skyteam pbr deftig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry maar we zijn geen brommer/scooter forum.
Maar opzich een leuk dinkie om te beginne
Tis een beetje een motor achtig iets(komt alleen niet in de buurt van het gevoel)

maar jah opzich
 
In mijn ogen komt het ook niet als super betrouwbaar over. Als je per-se schakel wilt kun je zoeken naar een offroad met een minarelli AM6 of Derbi blok.

de Derbi Senda of DRD limited(duur) zijn populair, maar mijn ervaringen met de Derbi 6 speed is dat het schakelen veel lastiger gaat. Ze zullen het echter met gemak de 2/3 jaar volhouden, en daarna nog steeds genoeg waarde hebben zodat je je motorlessen kunt betalen.
 
ik wil gewoon echt weten of er iemand al mee gereden heeft ofzo en wat die er van denkt
 
zou ik niet doen. ik weet het, lekker goedkoop dus meteen aantrekkelijk maar made in china is iets waar je goed mee op moet letten. en ik heb het niet over dingen die in china in elkaar gezet zijn (die zijn namelijk ook "made in china"), maar dingen die ontworpen zijn door chinesen, dingen die in zo'n kut fabriek worden gemaakt (voor de duidelijkheid, anders kom pietje weer zeggen dat alles made in china is). mijn advies is, wil je toch een "motorachtige" scooter, spaar even door en koop later een fatsoenlijke scooter. een yamaha tzr, een aprilia rs50 of een derbi gpr50. alle 3 schakelbrommers met een race uiterlijk (en motor vorm, natuurlijk). kosten allemaal rond de 3000 euro (kan voor 2000 second hand) maar als je denkt dat zo'n chinees iets 1200 kost, kun je beter je best doen om door te sparen en meteen iets goeds aanschaffen. de kans dat zo'n china spul in je schuur roest en na een tijdje niet meer bevalt is vrij groot.

maar ja, ik was ook 16 en ik weet hoe het is om iets te willen, doorsparen lijkt zo moeilijk. gewoon doen joh, je bent nog jong!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan