Slappe motorverkoop op forum ??

Volgens mij doe je er verstandig aan om een rechter topkuip in de orginele kleurstelling te scoren. Fietsen die "orgineel" zijn gaan makkelijker over de toonbank en leveren sowieso meer op...ook al hebben ze een paar krasjes. Gelijk ook ff een spuitbusje langs je uitlaat :9

De rechter topkuip was het enige kuipdeel wat niet meer te maken is, niet het enige met schade :X , de rest is dus allemaal wel weer te monteren maar sommige hebben wel schaafplekken :(
Als je dan tot 175 Euro |( per beschadigd kuipdeel bij de motorsloop moet gaan betalen om je motor weer origineel te maken zie je die kosten nooit meer terug bij een verkoop voor zeg 2750~3000 Euro :(
Vandaar dat ik gekozen heb om ineens een complete imitatie kuip er op te zetten toen ik die tegen het lijf liep, was tie in één keer weer helemaal bruikbaar.
Spuitbusje langs de uitlaat zit nog wel in de planning en als ik hem niet verkoop zit ik er over te denken om alle stickers op de kuip en zitje te vervangen voor zilvergrijze stickers, dan lijkt het voor krap 100 Euro weer wat meer één geheel.
Dat laatste kan een eventuele koper natuurlijk ook zelf doen voor die centen :9

[me]Crash heeft vorige maand z'n CBR600 verkocht voor 2750 Euro met 76.000 km op de klok en een paar krasjes. Binnen 1 dag verkocht... *D [/me]

Heeft jou koper nog een broer/zus die op zoek is naar een CBR :+ :?
 
Heeft jou koper nog een broer/zus die op zoek is naar een CBR :+ :?

Ligt eerder aan de verkoper.
Kopers zijn kraaien. Het mot glimmen. Versleten tandwielen, rammelende distributie, bandje kaal etc. boeit ze niet. Hij moet mooi glimmen, want dat ziet de buurman.
 
En elk jaar moeten die jappen hun volledige lijn motorfietsen restylen/opwaarderen, met als resultaat dat tegen het einde van het seizoen de "oude" modellen met bosjes te koop staan omdat er volgend jaar weer een aankomt met 1pk meer en 0.8kg minder.
:^

Op vrijdag 07 november 2003 10:34 schreef Capoeirist het volgende:

Is kwestie van geluk, prijs, liefhebber, etc.
:^

Toen ik mijn vorige motor verkocht heeft er totaal maar 1 iemand op de diverse advertenties gerageerd, en gelukkig voor mij heeft hij hem ook gekocht. :)
 
En nu even vanaf de andere kant:

Ik wil een nieuwe motor gaan kopen. Ik heb voor mezelf een uiterste prijs gesteld en ga daar niet overheen. Das heel simpel, hoe mooi die fiets ook is. Ook heb ik uit de modellen al mijn keuze gemaakt, ik twijfel nu nog maar tussen drie types :)

Ik kijk al vanaf september en geloof me, ik zie de prijzen met de week dalen. Das mooi nieuws maar je moet wel een beetje geduld hebben en klaarblijkelijk hebben motorrijders in deze tijd van het jaar gewoon veeel geduld.

Dus voor de verkopers: niet zeuren dat je hem niet kwijt raakt maar harder poetsen (ex-zot heeft gelijk nml) en die vraagprijs nog maar een keertje naar onderen bijstellen ;)

EDIT: Om maar ff een voorbeeldje te noemen: die fiets van johndope is errug mooi en zijn type is 1 van de 3 op mijn lijstje....maar hij gaat boven mn uiterste prijs en is dus kansloos qua verkoop ;) '(

[me]Sonic die heeel veel geduld heeft en steeds ongeduldiger wordt[/me]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan