Silly Season

Dan zal Vietti wel doorschuiven naar de MotoGP en Antonelli is klaar.
Migno hebben ze ook geen vertrouwen in denk ik, en Alberto Surra is nog niet zo ver.
Denk niet dat Vietti door gaat schuiven naar MotoGP, Marini en Bezzecchi doen het redelijk goed.
VR46 heeft ook nog Yamaha VR46 Master camp team, denk dat daar geschoven gaat worden. Kubo gaat nog niet zo heel lekker...
 
Hij zou natuurlijk ook naar het RNF kunnen, naar Oliveira. Een jaartje moto2 extra is voor Vietti nog niet zo verkeerd denk ik. De tijd zal het leren.
 
Stand MotoGp voor 2023
  • Repsol Honda Team: Marc Marquez – nnb
  • Ducati Lenovo Team: Francesco Bagnaia – nnb
  • Monster Energy Yamaha Racing: Fabio Quartararo – Franco Morbidelli
  • Red Bull KTM Factory Racing: Brad Binder – Jack Miller
  • Aprilia Factory Racing Team: Aleix Espargaró – Maverick Viñales
  • Pramac Racing: nnb – nnb
  • Red Bull Tech 3 KTM Factory Racing: nnb – nnb
  • Withu RNF MotoGP Team: nnb – nnb
  • Mooney VR46 Racing Team: nnb – nnb
  • LCR Honda Team: nnb – nnb
  • Team Gresini Ducati: Fabio Di Giannantonio – Alex Marquez
 
Nieuwkomers in de Motogp voor 2023 zal minimaal zijn.
2 motoren minder en alleen van Dovi kan je vanuit gaan dat hij stopt.
 
Had Leopard geen interesse in de plaats van suzuki?
Dorna heeft meermaals aangegeven alleen een nieuw fabrieksteam te willen. Dan zul je dus moeten kijken naar bijv. Kawasaki, MV of bijv. CFmoto ofzo. Tot nu toe is daar nog niemand ingesprongen.

Ik zou bijv. een satelliet team met 2 Yamaha's wel supporten, maar nog 2 extra Duc's dan weer niet.
 
Mooney VR46 stopt ook in de Moto2, daar stapt Fantic in, uiteraard op Kalex. Maar leuk dat er volgend jaar weer een nieuwe merk is in Moto2. Ondanks dat ze allemaal op Kalex rijden, krijg je zometeen wel allemaal merkjes tegen elkaar, dat is best leuk.
 
Daryn Binder zal vrees ik toch ook een andere hobby moeten gaan zoeken, hoewel hij het zeker niet slecht doet. maar ook niet goed ...
Wat zou D Binder op een Appie kunnen na een jaar ervaring🤔
Lastige keuze voor het team oftewel Wilco Z.
 
Wat zou D Binder op een Appie kunnen na een jaar ervaring🤔
Lastige keuze voor het team oftewel Wilco Z.
Ik vermoed dat we dan een hele andere rijder zien.
Jonge gast, goed aanpassingsvermogen.
Yamaha en Honda laten helaas slechts het potentieel van de eerste coureur zien. We hebben na het tijdperk Aprilia, Ducati en daarna KTM weer nieuwe carrière killers. :')
 
Rins nu bevestigd bij LCR


een Rea blijft bij Kawasaki da's echt een verrassing 8-)

 
Zag in Italië dit jaar weer best veel van die Caballero's. Leuke fietsjes. Als ik in zon Italiaans stadje zou wonen zou ik dr ook wel naar kijken denk ik.
 
Zag in Italië dit jaar weer best veel van die Caballero's. Leuke fietsjes. Als ik in zon Italiaans stadje zou wonen zou ik dr ook wel naar kijken denk ik.
1659598077288.png

Inderdaad
 
Daryn Binder zal vrees ik toch ook een andere hobby moeten gaan zoeken, hoewel hij het zeker niet slecht doet. maar ook niet goed ...
Ik heb dan juist het idee dat hij het als debutant aardig doet. Evenaart qua punten halverwege het seizoen ene A. Dovizioso en het team behoort tot de harde kern in de achterhoede.
Mocht er een rijder mogen blijven dan hoop ik dat hij het is en niet Dovi.
 
  • Eens
Waarderingen: jbt
Ik heb dan juist het idee dat hij het als debutant aardig doet. Evenaart qua punten halverwege het seizoen ene A. Dovizioso en het team behoort tot de harde kern in de achterhoede.
Petronas begon zo goed het eerste jaar.
Lin Jarvis heeft een hack geplaatst. :+

Hopelijk zijn volgend jaar de Aprilia's onderling net zo competitief als de Ducs nu. :9~
 
  • Leuk
Waarderingen: Also
In 2023 Arenas naar Fanctic, Dalla Porta terug naar Moto3 Snipers team, Foggia naar Italtrans Moto2 en Antonelli met pensioen volgens speedweek. De balletjes beginnen te rollen in Moto2, Moto3 startveld.

 
Terug
Bovenaan Onderaan