sites voor aanpassingen van motor

sideburns

MF veteraan
7 nov 2001
1.384
0
s-Hertogenbosch
Een neef van mij is verlamd van zijn middel naar beneden. Nu reed hij vroeger altijd motor en na wat familie-feestjes (lees:drank) en wat slap gelul met mij, krijgt hij weer kriebels.

Nu is het mogelijk om een aangepaste trike te krijgen. Maar hij wil graag iets rijden wat ook nog door een bodcht wil. Nu weet ik uit ervaring dat nieuwe zijspannen dit heel aardig doen.

Nu dus mijn vraag: Weten mensen hier bedrijven/sites waar ze voorbeelden hebben gezien? Alles moet naar boven gebouwd worden.

Ik weet dat hier al eens posts over zijn geweest maar daar kwamen niet echt voorbeelden/sites naar boven.
Dus graag wat reacties en niet gelijk een slotje MODS

Heb vroeger met hem gereden en zou dat graag weer doen!
Alles is welkom!
 
Heb in Utrecht op de beurs een stand gezien van een firma/vereniging die motorfietsen aanpast voor mindervaliden, maar weet niet hoe ze heten.
Misschien zijn er hier wel bezoekers van de beurs die het zich wel kunnen herinneren.
Suc6
:]
 
Jaja, er een een speciaal bedrijf die motoren aanpast voor invaliden, zelfs gewone tweewielers.
Kan natuurlijk alleen niet op de naam komen, maar daar kom ik nog op terug, die kerel zit in Assen dacht ik.


ja , die bedoelde ik idd, Rob Janssen in Assen
http://www.mmvg.nl/

Schijnt de goeroe op dit gebied te zijn.

Projectgroep Motor Mobiliteit voor Gehandicapten
Coördinator Dhr. Rob Janssen
p/a Stelmakerstraat 28 • 9403 VB Assen
Tel. 0592-371258 • Fax 0592-340361 • 06-50953035 • info@mmvg.nl



 
Laatst bewerkt:
Rob jansen heeft mijn motor ook aangepast.
Hij moet gewoon effe een keer bellen en naar een intake gesprek.
En dan hoort hij wel wat de mogelijkheden zijn.
En er is veel mogelijk maar niet alles.
Hij heeft nu al meer dan 200 mensen geholpen.
En weet nu goed wat er mogelijk is toen ik met mijn eerste motor bij hem kwam nog niet ik was namelijk een van de eersten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan