Slachtoffer van Koekblik-terror..

Oh, man wat zonde... Ik heb die martin op de cbfourclub site zien staan trouwens...overgenomen van ene Twan, toevallig? prachtaparaat. Die zie je niet veel meer, nee. Altijd proberen om 'm op te laten knappen!

P.S. beterschap he?

Klopt, 3 weken geleden kocht mijn pa hem van die Twan, een week later had hij alweer een gsx1100r staan en heb ik deze van hem overgenomen :)

Ik ga ook zeer zeker proberen te regelen om hem weer te fixen, maar zoals ik al zei veel geld heb ik niet meer te spenderen, dus als de verzekering gaat bitchen zit ik in een lastig parket...

Als ik je voorvork zo zie vrees ik ook voor je frame :( . Balen. En gezondheid met je poot!

DAT hoop ik dus van niet '( maargoed dat gaan we allemaal van de schade-expert horen...

In ieder geval wil ik iedereen bedanken voor de info over schade-afhandeling en alle relaxte reacties!

Ik hoop dat ik binnenkort weer vrolijk rondrij op de Martin, of op iets anders als het niet anders kan!
 
Ik rij in harderwijk op het industrie-terrein Lorentz, rechte weg, een zijstraat naar rechts... Komt er van de andere kant die sunny aangereden met een flinke vaart, geen knipperlichten aan, dus ik kar vrolijk door (met een gangetje van 45 á 50).
Shit zeg, zonde van je motor, succes met opknappen en met het herstel van je teen.
We mogen wel op gaan passen hier in flipperdorp!!
 
Echt zonde van je fiets '( , is een heel leuk ding :9~ !
Hopelijk is hij nog veilig te repareren en hopelijk kan je dat, voor jou, financieel neutraal regelen.
Veel succes met de afhandeling en het herstel van je fiets!

Oh ja, je poot.... :X
We zullen maar zeggen : dat komt vanzelf goed. Beterschap! :)
 
Alles goed met het betonnen paaltje? ;)

Hehe, het was eigenlijk geen paaltje maar zo'n betonnen driehoek die wel eens in de bocht (in de berm) staan, ongeveer 40 cm hoog, d'r stonden in die bocht drie van die dingen op een rij. Ben ik zo tussen door gerold...

Kheb echt geluk gehad dat ik daar niet met m'n rug op beland ben, anders had ik nu niet zo relaxed met m'n voet in het gips op de bank gezeten... *D
 
Ik gebaren dat hij ff moest stoppen op een parkeerplaats, maar ik denk dat hij zich een beetje geintimideerd voelde en hij was zich aan z'n smoel te zien echt van geen kwaad bewust. Dus die heeft van mij de verkeersvinger gekregen.

Heeft geen zin. Ik heb ooit een keertje iemand die mij zonder snelheid te verminderen bijna omverreed (ik week op tijd uit) klemgereden bij het stoplicht. Piswoest liep ik op zijn deur af, trok die open om een bibberend mannetje te zien zitten "ik had je niet gezien, ik had je niet gezien....". Heb me verontschuldigd voor mijn reactie, hem verzocht voortaan beter wel op te letten en enigszins beschaamd vervolgde ik mijn weg. 120 kg, 2m in een motorpak is blijkbaar intimiderend.

Mike
 
Ik hoop echt dat je motor terug in orde komt.
Dat met die teen kun je ook anders zien, zit je lekker 6 weken thuis.
Trouwens die auto, weet je zeker dat dat een Sunny is want hij trekt volgens mij toch veel op een aftandse Micra.
 
die gast moeten ze opsluiten!!!!! je hebt je rbw 5 maanden, en dan al ALLES (spiegels, knippers) afgeleerd te hebben....
je hebt -denkik- zelf ook een foutje gemaakt; je had kenne weten dat ie nie rijden ken.. })

suc6 met je teen en motor!!!!
 
klopt een beetje denkik? teneerste, je had kenne verwachten dattie nie rijen ken, dus ook daar af te slaan, mischien ietsje afremmen?
en denken doe je op zulke momenten ook nie meer, zijn reflexen toch?
tis natuurlijk ook beetje suf om elk zijstraatje af te remmen...
er zijn altijd 2 kanten he? maargoed, vindt nog steeds dattie gast flink op zn flikker moet krijgen!!!

zelf ben ik vorige week van me trapfiets afgereden!! -technisch schuld van koeklik, maar ik reed nou ook niet echt netjes..- eerste gedachte toen ik opstond, was om um door zn raampje te rukken, stopte nog motor rijder voor hulp, maargoed, dan maar wat coelanter.. ik zeg, scheelde echt een haarje man!, zag ik dat tie lul een joint vasthad :( .. had ik um nou wel erdoor gerukt en afgestomp... mtf.. ") (ff mijn frustratie..)
 
Zeg Chimaira, misschien een vreemde vraag.. maar voerde je dimlicht of helemaal geen licht?

Ik heb mijn rijbewijs nog niet dus ik weet niet wat normaal is, alhoewel ik wel van plan ben om altijd met dimlicht rond te gaan rijden, aangezien ik denk dat je dan beter zichtbaar bent voor de medeweggebruiker.

Maar hoe zit dit bij de algemene motorrijder?
 
Zeg Chimaira, misschien een vreemde vraag.. maar voerde je dimlicht of helemaal geen licht?

Ik heb mijn rijbewijs nog niet dus ik weet niet wat normaal is, alhoewel ik wel van plan ben om altijd met dimlicht rond te gaan rijden, aangezien ik denk dat je dan beter zichtbaar bent voor de medeweggebruiker.

Maar hoe zit dit bij de algemene motorrijder?

Open je eigen topic man! MAaruh zelfs de rijscholen voeren dimlicht hier. Ik zelf doe het ook standaard, vrijwel iedereen geloof ik.
 
Zeg Chimaira, misschien een vreemde vraag.. maar voerde je dimlicht of helemaal geen licht?

Ik heb mijn rijbewijs nog niet dus ik weet niet wat normaal is, alhoewel ik wel van plan ben om altijd met dimlicht rond te gaan rijden, aangezien ik denk dat je dan beter zichtbaar bent voor de medeweggebruiker.

Maar hoe zit dit bij de algemene motorrijder?

Om mijn motor (nouja motorscooter) gaan de lichten automatisch branden wanneer ik hem start, heb geen lichtschakelaar.
Geloof dat in de toekomst alle nieuwe motoren zo gaan uitgerust worden, heeft iets te maken met een Europese regel.
Moest ik ernaast zitten gelieve mij dan te verbeteren.
 
Als ik een beetje om me heen kijk rijdt de helft zonder licht |(

Dat is dan in het weekend, door de week zie je vrij weinig mensen zonder licht.

Teen gebroken, dat zuigt. Had je beschermende laarzen aan? Dan weet ik gelijk dat ik daar ook niet teveel van moet verwachten. Veel plezier met je gameboy :)
 
Ik reed met licht aan, op een felgele motor, met een chromen frame wat nogal opvalt... :P

Anywho, paar reacties in de trend van: je had kunnen weten dat ie niet kon rijden e.d. :z

Hij reed te hardt, dat ten eerste, alleen daarom had ik al het idee dat hij niet meer KON afslaan.
Daarbij had hij dus geen knipperlichten gebruikt.
Hij heeft bijna niet afgeremd, waarna hij de auto zo de bocht ingooid voor mijn neus...

De politie is bij me thuis geweest om mijn verklaring op te schrijven, de agent zei tegen me dat het iig zo klaar als een klontje is en dat hij zelf toegegeven heeft tegenover de agent bij de "crash-site" ;) dat hij haast had en opzoek was naar een bedrijf daar op dat industrie-terrein en wel wat te hard reed.

Volgens meneer agent krijgt hij niet alleen gezeur met zijn verzekering, maar ook nog een "transactie van justitie" zoals hij dat zei... een boete dus.

Ohwell, ik heb gisteren met de taxateur gesproken en ik krijg een leuk bedrag waarbij ik de motor mag houden, het frame blijkt nog recht te zijn, dus we gaan weer lekker knutselen...

Een nieuwe voorvork moet ik zien te vinden voor een Martin frame, nieuwe uitlaat, streetfighter kapje en nog wat kleine dingen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan