Sjorogen of Bindrails?

Zjanke

MF veteraan
17 apr 2015
3.448
3.395
Waalre
Ik heb een gesloten aanhanger gekocht voor o.a. mijn circuitdagen. Nou moet ik nog iets hebben om mijn motor vast te zetten en uiteraard moet ook mijn tent en andere spullen vast zitten. Omdat ik hem ook wil gebruiken voor ander vervoer wil ik niks vast in de aanhanger monteren. Wat is nou het makkelijkste systeem en heeft iemand nog tips waar ik aan moet denken?
 
Er zal toch sowieso iets vast in moeten? Maar ogen zijn wat grover en minder gevoelig, rails wil troep in komen en afhankelijk van het soort slecht werken.
 
Rails of ogen mogen uiteraard vast, maar ik wil geen vast rek of kastjes
 
Laatst bewerkt:
Oke.
Dan lekker de inrijklem los voorin tegen kopschot. Die gaan eenmaal tegen een kopschot aan nergens heen. Verder 2 ogen ergens links en rechts naast de klem. Eventueel zelfs op de klem zelf. Achterin aan de wand 2 ogen om de achterzijde van de motor tegen zijdelings verspringen te zekeren, daar hoeft amper kracht op te staan en is puur om de motor recht te houden.
 
In mijn aanhanger zitten 6 ogen om 2 motoren naast elkaar vast te zetten, in combinatie met 2 inrijklemmen. Onder de inrijklemmen zit een extra strip, deze haakt in de voorste set ogen. De motoren staan dan ook aan de achterkant van de aanhanger, zodat zaken als een gereedschapwagen ed tegen het kopschot kunnen.

Zo kan ik de aanhanger helemaal leeg maken voor ander gebruik, of 2 motoren in vervoeren met extra spullen.

Hier is het enigszins te zien:
11986_647923328568034_421982265_n.jpg
73363_642699905757043_311139154_n.jpg
 
Dank! Dat maakt het wel lekker duidelijk. Mijn aanhanger is wel kleiner en er hoeft maar een motor in, dus ga eerst eens los laden en mijn kogeldruk meten voor ik alles vastzet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan