Silverline rijopleiding

Magician

Rookie
18 jan 2005
19
0
Rotterdam
Ik ben hier nieuw op dit forum, ben al een hele tijd aan t kijken op dit forum en heb nu ook daadwerkelijk een profiel aangemaakt. Ik ben zelf 18 jaar en studeer aan de Hogeschool Rotterdam, opleiding: Autotechniek.

Maar nu mij vraag, is er iemand bekend met de rijopleidingen van Silverline (bij de meeste van jullie vooral bekend als verhuurder). Is het een fijne/goede rijschool? Dus wat zijn jullie ervaringen, ik hoor t graag.

Magician
 
ken hem niet en kom ook uit omgeving R-dam zit de heele week in R-dam op de weg en heb ze ook noit zien rijden dus lijkt mij niet echt een bekende rijschool
 
Silverline zit toch in Ijsselstein? :?

Met de rijschool ben ik niet bekend. Heb daar wel eens een week een motor gehuurd en dat ging probleemloos. Over het verhuurgedeelte dus geen klachten van mijn kant.
 
ken hem niet en kom ook uit omgeving R-dam zit de heele week in R-dam op de weg en heb ze ook noit zien rijden dus lijkt mij niet echt een bekende rijschool

Ja kan wel kloppen zoals in de vorige post staat zit Silverline in Ijsselstein.
Bij welke rijschool heb jij dan gelesd en wat waren je ervaringen?

Heb trouwens ook de search gebruikt O-) en wel wat gevonden over Rijschool Vriends, paar positieve reacties.. zijn er nog meer ervaringen met deze rijschool ik hoor het graag..


Komende zomervakantie beginnen met lessen :]
 
Silverline zit inderdaad in Ijsselstein.

Ik heb er zelf gelest, en mij beviel de rijopleiding prima , ik kon het bv goed vinden met mijn instruc. en ze kennen me nu nog (of dat een goed teken is weet ik niet :P )

3 vrienden hebben er ook gelest , en die waren ook erg tevreden.
Er wordt tijdens de intakeles gekeken of je evt een (spoed) snel cursus kan doen.

Mijn vriendin lest er momenteel (krijgt nu les van de eigenaar). Mijn vriendin vond het in het begin best eng/vreemd/spannend (nooit gebrommerd)en nu heeft ze sinds 13-01 haar eerste deel binnen (voertuigbeheersing).
En ze kan niet wachten tot ze voor haar weg examen mag.

tja , dit soort dingen zijn altijd persoonlijk natuurlijk, dus...spring op/in trapfiets/auto / tram whatever, en ga gewoon langs

Als je geen haast *edit: nee dus , zomervakantie :) hebt zou je evt ook eerst op de motorbeurs utrecht een eerste impressie op kunnen doen , want daar staan ze ook (incl nieuwe verhuur collectie)


en nee....ik heb geen aandelen, heb gewoon erg prettige ervaringen met hun , zowel met lessen als het huren daarna.
 
Komende zomervakantie beginnen met lessen :]

Dat dacht ik dus ook. Lekker in de zomervakantie beginnen. resultaat: met megakoud weer afrijden.

Echt niet relax. Als ik jou was, zou ik 2 maanden voor de zomervakantie beginnen, heb je wat meer zekerheid op iets warmer weer met afrijden.

Ik had namelijk zelf gedacht dat ik wat sneller klaar zou zijn, maar heb toch rond de 25 lessen nodig gehad. Of je gaat natuurlijk een snelcursus doen, dat kan ook.


 
Ja kan wel kloppen zoals in de vorige post staat zit Silverline in Ijsselstein.
Bij welke rijschool heb jij dan gelesd en wat waren je ervaringen?

Heb trouwens ook de search gebruikt O-) en wel wat gevonden over Rijschool Vriends, paar positieve reacties.. zijn er nog meer ervaringen met deze rijschool ik hoor het graag..


Komende zomervakantie beginnen met lessen :]
ik heb bij de lier gelest die vond ik persoonlijk erg goed
en ik ben idd ook in de zomer vakantie begonnen maar het was wel bibberen op de motor in december met afrijden
 
Ik hoor dus gelukkig iets positiefs over Silverline. Zijn er nog meer mensen met ervaringen?

En rijschool Vriends daar enige ervaring mee. Want daar twijfel ik momenteel tussen. Vriends is dus in Rotterdam (mijn woonplaats) , ik weet dat er meerdere in Rotterdam zijn maar die heb ik toch laten vallen in mijn keuze. En kies nu echt tussen Silverline en Vriends. Iemand?
 
ja oma, sorry.....


Silverline is geen optie meer, wegens omstandigheden stoppen ze met de rijschool per 1 april



 
Rijschool Vriends is goed, maar errug druk. Ik les er zelf en dat bevalt me prima. Kijk even naar het "slagings-gemiddelde" op de CBR site, moet je genoeg vertellen. Relaxte sfeer, goede motoren en lessen op een leuke manier.
 
Heb ook bij Bastinck gelest en in één keer geslaagd ;)
Dit kan natuurlijk aan mijn natuurtalent liggen of zijn les methode O-)
Zit op de bergweg tegen over Correct.
 
Vriends was ik niet tevreden mee. Heb er maar een paar lesjes gehad en ben toen overgestapt naar Cum-Laude. Het was de afspraak een spoedcursus te doen en dat kon... En waarom word ik dan maar 1 uur per week ingeroosterd?? Niet mijn betekenis van een spoedcursus. En bij Vriends was ik een keertje ziek en moest dat uur gewoon dokken terwijl ik een dag van te voren had afgezegd. Bij Cum-Laude allemaal geen enkel probleem... Cum-Laude roelt! :)

(ook de hele lesopbouw was bij CL stukken beter... gewoon eerst wat lessen puur de oefeningen en toen pas alleen maar stad rijden. Bij Vriends was t gewoon zo van wat met mn medelesser doen die al veel verder was, dan moet ik dat maar ook.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan