Sissybar

baantje

Rookie
30 okt 2009
12
0
Beerta
Hoihoi,

Net nieuw hier en gelijk nog maar een toppic....SISSYBAR.
Ik ben al erg lang op zoek naar een sissybar (met bagagerekje) voor mijn virago 535.
De steunen die ik vind zijn zo hoog dat ze van de motor een soort botsautootje maken.....wederom (net als mijn stuurtje) geen gezicht. Ik zoek iets van een centimeter of 10 hoog om mijn lieffie net even een steuntje aan de kont te geven (en die mag wel een steuntje hebben :Y ) Zijn er uberhaupt wel van die lage steunen ?
 
Hier spreek het lieffie in kwestie.. En wil bij deze even doorgeven dat ze in geen geval op het motortje van baantje stapt, de steuntjes waar zij behoefte aan heeft kunnen blijkbaar niet door baantje zelf geleverd worden dus dan zoekt ze ze wel elders...
 
ai ai ai, beter geef je dr wat ze wilt anders word je een van die vrouwloze kansloze testosteronbommen waarvan dit forum uitpuilt :+

deze vraag staat misschien net in de "verkeerde" rubriek (onder choppers zou je meer kans maken denk ik)
Een beetje metaalbewerkingsbedrijf zou zelfs zoiets voor je in elkaar kunnen knutselen :+
 
Zooo...pleisters geplakt, wijntje erbij (niet meer rijden hè), wachtwoord gewijzigd....gaatieweer.
Bedankt MM, de google resultaten kende ik al en op de andere heb ik het ook net weer niet gevonden. Tjeempig....ik ga nog ff proberen en anders moet ik toch iets laten knutselen.

Hee Henkie.....twee dagen en ze brengt een PAK kranten (past wel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan