Sinterklaas zoekt zijspan + chauffeur te huur

Madeleine

Rookie
1 nov 2011
1
0
Hallo burgers,

ik ben op zoek naar iemand die mij op 5-12 zou willen vervoeren met zijspan naar Julianaschool in Overveen.
Uiteraard tegen vergoeding of kado van pakjesboot nummer 12.
Ik durf met mijn leeftijd niet meer zelf achter het stuur te kruipen dus wie zou mij willen chaufferen?
Ben je in het rijke bezit van een zijspan en wil je deze oude grijze man uit de brand helpen dan hoor ik het heel graag..
Bericht mijn hulppietje en wie weet zien we elkaar op 5-12 in het pittoreske Overveen ( Noord Holland vlakbij Haarlem)

Sinterklaas
 
We hebben er weer een _O- Nou jongens, in de rij zou ik zeggen..
Nee gekheid, succes met de zoektocht. Groet'n aan zwarte Piet.
 
in de bak zitten is wat lastig voor de goedheiligman,
maar achterop en de piet in het span
Overveen is bij mijn in de achtertuin
het is maar een klein stukje langs het duin

Maar wellicht is er nog iemand met een grotere bak
en faciliteert de sint daarmee met iets meer gemak

large
 
Hooggeachte Goedheiligman,

Aangezien ik U hoog in het vaandel draag, woonachtig ben in Haarlem (en aldaar betrokken bij Uw intocht volgende week) en de weekvan Uw verjaring nachtdienst heb, kan ik geen excuus bedenken om deze eer te weigeren.

Mijn zijspan is voorzien van een handige instapklep, dus in tegenstelling van het vehikel van CB400F zal U bij het mijne moeiteloos kunnen plaatsnemen, ondanks Uw lange en ietwat onhandige tabbert.

Om te voorkomen dat Uw mijter afwaait zal ik uiteraard zeer bedaard rijden.

Hoogachtend,

Prinsje
 
Laatst bewerkt:
Hooggeachte Goedheiligman,

Aangezien ik U hoog in het vaandel draag, woonachtig ben in Haarlem (en aldaar betrokken bij Uw intocht volgende week) en de weekvan Uw verjaring nachtdienst heb, kan ik geen excuus bedenken om deze eer te weigeren.

Mijn zijspan is voorzien van een handige instapklep, dus in tegenstelling van het vehikel van CB400F zal U bij het mijne moeiteloos kunnen plaatsnemen, ondanks Uw lange en ietwat onhandige tabbert.

Om te voorkomen dat Uw mijter afwaait zal ik uiteraard zeer bedaard rijden.

Hoogachtend,

Prinsje

:+ _O-

Veel plezier, zonder vrijwillige slachtoffers lukt het namelijk nooit.

Succes.
 
Hooggeachte Goedheiligman,

Aangezien ik U hoog in het vaandel draag, woonachtig ben in Haarlem (en aldaar betrokken bij Uw intocht volgende week) en de weekvan Uw verjaring nachtdienst heb, kan ik geen excuus bedenken om deze eer te weigeren.

Mijn zijspan is voorzien van een handige instapklep, dus in tegenstelling van het vehikel van CB400F zal U bij het mijne moeiteloos kunnen plaatsnemen, ondanks Uw lange en ietwat onhandige tabbert.

Om te voorkomen dat Uw mijter afwaait zal ik uiteraard zeer bedaard rijden.

Hoogachtend,

Prinsje

Laat ik nou ook een zijspan hebben en ook nog in de buurt van Overveen te wonen. *D
 
prinsje voelt dit jaar nattigheid en om de roe voor te zijn en die dikke chocolade letter in de wacht te slepen zet ie zijn beste beentje voor _O- :+
 
Waarom moet je me nou verraden? de Sint leest mee hier hoor! :( ;(

nou das niet zo heel moeilijk hoor want hier in eindhoven kon ik je al horen zingen..... dus van verraden is niet echt sprake.

sinterklaas kapooohhooooooeeentjeeeee gooi een nieuwe zijspan in meh skoeeeenntjeeeee gooi wat nieuw rubber voor meh mhoootorrrr ( ja errug vals ) in me laaaaaaaarsssjjhhuuuu en prinsje zegt dan dankkuuuuu sinterklaaahaassssssje _O- :+
 
nou das niet zo heel moeilijk hoor want hier in eindhoven kon ik je al horen zingen..... dus van verraden is niet echt sprake.

sinterklaas kapooohhooooooeeentjeeeee gooi een nieuwe zijspan in meh skoeeeenntjeeeee gooi wat nieuw rubber voor meh mhoootorrrr ( ja errug vals ) in me laaaaaaaarsssjjhhuuuu en prinsje zegt dan dankkuuuuu sinterklaaahaassssssje _O- :+
Heb een luide stem, excuses voor de overlast. :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan