simpel electrisch schema

Hayawim

MF'er
8 aug 2009
213
2
Hallo, ben nieuw hier en heb een vraagje. Heeft iemand een simpel electrisch schema om een motorfiets te laten werken?

Ik heb een '82 GSX1100 waar ik zo af en toe een dagje mee op het circuit wil, niet om de snelste te zijn........maar gewoon voor de fun.

Ik heb inmiddels de GSX voorzien van 17" wielen en een 89'GSXR1100 voorvork. Ben op dit moment bezig de fiets om te bouwen van 2 achter schokbrekers naar monoshock.

Toen ik de fiets kocht was het electrish al een rommeltje maar hij liep wel. Nu wil ik eigenlijk zo weinig mogelijk draden er op hebben. Geen licht, geen knippers enz. Alleen het noodzakelijkste.

Nou ben ik zelf niet het beste met electrisch maar had bedacht dat het met een simpel schemaatje wel moest lukken.

Dus wie o wie heeft zo'n schema of kan/wil zo'n schema maken.

Gr. Wim
 
tada :+
Komt wel van een Honda forum.
Weet niet of het opgaat voor een Soes EN ook niet of het een goed schema is :+ (ben niet zo'n elektro held)
full
 
Tjeemig, dat is snel. K'zal eens kijken of ik er wat mee kan.

Probeer binnenkort wat foto's te plaatsen. Ik heb niet zo veel tijd voor het project, dus kan wel even duren.

Bedankt voor het schema en als er nog mensen zijn die misschien specifiek voor een GSX1100 zoiets hebben.................graag.

Gr. Wim
 
Hier een foto van de GSX 1100 EZ zoals ik hem kocht, zal later nog wat recente foto's plaatsen.
Verder een foto van de EFE en m'n Hayabusa

Gr. Wim
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan