Simpele Goedkope motorbroek met kneesliders!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metal666

MF veteraan
8 okt 2006
5.476
0
Breda
Ik ben opzoek naar een simpele, 2e handse, vooral goedkope motorbroek MET kneesliders...
Mag zowel leer als textiel (als die er zijn met sliders) zijn.. Eventueel een heel pak ook, als het maar niet te duur is. Ik ben nog student en heb al een goed pak, maar dit is helaas zonder sliders.. Aangezien ik m'n bochtentechniek graag wil verbeteren, en een KD met wel leuk lijkt, zoek ik dus een broek voor erbij..

Ik ben 1.83 en zo'n 93 KG (ja, zeg maar niets!!).

Iemand nog wat liggen voor een arme student.. Het mooiste zou zijn omgeving Rotterdam/Delft, vanwege het passen, maar opsturen mag ook!
 
Heb helaas geen broek voor je maar wou je wel even complimenteren met je goede en verfijnde muziek smaak!!! ;)

Children of bodom ruled! :Y
 
Jammer dat je geen broek hebt, maar omdat je ook een goede smaak heb zal ik het je vergeven....

Live zijn ze helemaal geweldig!!!!!
 
wrom koop je niet van die skate protectie :?
kost weinig, kun je voor de knieen doen en sliden :Y

edit: ik ben 1.83 en 81 kilo

ow...ik hoefde dat er niet bij te zetten :P
 
Laatst bewerkt:
wrom koop je niet van die skate protectie :?
kost weinig, kun je voor de knieen doen en sliden :Y

edit: ik ben 1.83 en 81 kilo

ow...ik hoefde dat er niet bij te zetten :P

Kan je op Skate kniebeschermers fatsoenlijk kneedownen?? Bovendien, die dingen slijten toch na 1 bocht helemaal door?

Bestaan er Knee-sliders die je om kan doen, zoals skate beschermers?? Dus dat ik ze gewoon op m'n eigen broek kan doen?
 
ik heb er ééntje liggen
m54
past je zeker en vast
ikzelf 1m76 en 83 kg
Daemen leathers---> 175eur
Kneesliders al ingereden en inclusief
fastfreddy@versateladsl.be
 
Bedankt voor je aanbieding.
Alleen eigenlijk ben ik naar iets goedkopers opzoek.

De broek zal het echt wel waard zijn, maar valt helaas buiten m'n budget...

Iig bedankt!
 
Laatst bewerkt: