Sinners.

oldskool

MF'er
11 mei 2006
160
0
meppel
ja, ik had ze al gezien, maar doet nou es un foto van je eige brommert dan ;)
Hahaha..komt eran-komteran..Morgenavond eerst m'n apehangert ophalen(kweet dat k eerst gezegd had hier ergens dat k m zelluf zou gaan maken maar..25 euro voor n nieuwe met alle skroefies En verchroomd?? k kan maar beter nie t wiel opnieuw proberen uit te vinden vond ik..dus vd winter maar es zelf mooie uitlaatbochten proberen te buigen :X tja 'had n grote mond over zelfbouw..moet er wel ff wat gebouwd worden natuurlijk !?)
Eind deze week gaat de zaag in de achterkant van m'n brommert en word t een hardtail-voor-nood (schokkies zijn dood nl..) EN k heb nog n extra frame en daar gaat op n "nette" manier n hardtail van gemaakt worden..is iemand hier van t forum die dat wil doen dus k laat jullie t eindresultaat zeker zien!!!
t Is nu nog geen foto waardig vind ik dus dat komt nog wel.. :W

oerman

Die hard MF'er
14 dec 2005
761
0
48
belgie
je kunt toch best een foto plaatsen van de originele fiets en dan tussendoor van elke verandering een foto zodat de mf-leden je kunnen helpen en raadgeven waar nodig en zo krijg je nog eens een leuk topic ook O-)

oldskool

MF'er
11 mei 2006
160
0
meppel
Jullie hebt gelijk (gatverrdame!!#@%^! alWEER.. ;)

Effe vanavond ergens een digi-camera regelen in de kroeg..

Maar..k ben t met je eens over zo'n "foto-voor-foto zelfbouw-topic"..da's wel leerzaam ja..

Diestyboy

Die hard MF'er
30 nov 2005
361
0
43
Eindhoven
Bekijk hun dvd choppertown en dan begrijp je misschien beter met wat voor kerels je te maken hebt en dathet allemaal wel meevalt......... :] Is tegelijkertijd een musthave in je dvd collectie.

S.i.d.

Die hard MF'er
23 sep 2003
413
0
Bekijk hun dvd choppertown en dan begrijp je misschien beter met wat voor kerels je te maken hebt en dathet allemaal wel meevalt......... :] Is tegelijkertijd een musthave in je dvd collectie.
Zo'n ehm DVD he, waar kun je die halen krijgen....... O-) O-)