Silver's nieuwe bike!!

SilverShadow

MF veteraan
6 aug 2003
9.326
1
Amsterdam
Ja Ja vandaag was t dan zover.. om half 3 naar Motoport uithoorn gereden waar mijn nieuwe speeltje op me stond te w88...

me FZX750 was helaas motorisch helemaal naar de knoppe...maar goed dat zet eraan te kome aangezien ie 17 jaar oud was en 90.000 km opde teller had staan..

na wat papier handel afgewerkt te hebbe kreeg ik de sleutel van......

een ZX9R!!! whahahaah om naar t postkantoor te gaan en de Fazer op me naam te zetten :)

daarna kreeg ik alle boekjes en de nodige uitleg over de fiets en rijde maar :) echt geweldig! wat een heerlijke fiets!

hier paar piccies...

DSC02313.JPG


DSC02314.JPG
 
Wauw, mooie bike :} .
Opstappen en rijden met dat ding, nu is het nog mooi weer, veel rijplezier.
 
ik ben er zeker ook heel zuinig op..vooral omdat ik em zelf moet betale :P
en hij is nu nog in showroom staat, en ik wil em eingelijk zo houde ook...maar helaas kent nederland ook regen :X
 
Je hebt goede smaak iniedergeval :) Hij lijkt verrekte veel op die van mij, als ik ooit nog in amstelveen kom weet ik waar ik mijn rechterspiegel kan omruilen })
 
Je hebt goede smaak iniedergeval :) Hij lijkt verrekte veel op die van mij, als ik ooit nog in amstelveen kom weet ik waar ik mijn rechterspiegel kan omruilen })


whahaha...dan is er maar 1 gevolg van die oorzaak....dan zal je helaas met je gebroken vingertjes je tandjes van de vloer moete rape :+

btw duncan..ik zie dat je uit nijkerk komt....ken je toevallig Kees Lozeman? of is dat dorpje toch groter als ik dacht :P hij werkt veel bij Bronswerk BV
 
whahaha...dan is er maar 1 gevolg van die oorzaak....dan zal je helaas met je gebroken vingertjes je tandjes van de vloer moete rape :+

btw duncan..ik zie dat je uit nijkerk komt....ken je toevallig Kees Lozeman? of is dat dorpje toch groter als ik dacht :P hij werkt veel bij Bronswerk BV
Nijkerk is effe wat groter dan dat hoor, enne het is een STAD !!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Fazer rules! Van harte met deze geweldige fiets.
Ik persoonlijk zou nooit meer andere willen.

Enne ... blijf voorzichtig rijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan