slapen bij je motor

marius

MF veteraan
3 mei 2003
1.260
0
Utrecht
Wie slaapt er in dezelfde kamer als waar zijn motor geparkeerd staat?
Ik wel vanaf vanavond, wegens ruimtegebrek, maar vraag me af of dit ongezond is. Als ik de kamer binnenkom ruik ik wel benzine, maar het ruikt niet heel sterk..

Benieuwd of ik morgen high wakker wordt..
 
Nee, ben blij dat mijn motor toch ergens anders staat dan in de kamer waar ik moet gaan slapen. Lijkt me inderdaad niet echt gezond, die benzinedampen. Ik zou (denk ik) de volgende dag met een mega pijn in mijn hoofd wakker worden, net als wanneer ik in een kamer geslapen heb die nog nat was van de verf... :r

Nee hoor, ik hou het (gelukkig maar dat ik die keuze en ruimte dan wel heb) wel bij mijn manneke...
Een groot voordeel is ook dat ie nog wat zachter ligt ook, dan een motor. :+

Cindy
 
Had m'n brommert ook een paar maanden in huis staan.
Kwam erachter dat benzinedampen toch rare dingen met je hersenen doet.
Mijn concentratievermogen werd in die periode minder en toen ik de brommert uit huis plaatste kwam dat gelukkig weer terug.



full
 
Laatst bewerkt:
Had m'n brommert ook een paar maanden in huis staan.
Kwam erachter dat benzinedampen toch rare dingen met je hersenen doet.
Mijn concentratievermogen werd in die periode minder en toen ik de brommert uit huis plaatste kwam dat gelukkig weer terug.



[afbeelding]


Dan moet je ook niet constant naar je Brommert kijken, je kunt maar 1 ding tegelijk :+
 
Behalve napalm misschien..... ;)
Hmmmz... kun je nog verder doorvoeren door luidsprekers op je fiets te monteren. Dan Ride of the Valkyrie van Wagner door je luidsprekers laten schallen terwijl je tussen de file doorrijdt... "It scares the shit out of the slopes." 8-)

Okay, licht off topic...
Als ik de berging in kom, adem ik altijd even diep in, heerlijk die geur, maar ik zou er niet mee willen slapen :)
 
Laatst bewerkt:
Je kunt het natuurlijk overdrijven.. maar als je geen keus hebt...
Waarschijnlijk word je morgen wakker met een 'heerlijk' gevoel in je hoofd :P Máár, je kunt natuurlijk wel lekker in slaap vallen met je GS (?) voor je
 
Als er een benzine lucht aanwezig is zou ik flink gaan ventileren want das natuurlijk niet gezond....

Dit zal nooit helemaal weggaan omdat er uit je motor/tank/ ed benzine blijft verdampen zeker als het warm +/- 18 graden is waar jij en je motor verblijft....

Samenvatting gezond is anders maar een nachtje kan volgens mij geen kwaad...
 
En de volgende dag helemaal high van de bezinelucht.

Dat neem je op de koop toe, want het is belangrijk dat je motor in deze periode goed droog staat.
 
als ik naast de motor moet slapen , slaap ik dus buiten..
zomers geen probleem maar in de winter toch iets te koud..
 
ok, werd vanmorgen wakker met een rare smaak in mijn mond (extremer dan normaal..) en voelde me niet helemaal fris. Kamer was wel geventileerd en plusminus 13 graden.

Ding is inmiddels weer de kamer uit, lijkt me niet echt gezond om hier mee door te gaan.
 
Mijn vrouwtje valt altijd achterop in slaap. Maar voordat ik 400 kg in de slaapkamer heb. Lijkt me niet handig. Hoef in elk geval geen wekkerradio dan meer te hebben. Die zit er al op.
 
Okee, dat was dus een kort maar krachtig experiment, maar wat heb je nu bedacht om je motor te gaan stallen?
Tenslotte deed je het omdat je erge ruimtegebrek had.
Ben benieuwd wat je dus nu met je motor doet....... :?

Cindy
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan