Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb nog wel een runner 180cc cdi kan die er ook op?De Skipper SKR 125 levert 10kW bij 7250tpm en loopt standaard 100km/u [versie zonder katalysator].
Aangezien het een 2takt is is 'ie makkelijk te tunen; er is oa van Malossi veel voor te krijgen; van rollen, cdi's tot snelle cylinderkoppen en dan heeft een snellere meer open uitlaat ook meer zin hoewel je ook nu al verschil zou moeten merken.
Op mijn Hexagon merk ik in ieder geval wel duidelijk verschil in acceleratie en topsnelheid sinds er een ''sport''uitlaat op zit.
Je zou ook kunnen proberen er een cdi van een Hexagon op te zetten [vind je wel op MP of ebay gebruikt] dan maakt 'ie sowieso meer toeren en zal 'ie ong. 120km/u lopen.
oke maar skipper is lucht he runner is water kan gewoon die clinder er dan op maar dan met skipper kop?Als het een FXR is [dus geen VXR] misschien wel maar of je er veel mee wint?
Die is afgesteld op de 180cc versie dus hoeft niet per sé meer toeren te laten toestaan; als je nou ook een FXR cylinder monteert dan heb je 21PK bij 8000tpm en zal 'ie erg snel zijn.
De Hexagon 180 RST draait overigens max 8250tpm dus die is nóg sneller; de motoren zijn verschillend afgesteld, zo heeft de Runner een compressieverh. van 9,8:1 terwijl de Hex een verhouding van 10.2:1 heeft.
Een Mikuni 20mm zal ook zeker helpen meer power te genereren.
ik heb nu een runner 180cc cdi ga hem er op doen zeg wel als die harder loopt of slechter enzoO shit; daar had ik even niet bij stilgestaan, ik dacht dat je Skipper watergekoeld was...
Misschien krijg je dan toch koelingsproblemen met een 180cc Runner cylinder.
Ik zou het meer in een andere cdi en rollen zoeken: veilige en vrij goedkope oplossing.
en als die dan nog niet start dan is het gewoon niet compattablelijkt me wel
en als die dan nog niet start dan is het gewoon niet compattable