Site om een motor maatje te vinden

Motorvirus

BigTwin
16 jun 2008
38.234
255
Beste MF-ers,

Ik kwam laatst op de site www.motormaatje.nl.
De bedoeling van deze site is dat je een motor maatje vind bij jou in de buurt.

Maar als je een motor maatje zoekt kan je je dan niet beter bij een motorclub aanmelden.

Mijn vraag is wat julie hier van vinden


Groetjes Directeur
 
Laatst bewerkt:
Maar als je een motor maatje zoekt kan je je dan niet beter bij een motorclub aanmelden.



Groetjes Directeur

Of gewoon lekker hier rondhangen en via de regionale topics gelijkgestemden tegenkomen, is voor mij iig meer dan voldoende.
 
Citaatje van de initiatiefnemer van motormaatje.nl

“Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, maar een centrale plek waar ik kon zoeken naar toertochten in mijn regio of waar ik makkelijk in contact kon komen met iemand die dezelfde motor heeft, kon ik niet vinden”.


Vraag me toch af waar hij gezocht heeft achter de bank ofzo??? :+

Volgens mij zijn er toch redelijk wat mensen die Motor-forum.nl hebben weten te vinden.
 
Citaatje van de initiatiefnemer van motormaatje.nlVraag me toch af waar hij gezocht heeft achter de bank ofzo??? :+

Volgens mij zijn er toch redelijk wat mensen die Motor-forum.nl hebben weten te vinden.


Motor-forum is zeker 1 van de bekenste.

Maar ik heb hier nog geen motor maatje gevonden :') :+
 
Motor-forum is zeker 1 van de bekenste.

Maar ik heb hier nog geen motor maatje gevonden :') :+


Mischien wat meer rond gaan hangen in de regionale topics die overjou omgeving gaan?

Ach ja niks is zeker in het leven ook niet het vinden van je motormaatje op MF :+
 
Ben lid van een club geworden dan komen de maatjes vanzelf *O* . Maar had ook al een paar collega s waardoor ik ben gaan rijden. Maar club is een goed begin, zitten altijd wel een paar mensen van jouw gading tussen.
 
Ik rij altijd in me eentje.

Anders beginnen ze weer te zeiken dat ze het niet bij kunnen houden. Of ik begin te zeiken dat ze op moeten schieten. :+
 
Beste MF-ers,

Ik kwam laatst op de site www.motormaatje.nl.
De bedoeling van deze site is dat je een motor maatje vind bij jou in de buurd.

Maar als je een motor maatje zoekt kan je je dan niet beter bij een motorclub aanmelden.

Mijn vraag is wat julie hier van vinden


Groetjes Directeur
daarom heb je daar ook een profiel aangemaakt??


ik heb mijn maatjes via MF *O*
 
Ik heb gewoon vrienden... of is dat lullig om te zeggen ;)
Ach ik vind het een leuk iniatief, of het werken gaat weet ik niet. Ik zou er geen gebruik van maken.
 
Ik leer nu mensen om me heen kennen met motoren, zowel bij een winkel waar ik geregeld kom en babbel.
Ook in m'n vriendenkring heb ik er eentje zitten.
Gewoon lekker sociaal met alles en iedereen slap gaan lullen, grote grijns op je knar zetten als je het hebt over je motorische schatje en je komt zo net zulke rare mensen tegen als jezelf.
Zo werkt het bij mij wel, onddanks dat ik m'n motor nog niet eens heb word ik door mensen uitgenodigd om een stuk te scheuren *D
 
Citaatje van de initiatiefnemer van motormaatje.nlVraag me toch af waar hij gezocht heeft achter de bank ofzo??? :+

Volgens mij zijn er toch redelijk wat mensen die Motor-forum.nl hebben weten te vinden.


Ja alleen vond ik hier maar weinig maatjes tot nu toe.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan