simako motoren nieuwe eigenaar?

jobbe

MF veteraan
14 apr 2006
1.301
0
Kom ik gisteren bij Simako in Elst (gld) binnen...werkt de eigenaresse daar niet meer...

Sylvia, die altijd bij de kleding stond...

blijkbaar is er een nieuwe eigenaar...weet iemand de reden waarom dat zo is?

het hele team is anders, behalve de 1e monteur..

Job
 
Is idd van eigenaar gewisseld. Heb een keer flink in de clinch gelegen met Sylvia over een motorjack van BMW die ik wilde omruilen. Uiteindelijk alles goed gekomen en ging er als tevreden klant vandoor. Volgens mij was de eigenaar toe aan iets anders, zo heb ik ergens gelezen.
Googlen helpt trouwens ook hoor !

Googlen
 
Laatst bewerkt:
Yep, nieuw volk...

Ik moet zeggen dat ik altijd erg tevreden was met de "oude bezetting", tot nu toe als zakelijke gebruiker al tweemaal geconfronteerd met een iets andere manier van werken waar ik minder van gecharmeerd was.... maar goed, al doende leert men en ik hoop dat ze bedrijf op het nivo houden waar Math en Sylvia het met de vorige crew gebracht hebben.

Ik vraag me wel af waarom ook direct zo'n beetje het voltallige team gewijzigd is ??
 
iemand die weet of ze failliet zijn gegaan?

of waren ze gewoon toe aan iets anders..en waar komt de nieuwe eigenaar vandaan?

binnenkort maar eens ff langs...

job
 
Niets mis met de nieuwe eigenaar. Vorige eigenaar heeft gewoon de tent verkocht en gaat genieten van andere dingen.
Ik heb de indruk dat Koen en de rest van het team het weer prima gaan doen.

Ik heb in ieder geval een prima deal met ze gedaan en wens ze veel succes.
 
Ik heb er mijn GS vandaan begin dit jaar, net na de overname volgens mij. Met het oude team geen ervaring, maar met het nieuwe team alleen maar positieve ervaring.

Mijn zwager heeft afgelopen week ook een hele scherpe deal kunnen maken voor zijn GS, beter dan bij welke andere zaak dan ook! :}

Dus ik ben er wel tevreden over...
 
Yep, nieuw volk...

Ik moet zeggen dat ik altijd erg tevreden was met de "oude bezetting", tot nu toe als zakelijke gebruiker al tweemaal geconfronteerd met een iets andere manier van werken waar ik minder van gecharmeerd was.... maar goed, al doende leert men en ik hoop dat ze bedrijf op het nivo houden waar Math en Sylvia het met de vorige crew gebracht hebben.

Ik vraag me wel af waarom ook direct zo'n beetje het voltallige team gewijzigd is ??

Da's weer gunstig voor ons, hoe langer jij daar moet wachten des te leuker voor ons! :+
 
De vorige eigenaar heeft altijd geroepen op een bepaald moment te stoppen en te gaan genieten van andere dingen. De motorzaak liep goed en dus nu overgenomen door een nieuw team met als eigenaar Koen Theunissen. Van het oude team zijn een aantal mensen gebleven maar het merendeel is vervangen. In mijn ogen een positieve wending. Is nog klantvriendelijker en proffesioneler. Nu voel je als vreemd merk rijder ook welkom en serieus genomen. Eerlijke prijzen en ze komen hun afspraken allemaal na. Geen hooghartig gedrag en van jouw motor daar hebben we geen interesse in (twee keer persoonlijk meegemaakt bij de vorige eigenaar :( ). Nu geven ze marktcfm inruilprijzen met onderhandelingsruimte. Ook door het geheel twee weken geleden tot aanschaf overgaan van een mooie occasion met garantie. Deze motor wordt afgeleverd met een beurt bij de merkdealer (ducati). Dus geen half werk. Ze doen het goed of helemaal niet *D .

Simako in mijn (persoonlijke) mening zeer positief veranderd...ga zo door. Topteam met topservice. :} :} :} :}
 
koen theunissen... voor mij geen bekende naam in de bmw wereld..

waar komt ie vandaan? al eerder iets met motoren gedaan?

zag dat chef werkplaats wel is gebleven...toch maar ff langs..

Job
 
De achtergrond van Koen is mij onbekend. Zijn vader was Affetto klant en Ducati rijder. Zijn motor is nu de mijne en hij rijdt BMW. Of koen nu uit de BMW wereld komt of uit een ander motorgebeuren maakt mij niet veel uit. Hij komt op mij als zeer ter zaken kundig over en dat is het belangrijkste. Mick de hoofdmonteur is er ook nog steeds dus voor de BMW kennis in de werkplaats is gezorgd. Het geheel is, lijkt mij, gemoderniseerd en aangepast aan de hedendaagse motorrijder.

BMW service in een nieuw jasje met volle overgave en enthousiastme :Y :Y .
 
De facts:

* Silvia en Math zijn (gewoon) gestopt en hebben de zaak verkocht aan Koen.
* Het gehele personeel is niet in één keer vervangen. Diverse personeelsleden waren al gewisseld van baan in de tijd van Math en Silvia (of dat iets te maken heeft met de verkoop is mij onbekend).
* Niets mis met Koen of z'n team, maar voor iedereen weer ff wennen (klant en dealer). Tot nu toe doen ze het prima wat mij betreft.

Trouwens, die hoofdmonteur heet Mike...... staat tenminste zo in mijn boekje ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan