Silverstone

Geen pol en ook geen aleix :)

  • Rossi.

    Stemmen: 23 42,6%
  • Lorenzo.

    Stemmen: 15 27,8%
  • Marquez.

    Stemmen: 11 20,4%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 1,9%
  • Crutchlow.

    Stemmen: 1 1,9%
  • Miller.

    Stemmen: 1 1,9%
  • Dovi.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iannone.

    Stemmen: 1 1,9%
  • Smit.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vinales.

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    54
ja wat een bullshit dat de beste racers naar voren komen in de regen, juist andersom, in de regen hoef je veel minder op de limiet te rijden, sommige ruiken hun kans door veel meer risico te nemen hun rijden immers ook niet voor het kampioenschap.
 
Nou Rossi, Marquez en Lorenzo reden allemaal de ballen uit de broek en die gaan allemaal voor het kampioenschap. Marquez z'n kans is nu wel echt heel klein geworden met 77 punten achterstand, dat wel.
 
klopt maar die gasten hebben iets speciaals, die zijn overal en altijd snel, in de regen heb je altijd wel een paar vooraan meerijden die je daar normaal nooit ziet. :)

ja Marqeuz is gameover Pedrosa was na Qatar al gameover, (hopelijk zien we die gvd een keer een geheel seizoen fit :X ) het was al vrij snel duidelijk dat dit niet het jaar van Honda is en het tussen de Yamaha coureurs zal gaan, ik zet me geld in op Lorenzo ;)
 
valencia heb ik ook al tijdje geleden geboekt , eerste keer daar , gele tribune maar genomen :P

Cops is idd geweldig het aan remmen en acceleratie ,...maar dat geld alleen bij droge omstandigheden .

QP was zaterdag ook super spannend zeg , en geweldige race van Bo , heb hem nog gefeliciteerd in paddock ...wat een geweldig rustig ventje is dat , totdat die helm opgaat *O* *O*

En Valencia staat al maanden te boek. *O*
 
ja wat een bullshit dat de beste racers naar voren komen in de regen, juist andersom
Tja, de beste racers rijden altijd al voorin natuurlijk slimmerik ;)

De beste racers, zijn de beste racers die in de regen ook de beste racers zijn :+
 
Ik hoor dat het geld op Lorenzo wordt gezet terwijl die na 12? races nog niet 1 keer voor heeft gestaan op punten...Rossi is de underdog met de beste resultaten tot dusver :+
 
Dit is 20min voor de herstart. Waarom heeft hij het probleem niet opgelost/laten oplossen...?

CNwvUpgWUAA88jO.png
Wtf! -O-
 
Tja, de beste racers rijden altijd al voorin natuurlijk slimmerik ;)

De beste racers, zijn de beste racers die in de regen ook de beste racers zijn :+
Tja, regen is gewoon een onderdeel van het racen. Zijn juist variabelen die het racen leuk maken, en als je dat niet beheerst kost het je simpelweg punten.
 
Hmm,komt wat amateuristisch over(wat het in zekere zin ook is)wellicht moet Dorna hier wat richtlijnen voor opstellen.
 
Lekker belangrijk.....als t mm petjes waren.....wat dan :Z
 
Laatst bewerkt:
Dan zijn het allemaal gewoon petjes die allicht weergeven van welke rijder de marshalls fan van zijn, is op zich niks op tegen lijkt me zo. Wel toevallig ook allemaal petjes van Rossi dan weer hè.
 
Die hadden tenminste geen petjes,komt professioneel over :+

Misschien moet elk circuit voor zijn eigen cap zorgen,zal Camilla Expeseta wel ff mailen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan