Zo'n 'Silverwing' is gewoon een opgeleukte CX500.
Blokdemontage valt reuze mee,tis trouwens alleen het achterdeksel (distributie,dynamo en ontsteking) wat eraf moet wil je bij de startkoppeling kunnen komen.(die overigens dus weer hetzelfde is als van de ouwe 500..)
Effe rustig voor gaan zitten,sleutels vastpakken,achterbrug eruit (bovenste schokdempersteunen los,achterbrug-ophanging los en je trekt het geheel met achterwiel ineens eruit!).
Kun je fatsoenlijk bij het achterdeksel (eerst potje van koelvloeistof verwijderen.).
Echt,stelt geen ruk voor,middagje sleutelen.
Leer je ook van
Succes!
Zo'n 'Silverwing' is gewoon een opgeleukte CX500.
Blokdemontage valt reuze mee,tis trouwens alleen het achterdeksel (distributie,dynamo en ontsteking) wat eraf moet wil je bij de startkoppeling kunnen komen.(die overigens dus weer hetzelfde is als van de ouwe 500..)
Effe rustig voor gaan zitten,sleutels vastpakken,achterbrug eruit (bovenste schokdempersteunen los,achterbrug-ophanging los en je trekt het geheel met achterwiel ineens eruit!).
Kun je fatsoenlijk bij het achterdeksel (eerst potje van koelvloeistof verwijderen.).
Echt,stelt geen ruk voor,middagje sleutelen.
Leer je ook van
Succes!
Zo'n 'Silverwing' is gewoon een opgeleukte CX500.
Blokdemontage valt reuze mee,tis trouwens alleen het achterdeksel (distributie,dynamo en ontsteking) wat eraf moet wil je bij de startkoppeling kunnen komen.(die overigens dus weer hetzelfde is als van de ouwe 500..)
Effe rustig voor gaan zitten,sleutels vastpakken,achterbrug eruit (bovenste schokdempersteunen los,achterbrug-ophanging los en je trekt het geheel met achterwiel ineens eruit!).
Kun je fatsoenlijk bij het achterdeksel (eerst potje van koelvloeistof verwijderen.).
Echt,stelt geen ruk voor,middagje sleutelen.
Leer je ook van
Succes!