single post

ed31

MF veteraan
12 jul 2002
1.209
0
Doetinchem
als ik benieuwd ben naar de post van 1 enkel iemand in een bepaald topic, hoe kan ik die vlot terugvinden zonder eerst bv 20 pagina's door te moeten lezen?
Ik zie anderen het wel eens gebruiken, ook om te quoten in een heel ander topic...
 
Als je met de rechtermuisknop op de tekst 'Door ... op ...' boven een post klikt, kun je de link naar die post opslaan ('snelkoppeling kopiëren'). Die link paste je vervolgens in je eigen post en voilà, je hebt een link naar die post.
 
boven elke post staat een stukje tekst met de schrijver en datum (bv: Door ed31 op 12-08-2004) Als je daar op klikt kom je in de singlepost uit :)
 
Als je met de rechtermuisknop op de tekst 'Door ... op ...' boven een post klikt, kun je de link naar die post opslaan ('snelkoppeling kopiëren'). Die link paste je vervolgens in je eigen post en voilà, je hebt een link naar die post.

lelijk groen geval B|
 

full
 
He ruzieënde Modjes, t ging er niet om iemand te quoten, maar hoe hij een bepaalde quote in een topic kan terugvinden zonder eerst het hele topic door te moeten lezen......

Echt een zoekopdracht via M-F is daarvoor niet te geven, zelf gebruikt in Ctrl + F om iig de blz voor blz te doorzoeken. Daarbij aantal post per blz verhogen en het gaat redelijk snel. Niet ideaal maar beter als alles doorlezen ;)
 
Oke, bedankt voor de replies.
Heb ik meteen een manier gevonden om zoveel mogelijk Mods te verzamelen, gewoon in het hoofdstuk "Vraag en Antwoord" wat te plaatsen......
 
Oke, bedankt voor de replies.
Heb ik meteen een manier gevonden om zoveel mogelijk Mods te verzamelen, gewoon in het hoofdstuk "Vraag en Antwoord" wat te plaatsen......
HHmm...valt mee, meestal zijn de vragen zo (computer)technisch dat ik iig al gelijk wordt weggepest door die anderen twee.... '(
 
meestal heb ik ook wel volstrekt onbruikbare oplossingen, in het kader van: waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.

bij deze adviseer ik je om ingeval van het plaatsen van een link naar een single post, je muis even over dit plaatje
head.gif
te bewegen. De tekst die links onder in je browser staat tik je dan over tussen de bekende hier dus[/u[b][/b]rl] tags.
 
Terug
Bovenaan Onderaan