Skyteam : Dax, Monkey, Gorilla en PBR 125cc

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Marinus84: Al foto's van je dax?
Ik ga dit weekend foto's maken van mijn dax. *D Maar post het wel in het nieuwe topic. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga straks naar Nedstore, ff een 3.5litertankje kopen.
En ik ga hem mooi achterop m´n motor vast binden.. :P gs500.
Hoop dat het gaat passen.. :+
 
Al die chinese blokken zijn wel even betrouwbaar. Er zitten niet echt substaniele verschillen in de china blokken. Allemaal prima blokken en betrouwbaar.

btw, volgens mij is photobucket niet zo geschikt als image-sharer omdat je na een aantal keer de foto's te hebben gezien je geblokt wordt van photobucket. Ik gebruik altijd tinypic, die werkt tot nu toe altijd. En je kan de tinypic uploader voor windows gebruiken voor snel uploaden.

Ik werk al jaren met photobucket, nog nooit wat van gemerkt. Ook toen ik veel op fotografiefora zat...
Momenteel zit ik op mijn werk, dus heb even geen tijd om een nieuw topic te ontwerpen, daar kom ik vanavond denk ik wel even aan.

Enneh... Arnold, klote hey dat het spruitstuk niet past, maar ik had er al wel mijn twijfels bij. Welke was het precies die niet pastte? Linkje? Misschien handig voor in de knowledge base, doe ook in de OP komt van Deel 2! ;)
Natuurlijk gaat het tankje achterop! Heb je niet zo'n meerekkend bagagenetje? Denk dat ik komende woensdag even heen en weer rij op mijn cb500 om hetzelfde als jij te doen. Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ik had de rechte van 35euro besteld.
Achteraf dom, want er staat zb/pbr/chaly bij.. Maar ik zat met mijn gedachte bij iets anders te denk. Dat de carburateur meer met een schuine hoek kwam te staan, in de hoogte :N B|

Ik neem ook een Spin mee, en voor de zekerheid 1 spanbandje :+
 
3618811655_3b51bf8e34.jpg

3618813277_edf6a350e6.jpg


3618818813_10f8a2822a.jpg

Enne, immi 15mm?, Mikuni 26mm, 2x Mikuni 32mm, van een gs500 :9
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor :)

Ok guys, mijn gooi naar een officieel topic:
Het grote kleine wielen topic - Deel 1

Heb weinig inspiratie, maar ik hoor graag in DIT topic wat ik in de OP moet zetten, moet weglaten, anders moet doen etc.

Ga ik nu even fijn een OP-banner maken :D
Ik zag daar ook een foto van jouw dax staan. ;)
Beetje tevreden met je dax?
Ik moet ook nog in de OP net als arnold-d en H3 :P ... De anderen moeten zich maar gewoon melden in het nieuwe topic dan kunnen ze erbij in de OP.
Kan de topictitel nog aangepast worden? Zo ja, Het grote 125cc kleine wielen topic lijkt me nog wat beter herkenbaar voor toekomstige nieuwkomers in dit topic. Oude topic was goed herkenbaar vanwege skyteam en 125cc in de titel. :/

Mijn foto's komen zondag. Ik hou jullie nog in spanning welke kleur dax ik heb gekozen. :P

Ik heb eigenlijk wel zin in een meeting over een maandje of 1,2... Wat vinden jullie er van? :]
 
Laatst bewerkt:
@Marinus84:
Ik heb je openingstopic bekeken... Zie er goed uit!!!
Vooral je openingspost met alle speeltjes op een rij. super.

Oja en over de hoofdsproeier voor de 26mm Mikuni. Ik rij nu met 140erin.
bougie is zwart en op lange rechte stukken (3km of meer) constant 80km/h rijden bokt ie af en toe ineens ff. Met andere woorden hij staat nog iets te rijk.
(natuulijk heb ik geen sproeiers kleiner dan 140, maar ik hoop er vandaag een paar te vinden op een grote motor beurs in Bockhorn-Duitsland)
 
Je kan ook voor 16 euro een sproeiersetje bestellen, dan heb je er genoeg om lekker te proberen.

Heeft zo'n mikuni trouwens een externe hoofdsproeier, of moet ik hem er telkens af halen om de sproeier te verwisselen? :'(
 
De hoofdsproeier zit onder de centrale moer (uhhh dacht sleutel 19) die onderin de vlotterkamer zit.
Demontage van de carburateur is dus niet nodig als je de sproeier wisselt.
 
sleutel 19 idd. ik draai altijd de slangenklem los van het spruitstuk, dan kan je de carb een kwartslag draaien en kan je er zo bij.
 
- Het grote kleine wielen topic - Deel 1 -

Daar vallen ook scooters onder....

mini-trail topic 1?
In de OP lijkt me duidelijk genoeg vermeld waar het over gaat. :P
Toevoegingen van 125cc in de titel lijkt me wel beter.

Ik ga verder spammen in het andere topic. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan