Sintered of niet? op gsxr 1100w

tnk2k

Die hard MF'er
14 jun 2009
981
0
L.S.,

De remblokken op mijn 1100w zijn aan vervanging toe, kan ik deze vervangen voor sintered blokken of is organisch toch beter?

Dank en groet,
 
Op jouw motor zou ik toch wel gesinterde blokken monteren voor beste resultaat :]

Organisch is beter voor je schijven maar remt toch wel wat minder, en aangezien een 1100 wel wat rempowerrr kan gebruiken zou ik voor het beste gaan ookal slijten je schijven iets sneller.
 
Laatst bewerkt:
Wrm niet? Zie het verband tussen de klauw en het blok niet?

Geintje :) ,gesintere blokken(ferodo sinter road)laten je schijven iets harder slijten,maar remmen veel beter(ook wat bijteriger) kosten d8 ik tussen de 60 a 70 euro de 4.
Heb deze op 3 verschillende gsxr-en(ook met tokico) gehad,vond ze net altijd wat beter dan degene die eraf kwamen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja zoveel prijsverschil zit er niet tussen (paar euro) maar je remt dus beter maar je schijf gaat wel iets sneller op. Is dat de conclusie die ik kan trekken?
 
zou persoonlijk alleen gesinterede blokken op het circuit gebruiken
de normale volstaan prima voor op de weg

just my 2 cents..;)

Ik heb zoiets van: in het verkeer is het belangrijker om stevig te kunnen remmen dan op het circuit.

Op het circuit moet je met mindere remmen wat eerder op je rem gaan waardoor je rondetijden wat hoger worden.

Op de weg kosten mindere remmen je je leven.

Groot verschil in prijs. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan