En dat is een vrij vaste schare fans volgens mij. En voornamelijk onder de zuidamerikaanse volkeren.








;););):P:P:P
Nee puzzy, ik bedoelde echt Razta.

Rasta is ook wel leuk maar niet om naar te kijken :P
 
Toprak gaat voor de munten....titels en overwinningen leveren voor Turken meer op dan een zitje in de MotoGP en rijden voor p5 ofzoiets.
Alsnog lijkt het toch wel te gaan gebeuren dat hij richting de gp paddock vertrekt.
Misschien worden zn zakken dit jaar wel extra goed gevuld..
 
Alsnog lijkt het toch wel te gaan gebeuren dat hij richting de gp paddock vertrekt.
Misschien worden zn zakken dit jaar wel extra goed gevuld..
Hij krijgt van de regering in Turkije héél veel centje voor een GP overwinning en dan heb ik het nog geeneens over een titel...Kenan is in WSS ook multi miljonair geworden.
 
Hij krijgt van de regering in Turkije héél veel centje voor een GP overwinning en dan heb ik het nog geeneens over een titel...Kenan is in WSS ook multi miljonair geworden.
Juist ! Daarom denk ik ook dat hij dit jaar nog ff extra goed zn zakken vult.
Even testen op een m1 om te kijken of hij kansen maakt in de gp en daarna de keuze maken.
 
Die blijft rijden waar hij de prijzen kan pakken, dus ik denk kansloos voor de Motogp , maar ik kan er helemaal naast zitten .
Wij denken hetzelfde wat dat betreft Gerrit ;)
Als het motogp moet worden dan moet hij maar zorgen dat hij een Duc onder zn hol krijgt, past wel bij zn rijstijl.
 
Misschien dan de sport eens wat meer gaan volgen of het de volgende keer normaal vragen ?!
Denk ik ook hoor
Niet te veel aangevallen voelen! Het was een beetje plagerij omdat ik persoonlijk de verbastering of afkorting niet heel logisch vind. (zie de smileys bij het originelen bericht)
 
Toprak (lees Kenan) heeft aangegeven dat hij alleen motogp gaat rijden, wanneer hij bij een fabrieksteam kan rijden
 
Toprak (lees Kenan) heeft aangegeven dat hij alleen motogp gaat rijden, wanneer hij bij een fabrieksteam kan rijden
Er zijn er genoeg die met die intentie aan de onderhandelingstafel willen, maar uiteindelijk toch ook voor minder aanschuiven. Het scheelt ontzettend dat tien jaar geleden alléén de drie fabrieksteams de moeite waard waren, maar er ondertussen geen sneue teams meer op de grid staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan