Simpele Goedkope motorbroek met kneesliders!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metal666

MF veteraan
8 okt 2006
5.476
0
Breda
Ik ben opzoek naar een simpele, 2e handse, vooral goedkope motorbroek MET kneesliders...
Mag zowel leer als textiel (als die er zijn met sliders) zijn.. Eventueel een heel pak ook, als het maar niet te duur is. Ik ben nog student en heb al een goed pak, maar dit is helaas zonder sliders.. Aangezien ik m'n bochtentechniek graag wil verbeteren, en een KD met wel leuk lijkt, zoek ik dus een broek voor erbij..

Ik ben 1.83 en zo'n 93 KG (ja, zeg maar niets!!).

Iemand nog wat liggen voor een arme student.. Het mooiste zou zijn omgeving Rotterdam/Delft, vanwege het passen, maar opsturen mag ook!
 
Heb helaas geen broek voor je maar wou je wel even complimenteren met je goede en verfijnde muziek smaak!!! ;)

Children of bodom ruled! :Y
 
Jammer dat je geen broek hebt, maar omdat je ook een goede smaak heb zal ik het je vergeven....

Live zijn ze helemaal geweldig!!!!!
 
wrom koop je niet van die skate protectie :?
kost weinig, kun je voor de knieen doen en sliden :Y

edit: ik ben 1.83 en 81 kilo

ow...ik hoefde dat er niet bij te zetten :P
 
Laatst bewerkt:
wrom koop je niet van die skate protectie :?
kost weinig, kun je voor de knieen doen en sliden :Y

edit: ik ben 1.83 en 81 kilo

ow...ik hoefde dat er niet bij te zetten :P

Kan je op Skate kniebeschermers fatsoenlijk kneedownen?? Bovendien, die dingen slijten toch na 1 bocht helemaal door?

Bestaan er Knee-sliders die je om kan doen, zoals skate beschermers?? Dus dat ik ze gewoon op m'n eigen broek kan doen?
 
ik heb er ééntje liggen
m54
past je zeker en vast
ikzelf 1m76 en 83 kg
Daemen leathers---> 175eur
Kneesliders al ingereden en inclusief
fastfreddy@versateladsl.be
 
Bedankt voor je aanbieding.
Alleen eigenlijk ben ik naar iets goedkopers opzoek.

De broek zal het echt wel waard zijn, maar valt helaas buiten m'n budget...

Iig bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Waarom laat je niet gewoon klittenband op je huidige broek naaien? Heb ik ook laten doen en koste me geloof ik iets van 10 euro per knie..

Je komt zo te zien uit Delft dus neem even contact op met Martijns Motorkleding in Rotterdam. Daar kunnen ze het voor je doen :)
 
Laatst bewerkt:
Waarom laat je niet gewoon klittenband op je huidige broek naaien? Heb ik ook laten doen en koste me geloof ik iets van 10 euro per knie..

Je komt zo te zien uit Delft dus neem even contact op met Martijns Motorkleding in Rotterdam. Daar kunnen ze het voor je doen :)
luister nou naar deze dude!! kost veel minder en je kan je huidige combi/broek behouden!
 
rustig jongens! Ik heb het zeker gelezen. Ik ben het ook aan het overwegen, maar ik heb momenteel een textielen broek, welke nogal ruim zit, dus ik weet niet of het wel zo goed gaat.

Liever heb ik er dus broek bij met strakere pijpen (en sliders), dan kunnen ze ook niet verschuiven...
 
rustig jongens! Ik heb het zeker gelezen. Ik ben het ook aan het overwegen, maar ik heb momenteel een textielen broek, welke nogal ruim zit, dus ik weet niet of het wel zo goed gaat.

Liever heb ik er dus broek bij met strakere pijpen (en sliders), dan kunnen ze ook niet verschuiven...

gewoon gaan oefenen en sparen, tegen de tijd dat je een gat in je broek hebt gesleten, kun je mooi een nieuwe kopen :)

(of van die skate protectie aanpassen, sloop het harde stuk eraf, laat er klitte band op naaien en klaar
 
Heb hier wel een leren motorbroek (Divi) met kneesliders (ongebruikt) omdat die broek me te groot is (ik is 1.77m maatje 52 nodig dus) dit is maatje 54. Ooit gedragen tijdens het lessen (zag er niet uit). Wist toen ook niet dat leer strakker moest zitten dan dit :P
Jack zelf gebruik ik dagelijks :)

image080ou3.jpg


De kattenharen krijg je er gratis bij evenals wat uitgeveegde oliespetters van anderhalf jaar terug.

Broek is afkomstig van een medestudent, richtprijs 100 eu.
 
Laatst bewerkt:
Topic mag dicht.. ik heb de broek van KaWaReZ zojuist gepast en opgehaald.

Tenzij er iemand een bijpassende leren jas heeft :P

Oja, ik vraag me af of ik nog garantie heb, het ging net een klein beetje druppelen en ik ben toch helemaal doorweekt :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan