Sjeesus,ik krijg dat voorwiel niet van de grond af

Tis mij nu ook voor het eerst gelukt om dat voorwiel van de grond te krijgen. Eerste versnelling gas erop, gas los en weer vol er op.

Dus zo doen jullie dat. :)
Het zijn alleen nog maar wat stuiter bewegingen, maar het begin is gelegd.

Is het eigenlijk wel mogelijk om die bak van mij verder op zun achterwiel te krijgen :? ? Is er iemand hier die daar ervaring mee heeft met een VFR750F?
 
Tis mij nu ook voor het eerst gelukt om dat voorwiel van de grond te krijgen. Eerste versnelling gas erop, gas los en weer vol er op.

Dus zo doen jullie dat. :)
Het zijn alleen nog maar wat stuiter bewegingen, maar het begin is gelegd.

Is het eigenlijk wel mogelijk om die bak van mij verder op zun achterwiel te krijgen :? ? Is er iemand hier die daar ervaring mee heeft met een VFR750F?
tuurlijk wel: www.crazyass.ca/vfr/images/BILLMEGA.JPG
 
Voor iedereen die nog wat gaat uitproberen met
betrekking tot het wheelieen:

PAS OP.

Ik ben er namelijk achter dat dit dus banden vreet. Ik zat nog dik in m'n profiel van m'n achterband en inmiddels is een 8 cm brede rand finaal glad, en de randen nog in 't profiel.
Over vierkante banden gesproken...

:( :(
 
Voor iedereen die nog wat gaat uitproberen met
betrekking tot het wheelieen:

PAS OP.

Ik ben er namelijk achter dat dit dus banden vreet. Ik zat nog dik in m'n profiel van m'n achterband en inmiddels is een 8 cm brede rand finaal glad, en de randen nog in 't profiel.
Over vierkante banden gesproken...

:( :(

whahahahaha :+
 
ben ook wel benieuwd of het mij ooit zal lukken.
ben nogal een schijterd in dat soort dingen :(

Het zal wel komen doordat ik paar jaar geleden uit de bocht ben gevlogen met de motor.
Gelukkig komt het gevoel van lekker rijden weer helemaal terug nu ik sinds een paar weken een eigen motor heb.

Is wheely maken ook mogelijk met Kawa gpx 600r ?
Ik denk het haast wel, want de motor trekt op zich lekker. Ben alleen bang dat de motor veeeel te snel omhoog komt en dat er dan wat gebeurd doordat hij onstabiel wordt :?
 
heb ook een te groot zwaartekracht probleem het is een keer gelukt toen ik achter een auto zat die zat te twijfelen ik er voorbij gas dicht gas open en hoooonou
maar daarna is het niet meer gelukt met de 1100.
ben nu bochten aan het oefenen met een vriend die een veel lichtere motor heeft en allang de straatstenen afstoft met zijn kneesliders
 
ben ook nog aan het oefenen maar ik denk dat m`n balhoek wat te schuin is en m`n motor wat te zwaar(280kg).maar ik heb toch wel het idee dat het met 100pk en 125nm wel moet gaan lukken.Ik heb wel een andere pijp gezien en ze geven op dat er +/- 20pk en 15nm bij komt.dan moet het toch wel een keer gaan lukken.Ik hou in ieder geval de tips wel in m`n achterhoofd.
Bedankt allemaal. 8-)
 
Stap op een Bandit 1200 zet hem in zijn eerste versnelling en laat hem lekker rollen tot de 4000 toeren, draai dan het gas open en het gaat vanzelf.

Now we're torqing....
 
Laten we maar hopen dat de verzekeringsmaatschappijen dit onderwerp niet lezen anders vliegen de premies omhoog.........

Vorig jaar tijdens de ONK in OSS werd ik ingehaald door een R1/R6:
hij/zij reedt zeker 200-300 meter op het achterwiel met iemand achterop........
 
ben ook nog aan het oefenen maar ik denk dat m`n balhoek wat te schuin is en m`n motor wat te zwaar(280kg).maar ik heb toch wel het idee dat het met 100pk en 125nm wel moet gaan lukken.Ik heb wel een andere pijp gezien en ze geven op dat er +/- 20pk en 15nm bij komt.dan moet het toch wel een keer gaan lukken.Ik hou in ieder geval de tips wel in m`n achterhoofd.
Bedankt allemaal. 8-)
Gas open, op een Vmax die nog onhandiger is kan het ook :P

JCO_max.jpg



alleen dat neerkomen......
 
Het lukt mij alleen in zijn eerst verzet.
In de 2e lukt het me niet.

Is het misschien wel mogelijk met een FZR-1000 om in zijn 2e
op het achterwiel te gaan?

Denk dat ik de tandwiel verhouding ook ga aanpassen.
Heeft iemand hier tips voor?

Alvast bedankt. :9
 
gewoon een Yamaha R1 99 model kopen of je nou wel of geen wheelie wilt maken
doet dit beest toch wel , schijnt door de korte achterbrug te komen
*O* :Y :9 :] :}
 
Zwaartepunt zoveel mogelijk naar achter verplaatsen, met gestrekte armen wheelién.

Wheelye's zijn een aanslag op je motor. Al snel zal blijken dat de krachten de motor geen goed doen.
Je koppeling gaat er snel aan, evenals je ketting en tandwielen. Je versn.bak krijgt het ook stevig voor zijn kiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan