sjees wat veel

mad2

Die hard MF'er
27 nov 2001
887
0
amsterdam
ben net een klein uurtje terug van een lang motorloos weekeindje met mijn schoonfamilie. Maaaar sjeeeeeeees wat veel is er gepost zeg niet meer bij te houden.
Heb ff enorm lopen balen dat ik mijn duc niet mee had, aantal leuke bochten met het blik moeten nemen.
Nog ff jaloers gekeken naar motors op de weg van achter mijn ronde stuur. Maar nu de vraag:

Hoe houden jullie dit in hemelsnaam bij? Lezen jullie dan alles? is bijna zielig voor je ogen.

doe er wel ff een polletje bij
 
Een tip van mij: wordt nooit moderator. :+ ;)

Kom je 's avonds thuis, ben je al uuuuuren bezig om alle topics en posts van 1 dag door te lezen, laat staan van meerdere dagen. :P

Goed teken toch? *D
 
ben ff 't een en ander aan 't doorlezen, zie toch her en der humoristische op merkingen. :)
 
Zelfs ik kan alles niet meer bijhouden en 'k zit 24/7 achter een pc met i'net aansluiting.
Ik lees nu enkel nog de threads met <20 posts.. al die pagina's wordt'k ziek van.. 'k wil 999ppp terug ;(
 
Probeer 2/3X op een dag te lezen,is er van de week niet van gekomen '( 2/3X afgelopen week.
Ben dan vééél aan 't lezen.

'Tis leuker om 't bij te houden.Dat doen we komende week dan ook weer *D
 
Op zondag 03 maart 2002 19:30 schreef zut het volgende:Ja..... :)Tis zieliger voor mijn rechterhand.

Gebruik je je toetsenbord dan maar met een hand? of klik je lekker met je muis het hele forum over?
 
Lees alleen datgene dat de laatste 24/36 uur is gepost in de Algemene Praat, de overige fora kijk ik wel in maar als de topictitel me niet aanspreekt lees ik hem niet. Gelukkig herken ik meestal de eerder gelezen topics al zodat ik weet welke ik niet interessant vond. Al met al kost het me maar 60-90 minuten om bij te lezen. Op mijn werk boeit dat niet, maar thuis heb ik ook nog zoiets als ehm... een... ehm, (hoe heet dat ook al weer?)... oja, een vriendin :P en nog wat andere hobbies...
 
poll optie staat er niet bij,
ik lees zeer veel, 24 h per dag internet om me heen, werk en thuis
 
Lees het leukste, maar dat is zo moeilijk te bepalen. Bepaalde forums lees ik altijd, sommige nooit.

Als ik een tijdje (lees enkele dagen) ben weggeweest lees ik alleen de recente topics.
 
Lees alleen datgene wat me interessant lijkt. En natuurlijk de topics waar ik soms door mede M-Fers op gewezen wordt. :)
 
Op zondag 03 maart 2002 19:46 schreef poohbeer het volgende:
Zelfs ik kan alles niet meer bijhouden en 'k zit 24/7 achter een pc met i'net aansluiting.
Ik lees nu enkel nog de threads met <20 posts.. al die pagina's wordt'k ziek van.. 'k wil 999ppp terug ;(


:^ :^ ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan