Skyteam Gorilla / Monkey 125cc

[-Tom-]

MF veteraan
26 mei 2005
4.299
136
Harreveld
Te koop aangeboden:
Een zeer mooie Skyteam Gorilla / Monkey op motorkenteken (125cc). De Gorilla heeft zeer veel speciale onderdelen, waaronder:
-Nieuw gespoten tank
-Dubbele carbon uitlaat (met verwijderbare decibel-killers)
-Brede 10" velgen met brede banden (130 breed achter!)
-Verlengde achterbrug
-Dubbel zuiger remklauw voor voor meer remvermogen, met staal omvlochten remleiding en nieuwe rempomp.
-Stuurkuipje
-Audi style bewegende knipperlichten

Motorisch verkeerd de Gorilla in originele staat (125cc) en start met 1 druk op de knop, de topsnelheid bedraagt (afhankelijk van je postuur/gewicht) een dikke 90 km/h. Alle electra werkt naar behoren!
Vraagprijs voor al dit moois:
€1300,-

Gaat weg omdat ik ruimte wil maken voor een Kawa ZRX en een Honda C50 voor m'n vriendin

6EfqGw9.jpg


h8xVgZE.jpg


vo6v9kn.jpg


vlusgNC.jpg


Y1jiA4d.jpg


KARKufA.jpg


3TMZyef.jpg
 
Leuk ding.
Even uit nieuwsgierigheid, is dit een verkapte Honda?
Zijn onderdelen goed verkrijgbaar?
Wat is staat van het onderhoud en wat zijn de intervallen?
En de kilometerstand?
 
Leuk ding.
Even uit nieuwsgierigheid, is dit een verkapte Honda?
Zijn onderdelen goed verkrijgbaar?
Wat is staat van het onderhoud en wat zijn de intervallen?
En de kilometerstand?
Dit is een kopie van een Honda ja. Letterlijk alles is gewoon nieuw verkrijgbaar van verschillende merken en verschillende kwaliteiten (van complete aluminium CNC gefreesde frames tot complete motorblokken die beginnen bij 200 euro en kunnen eindigen bij 2500 euro, of meer...).

Staat van onderhoud is goed (ketting/tandwielen/banden), zo'n ding heeft eigenlijk nauwelijks onderhoud nodig. Ik heb er meerdere gehad, ik ververs gewoon elk jaar de olie en check de klepspeling en stel bij indien nodig.

Afgelezen kilometerstand zou ik even moeten kijken, ik dacht zo uit mijn hoofd rond de 8000 km.
 
Ja, leuk ding, maar ben met de Monkey al verder met "op smaak" brengen.
Succes met de verkoop , je gaag er vast spijt van krijgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan