Slalom op de snelweg

Slalom op de snelweg

  • Mijn grootste hobby

    Stemmen: 17 22,4%
  • Af en toe

    Stemmen: 13 17,1%
  • Beetje link

    Stemmen: 33 43,4%
  • gevaarlijk

    Stemmen: 13 17,1%

  • Totaal aantal stemmers
    76
l :+ l..die zie je ook veel ja, gaan ineens opzij als je er al langs bent :z

Tja, het blijft leuk dat spitsrijden... :+

Da's pas als je ernaast zit/voorbij bent

Misschien heeft het er ook mee te maken dat er 100+ Db voorbij komt :o O-)

}) (iemand moet toch de verkeersveiligheid handhaven en die slaapkoppen wakker maken, de politie flitst alleen en die registreren nog geen slapende koekblikkers :P dus doen wij dat, aardig toch O-) )
 
euh..ja sorry agent ik viel in slaap en toen werd ik wakker van een passerende motor en toen ben ik van schrik de vangrail ingereden waardoor er nu 10 km extra file staat in beide richtingen (met de kijkers mee)dankzij mij O-) :+
 
Maar als ik zelf in het koekblik in de file sta dan mis ik ook wel eens een motorrijder hoor, zo heilig ben ik zelf ook niet..ik blijf gewoon aan de goeie kant van de baan zodat ze altijd ruimte hebben en ga dan pas in slaap vallen in de file ;)
 
Maar als ik zelf in het koekblik in de file sta dan mis ik ook wel eens een motorrijder hoor, zo heilig ben ik zelf ook niet..ik blijf gewoon aan de goeie kant van de baan zodat ze altijd ruimte hebben en ga dan pas in slaap vallen in de file ;)
:^
 
l :+ l..die zie je ook veel ja, gaan ineens opzij als je er al langs bent :z

idd erg appart, die blikkers die aan de kant gaan als je ze gepaseerd bent. wel handig, want als je een stuk achter een andere tweewieler door de file heen rijd heb jij lekker de ruimte :9 vooral toen ik net begon met file rijden vond ik dit wel lekker. }) 'k heb nu steeds minder ruimte nodig O-)
 
Alsof er ook maar 1 persoon in een koekblik is die zijn best doet om een 'positief beeld van de automobilisten' te scheppen (eerder andersom)..dus waarom zou ik mijn best doen :?

:(
Ik ging gisteren nog lief aan de kant voor een motorrijder, waarvoor ik vriendelijk werd bedankt.

Dit moet je overigens niet zo zwat wit zien hoor

Oh... sorrrrry.



:+
 
Het slalommen zelf is leuk, ik ben alleen een beetje bang dat ik in ene een "blauwe" rechts inhaal en dat ik binnen 6 weken weer fanmail van 't CJIB heb... :r

Voor de rest is het lache! Zo maak je de (te) lange snelwegritjes ook een beetje interessant! *D
 
als ze ons als gevaarlijk beschouwen kijken ze iig voor ons uit... O-)

dat gezeur over negatieve beeldvorming... laat ze maar bang zijn, des te beter })

[me]Thunderer hoopt altijd maar weer dat er bij de koekblikkers op de linkerbaan een lampje gaat branden als hij er 20 achter elkaar rechts inhaal B| [/me]


stupid.gif
 
Aan de andere kant is wettelijk geregeld dat we tussen de file door mogen..dus wat is eigenlijk het bijzonder gulle aan dit gebaar :? Ik mag erlangs en moet dan dankbaar zijn dat je me niet tegenhoudt :?

uuuhm, volgens mij is het toch zo dat het officieel niet mag maar dat het wel
gedoogd wordt.

Kan ook zijn dat ik mijn theorieboekje weer van zolder moet pakken :+
 
Ik doe ni anders ,is goed tegen de verveling .
Is er ook nog iemand die stippel lijnen ook zo plezant vindt :? *D
 
uuuhm, volgens mij is het toch zo dat het officieel niet mag maar dat het wel
gedoogd wordt.

Kan ook zijn dat ik mijn theorieboekje weer van zolder moet pakken :+

Laat dat theorieboekje maar liggen, want dat is waarschijnlijk toch verouderd. Het werd gedoogd, en nu is het legaal, mits je je aan bepaalde regeltjes daaromtrent houdt. Use daarvoor the f****** search, er is al veel over gedelibreerd hier.
 
Mijn rijinstructeur heette Arthur :?

File mag niet harder dan 50 per uur rijden en snelheidsverschil tussen jou en file niet meer dan 10 per uur en alleen tussen de meest linkerbaan en de baan rechts daarvan mag je door...scheelt je weer zoeken ;)
 
Het is heerlijk om te doen!!! :]
En soms, op dagen dat heel autorijdend Nederland me tegen zit, aan het eind van zo'n mooie slalom, de auto's links niet harder gaan dan rechts, de snelheid niet onder of boven de 120 komt en het lijkt alsof ik in een optocht ben beland, wil ik nog wel eens tussen 2 auto's door rijden.

Mag niet, maar het is soms o zo lekker. :X
 
Het is heerlijk om te doen!!! :]
En soms, op dagen dat heel autorijdend Nederland me tegen zit, aan het eind van zo'n mooie slalom, de auto's links niet harder gaan dan rechts, de snelheid niet onder of boven de 120 komt en het lijkt alsof ik in een optocht ben beland, wil ik nog wel eens tussen 2 auto's door rijden.

Mag niet, maar het is soms o zo lekker. :X

ja, of zo'n slak op de linkerbaan aan de LINKERkant in halen, dan zie je ze ook wel eens raar opkijken...... (wel goed timen anders lig je)
 
mijn leven is veel te leuk om stunts uit te halen ,ik denk altijd maar aan de mensen die thuis op me zitten te wachten.
 
persoonelijk vind ik het een erg domme actie, los van het feit of het leuk is.

automobilisten zijn niet ingesteld op rechtse inhalers. ze schrikken zich te pleuris en ze kunnen elk moment weer van baan verwisselen en geloof me ze kijken zelden naar rechts.

maareh ik ben geen moraal ridder, dus vooral lekker doorgaan. maar niet klagen als je van je sokken wordt gereden aub.


Helemaal mee eens. Je linker spiegel hoeft maar zachtjes de auto te raken en.....
 
Gister op de ring van Parijs die gasten zijn suicidaal. Niet te geloven, we reden met twee trucks naast elkaar, er zat geen meter tussen, achter ons reed een Hornet ik denk bij me eige die wacht wel. In 1 keer een gejank en ja hoor er tussen door. Vol aant gas. Wat een leipo
 
Terug
Bovenaan Onderaan