sinds enkele dagen op forum en nu een foto

demo

MF'er
16 aug 2006
36
0
heusden
 
Laatst bewerkt:
Je past je eerste post aan door op het witte icoontje rechtsbovenin de post te klikken en vervolgens die hele zin weg te halen (wij kunnen namelijk niet op jouw pc kijken ;) )
Vervolgens zie je onder de post een lege balk staan met daarnaast de knop "bladeren", hier klik je op en dan kun je een bestand van je pc selecteren.
Als je dit bestand ook nog in de post wil laten zien dan hoef je in je post niets anders dan [ imgatt ] te typen (zonder de spaties) en de foto verschijnt, na het posten, meteen in de post :Y

Succes ;)
 
Krijg het niet voor elkaar

Is je foto soms groter dan 100 kb?
Zo nee, dan moet je toch nog eens rustig doorlezen wat er hierboven geschreven is en dit stap voor stap uitvoeren, want makkelijker kan ik t niet uitleggen, sorry -O-
 
ja inderdaad zijn ze groter dan 100 kb ( geeft ie aan )
maar ja is ook niet echt belangrijk een foto van mij :?
 
ja inderdaad zijn ze groter dan 100 kb ( geeft ie aan )
maar ja is ook niet echt belangrijk een foto van mij :?

Dan open je de foto in Paint (op de foto gaan staan, rechtermuisknop, openen met... en dan Paint aanklikken), klik bovenin de werkbalk op "afbeelding" en vervolgens op "uitrekken hellen", zet horizontaal en verticaal beiden op 50% ofzo (als je foto veel groter is dan 100 kb) en sla de foto opnieuw op... Je kan dan ff zien hoe groot de foto daarna is. Niet klein genoeg? Dan pak je de originele foto weer en verklein je hem verder.

Kan vast makkelijker bedenk ik me nu.... maar jah.... zo doe ik t zelf altijd :+
 
groter dan 100kb is je foto zo. Je kunt ook buiten mf hosten, via je eigen website of via zo'n speciale imagehosting provider. Bijvoorbeeld deze: http://imageshack.us/ nog gratis ook.

Het plaatsen doe je dan weer door de link die je krijg naar het plaatje hier tussen [ img ] en [/ img ] (zonder de epaties!) te zetten. Net echte html... :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan