site voor kappen/kuipwerk, ervaringen?

dit is weer zo'n topic waarin een hoop mensen reageren die waarschijnlijk nooit zo'n set in het echt hebben gezien.
De enige manier om er achter te komen is er een kopen en dan proberen, daarna hier laten weten hoe het is bevallen.

Smijt jij anders ff €500,- op de gok over de balk. :W

Ik ben toen der tijd voor mijn auto bezig geweest met after market spullen. Weliswaar geen motor, maar wel after market zooi die volgens hen ook 100% pasvorm had. Ik heb met mijn eigen ogen kunnen bewonderen hoe mooi het er uit zag op de promotie auto en het was zwaar klote.

Als ik dan her en der lees dat after market spul voor motoren ook vaak klote is dan denk ik terug aan mijn eigen ervaring en kijk ik er niet van op dat ik het lees.

Zolang er nog geen persoon voorbij komt die wél een positieve ervaring met ons kan delen geloof ik er geen zak van.
 
Laatst bewerkt:
Tering, daar zitten wel een paar gruwelijke designs bij! Als ik schade had gereden had ik het wel geweten! Die blauwe rizla kappen voor de GSXR zijn bruuuttttttt :9~ :}
 
Deze kappen of vergelijkbare kun je ook vinden op ebay. Het spul komt dan wel uit Hong-Kong. Kost dacht ik 350 Euro zonder verzending en eventuele douanekosten.

Kappen zijn ideaal voor het gebruik op circuit.
 
Laatst bewerkt:
Deze kappen of vergelijkbare kun je ook vinden op ebay. Het spul komt dan wel uit Hong-Kong. Kost dacht ik 350 Euro zonder verzending en eventuele douanekosten.

Kappen zijn ideaal voor het gebruik op circuit.
daar hebben we het al 10 post over :P

verzending daar kost trouwens 225 dollar

en een kap tussen de 250 en de 400 dollar
 
sorry, heb niet alles gelezen... als je het zo bekijkt dan ben je niet veel goedkoper uit dan gewoon bestellen bij kappen.nl... hmmmm 225 dollar is wel redelijk uit Azië per vliegtuig naar Nederland. Je zit altijd nog met de eventuele douanekosten.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond idd ook dat er hele mooie setjes tussen zaten. Tis niet zo dat ik op het punt sta om zo'n setje te kopen. Ik heb nota bene net mijn motor verkocht. Ik was gewoon wat aan het kijken op internet en kwam de site tegen. Maar niemand ervaring met deze kappen?
 
Vandaag mijn motor weer opgehaald. Vorige week schuiver gemaakt. Ik heb een replica kuipset besteld bij kappenset.nl Ik heb contact gehad met de leverancier. Hij verzekerd mij dat de set zonder problemen gaat passen op mijn cbr900rr. Jullie horen het van mij !!!! 4 weken levertijd
 
Ben bij kappenset.nl 580 euro kwijt....maar ik ben ervan overtuigd dat hij ze gewoon via e-bay besteld. De reden waarvoor ik ze toch bij kappenset.nl besteld heb is dat ik niet vooraf hoef te betalen. Ik betaal bij aflevering, Ik controleer de kappen en als het me niet aanstaat dan stuur ik ze terug.
Ik zie wel !
 
'kappenset.nl' > 'site voor kappen/kuipwerk, ervaringen?'
 
Geen ervaring mee, maar het zal ongetwijfeld gaan om de kuipsets die voor de helft van die prijs via ebay aangeboden worden door Chinese verkopers.
 
ben wel flink aan het twijfelen na het lezen van alle berichtjes.
580 euro kappenset. (ik ben zelf niet handig genoeg dus ik laat hem erop zetten door een motorzaak) 4 uur werk = 250 euro. Tank overspuiten 150 euro
Bijna 1000 euro.
Als ik dan er zeker van ben dat ik een mooie motor terug krijg dan heb ik er dat wel voor over.
Maar zeker weten doe ik dat niet !?
 
Volgens mij heeft die eBay winkel dat ook, een niet goed, geld terug garantie.

Overigens scheelt het wel met NL, hier kosten ze 600 euro, via eBay incl. verzendkosten zit je op 385 euro (excl. invoerrechten).

Ik ben iig benieuwd naar de ervaringen van michelvandijk met zijn Fireblade.

voor die 100 euro verschil (10% invoer + btw kom je rond de 500 uit) zou ik het in NL bestellen.
Want het gaat nooit passen. En probeer dan je geld maar eens terug te krijgen (als het al niet kwijtraakt ben je sowieso een eurootje of 200 armer)
 
Ben ook wel benieuwd, heb ook klappertje gemaakt en heb waarschijnlijk alleen een nieuwe topkuip/voorspatbord nodig...laat maar even weten michel...
 
Ik weet het even niet zeker meer, maar tot aan 450 euro is het product toch vrij van invoerrechten?
 
als je het zelf meeneemt in het vliegtuig wel ja

Dat ligt er natuurlijk ook aan of de douane je pakketje eruit pikt als het in nederland aankomt... Al is die kans bij zo een groot pakket wel wat groter. Zelf zou ik het ook voor die (ongeveer) 100,- wel in nederland doen, weet je ook dat het niet in brokken aankomt en je kan natuurlijk altijd verhaal halen...scheelt een hoop gelazer denk ik.
 
Een andere site die ook kappen aanbied is moto 777 ( http://stores.shop.ebay.com/Mung88__W0QQ_armrsZ1)

Daar bieden ze al kappen aan voor 168 euro (250 dollar met de koers van 1,49).
Maar dan komt er nog wel 201 euro shipping bij (300 dollar).

Welke kosten zouden hier dan nog meer bijkomen? Volgens http://www.douane.nl/430euro/
Mag je goederen tot 430 euro gratis invoeren.

Mvg Sven
 
Een vriend van mij heeft een kuipset bij kappenset.nl besteld voor zijn 1000rr in de repsol uitvoering. De set ziet er prachtig uit, en heeft een goede fitting vergelijkbaar met origineel.
Ik ben van plan om voor mijn zx10r een monster energy set aan te schaffen.
 
Ik koop liever niet via Ebay, want je kan de set niet zien en je moet vooruitbetalen. Stel de set bevalt niet ben je je geld kwijt en reken maar dat je het geld ook niet terug krijgt..
 
Een vriend van mij heeft een kuipset bij kappenset.nl besteld voor zijn 1000rr in de repsol uitvoering. De set ziet er prachtig uit, en heeft een goede fitting vergelijkbaar met origineel.
Ik ben van plan om voor mijn zx10r een monster energy set aan te schaffen.


Niet echt een slimme zet ?!?! Een nepberichtje op een forum zetten om zo zelf meer kappen te kunnen verkopen !?
Iedereen kan in jou onderwerpen neuzen !

spam
 
Terug
Bovenaan Onderaan