SKR 125

Status
Niet open voor verdere reacties.

4f2d27b992a2a_tumblr_lvrp8bU9AV1qibz0jo1_500.png
 
Laatst bewerkt:
Waar komen die figuren ineens vandaan die horen niet eens op dit forum thuis de topics met dit soort gasten springen als paddenstoelen uit de grond niet normaal. Over 180 cc scooters mijn god.

Stond van de week in de stad ook van die scooter lui zegge sporten sporten man kom dan je durft niet. Sta je daar met je motor en denk je van mijn god " I don't want to live on this planet anymore"
 
Waar komen die figuren ineens vandaan die horen niet eens op dit forum thuis de topics met dit soort gasten springen als paddenstoelen uit de grond niet normaal. Over 180 cc scooters mijn god.

Stond van de week in de stad ook van die scooter lui zegge sporten sporten man kom dan je durft niet. Sta je daar met je motor en denk je van mijn god " I don't want to live on this planet anymore"

Nou ja, die 180cc scooters zijn gewoon motorscooters. Ze zitten dus wel op het goede forum, alleen kunnen ze zich beter melden in het motorscootergedeelte. Hoewel dit soort figuren daar nu ook wel genoeg van zijn.
 
ik vraag ook sowiso niet wat iemand in een (motor) scooter ziet.

Tjah.. mischien leuk voor mensen die niet kunnen schakelen.. maarjah dat is mijn mening
 
Makkelijke dingen hoor. Zeker in en rond de stad. Lekker vlot, makkelijk te parkeren, onderhoudsvriendelijk. Benen mooi beschermd, bergruimte...
 
Makkelijke dingen hoor. Zeker in en rond de stad. Lekker vlot, makkelijk te parkeren, onderhoudsvriendelijk. Benen mooi beschermd, bergruimte...

Voor in en rond de stad heb ik m'n trapfiets , met evt. nog fietstassen, die zijn pas onderhouds vriendelijk, maar benen niet berschermd.

En in de stad is toch alles max. 15 min van je af *O*
Maar hé. mischien in grotere steden als je naar de andere kant moet.. tjah mij niet gezien *O*

Wel leuke van (motor)scooters.
Als er ooit iets aan de hand is kan je niet even makkelijk sleutelen _O-
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk dat moddereters een nutteloos topic als dit gewoon open houden ter vermaak van de rest!
[afbeelding]

OT: afstellen doe je op een dyno met koude motor. Pak de uitlaatbocht vast en geef vol gas. Het aantal seconden dat je de uitlaat vast kan houden zonder je te branden is het aantal gram dat je rollen moeten zijn.
Ik nam eigenlijk aan dat het een moddereter was die aan het trollen was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan