Hallo mensen,
Een vraagje. Een van de carburateurs liep over van m’n Yamaha FZR600R (4 cilinder).
Boel gedemonteerd en ontdekt dat het rubbertje van het vlotternaaldhuis niet fris meer was.
Heb dus een revisiesetje gehaald en zowel vlotternaaldhuis als vlotternaald vervangen. Nu weer dicht. Top dus.
Nu mijn vraag: na het plaatsen van de nieuwe vlotternaald viel enorm op hoeveel ‘kracht’ deze heeft. Hij houdt de vlotter zelf omhoog als het ware.
De andere vlotters waren allemaal al een beetje ingeveerd, omdat deze naalden wat zwakker zijn.
Is dit kwalijk en zou ik de andere vlotternaalden ook moeten vervangen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groet,
FZRalph
Een vraagje. Een van de carburateurs liep over van m’n Yamaha FZR600R (4 cilinder).
Boel gedemonteerd en ontdekt dat het rubbertje van het vlotternaaldhuis niet fris meer was.
Heb dus een revisiesetje gehaald en zowel vlotternaaldhuis als vlotternaald vervangen. Nu weer dicht. Top dus.
Nu mijn vraag: na het plaatsen van de nieuwe vlotternaald viel enorm op hoeveel ‘kracht’ deze heeft. Hij houdt de vlotter zelf omhoog als het ware.
De andere vlotters waren allemaal al een beetje ingeveerd, omdat deze naalden wat zwakker zijn.
Is dit kwalijk en zou ik de andere vlotternaalden ook moeten vervangen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groet,
FZRalph