Slappe motorverkoop op forum ??

Fazerman

Ex-ZAC#167
28 feb 2002
5.254
626
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik weet niet of het komt omdat ik (te ?) O-) eerlijk ben geweest dat ik er een paar keer mee op het circuit heb gereden en ermee ben gevallen maar tot nog toe hier helemaal geen reactie op mijn te koop staande motor :? :?
te koop: Mijn bonte Hond(a) CBR-600,
Dat circuitrijden geld toch zo’n beetje voor de helft van de sport-motoren die nu op het forum te koop staan :? en de andere helft rijd toch zeker ook regelmatig een stevig rondje over een dijkje/klaverblad :X het heet/je hebt niet voor niks een sportmotor toch :z

Het is toch ook geen extreme vraagprijs voor een technisch goede Honda CBR-600 met extra’s t.w.v. (nieuwprijs) minimaal 750 Euro erbij :?

Of is de markt op het moment echt zo slecht getuige de langdurig te koop staande (duurdere prijsklasse) sport-motoren van de diverse mede-forummers ;( :(
 
Om je verkoop topic niet te vervuilen zal ik hier mijn reaktie plaatsen.

Sorry, maar voor dat geld kun je een nette kopen tegenwoordig.
 
ik denk ook de verkeerde tijd van het jaar ik denk dat m'n nu eerder een pekelfietsje zoekt toch soeksex
 
Ik ben op dit moment op zoek naar een motor, maar ik wacht rustig even af tot
februari

Reden : Prijzen zijn tegen die tijd wat weer gezakt en ik
rij met de winter toch niet zo veel.

Ik denk persoonlijk dat meer mensen even afwachten.
 
Om je verkoop topic niet te vervuilen zal ik hier mijn reaktie plaatsen.

Sorry, maar voor dat geld kun je een nette kopen tegenwoordig.
Een nette qua uiterlijk misschien wel maar is het technisch onderhoud dan ook gedaan :? en ik heb er natuurlijk ook nog wel wat spulletjes bij dus de vraagprijs is niet alleen voor de motor !
 
Een nette qua uiterlijk misschien wel maar is het technisch onderhoud dan ook gedaan :? en ik heb er natuurlijk ook nog wel wat spulletjes bij dus de vraagprijs is niet alleen voor de motor !

Daar kijkt 99% van de kopers niet naar.
 
Het is altijd al moeielijk geweest om je motor particulier te verkopen, je moet extreem veel onder de dealer prijs gaan zitten.
 
Het is de markt, vraag maar aan Rev en Soesoeki en al die andere die hun motor voor alleen een spotprijs weg kunnen doen
 
Ik vind het uberhaupt wat stilletjes. De grootste moeite om mezelf bezig te houden. Zeker na 23:30 wordt het altijd heel stil
 
Laatst bewerkt:
Wat wil je. Er is aanbod in overschot. Ik ruil mijn motor meestal gewoon in als ik een nieuwe koop.
En als je ziet aan wat prijzen jonge tweedehandsmotoren weggaan weet je genoeg.
 
Hij is te duur, je vraagprijs is te hoog.
kun je beter een vaste prijs van ongeveer 2300 euro gebruiken.
ik vrees voor je dat hij niet meet dan 2300 zal opleveren
succes met de verkoop
 
En elk jaar moeten die jappen hun volledige lijn motorfietsen restylen/opwaarderen, met als resultaat dat tegen het einde van het seizoen de "oude" modellen met bosjes te koop staan omdat er volgend jaar weer een aankomt met 1pk meer en 0.8kg minder.
 
Volgens mij doe je er verstandig aan om een rechter topkuip in de orginele kleurstelling te scoren. Fietsen die "orgineel" zijn gaan makkelijker over de toonbank en leveren sowieso meer op...ook al hebben ze een paar krasjes. Gelijk ook ff een spuitbusje langs je uitlaat :9

Daarnaast is het niet handig om eerlijk te zijn in advertenties, gewoon beknopt melden wat je te koop hebt, geen kmstand in dit geval. Ook de extra's beknopt. Ennuh "banden goed" werkt over het algemeen beter dan 60%... ;)

[me]Crash heeft vorige maand z'n CBR600 verkocht voor 2750 Euro met 76.000 km op de klok en een paar krasjes. Binnen 1 dag verkocht... *D [/me]
 
Laatst bewerkt:
Ja, mij was het ook opgevallen.
Ik schop mijn topic om de zoveel tijd omhoog, maar ik krijg (bijna) geen reacties.

OK, die van mij is idd niet goedkoop en waarschijnlijk schrikt dat toch af.
Veel kopers kijken blijkbaar liever naar de prijs dan de staat van onderhoud.

Ik vrees dan ook dat ik de mijne maar een tijdje moet houden, want ik wil er niet te veel bij inschieten.

Maar succes met de verkoop. Als ik op zoek zou zijn... ;)
 
Wat doen jullie toch raar en moeilijk ? Ik had hem binnen 10 dagenverkocht hier :+

Is kwestie van geluk, prijs, liefhebber, etc.
 
Hij is te duur, je vraagprijs is te hoog.
kun je beter een vaste prijs van ongeveer 2300 euro gebruiken.
ik vrees voor je dat hij niet meet dan 2300 zal opleveren
succes met de verkoop

Vraagprijs betekent in mijn ogen dat de verkoopprijs (binnen grenzen van het redelijke) nog onderhandelbaar is :?
Een andere manier van aanbieden is door een vaste prijs te noemen
Heb in het verleden al een paar motoren partikulier verkocht maar als mensen partikulier komen kopen is mijn ervaring dat ze toch altijd nog wat van de prijs willen afhebben.
Om dus op de werkelijk gewenste opbrengst te komen hou je daar als verkoper door je vraagprijs stelling dan toch juist weer rekening mee :?
Denk dat jouw prijsinschatting uiteindelijk aardig met de mijne overeenkomt :X
 
prijs is prima volgens mij. Tijd lijkt me idd slecht.

Probeer zelf nog een cbr 600 uit 94 en één uit 2002 te sluiten. Wil volgend seizoen graag een R1 uit 2003, maar met de huidige vooruitzichten zie ik het nog niet gebeuren.

Succes in ieder geval
 
Terug
Bovenaan Onderaan